Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Uživatelský avatar
luk
Příspěvky: 38
Registrován: 04 bře 2010, 18:40
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Příspěvek od luk » 10 bře 2010, 18:54

chci se zeptat, jestli na tomhle motoře bývá taktéž problém s upadlým táhlem vířivých klapek, nebo jak se tomu říká...
Či se to týká jen těch výkonějších motorů?
Díky
zafira rulezz ;-)
Zafira B - 2006 (74kW 1.9DTL)

Reklama
 

Uživatelský avatar
JohnyBA
Příspěvky: 470
Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
Bydliště: Bratislava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Příspěvek od JohnyBA » 10 bře 2010, 19:00

Prave som si cital na nemeckom astra-h fore, ze tento motor je identicky s Z19DT a je iba softwarovo obmedzeny na nizsi vykon. Ja mam v technicaku napisany Z19DT ale vykon mam len 74kW. Takze spolahlivost ma Z19DTL rovnaku ako Z19DT. Inak zevraj je to najspolahlivensi motor.
Opel Astra H, 1.9CDTI 74kW, 11/2007
Spotreba: Obrázek

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Příspěvek od 11roman11 » 28 dub 2010, 20:54

JohnyBA píše:Prave som si cital na nemeckom astra-h fore, ze tento motor je identicky s Z19DT a je iba softwarovo obmedzeny na nizsi vykon. Ja mam v technicaku napisany Z19DT ale vykon mam len 74kW. Takze spolahlivost ma Z19DTL rovnaku ako Z19DT. Inak zevraj je to najspolahlivensi motor.
mam takovej pocit že se pleteš DTL je uškrcená DTH.Takže klapky má a srát se budou.Jo a Détéčko (DT) není taky žádná výhra
rachtaj ventyli,propalujou se písty,turba + ageerka + altíky + setrváky + hlavně ty vodní pumpi co potkávaj motory a ty vstřiky co sežerou písty,Neměli by ste zapomínat že ty 1,9 sou od FIATU

Uživatelský avatar
JohnyBA
Příspěvky: 470
Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
Bydliště: Bratislava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Příspěvek od JohnyBA » 28 dub 2010, 22:53

tak to sa urcite nepletiem, DTL je uskrcena DT ;-)
Opel Astra H, 1.9CDTI 74kW, 11/2007
Spotreba: Obrázek

Uživatelský avatar
Pepino_GH
Příspěvky: 2024
Registrován: 22 črc 2008, 18:46
Bydliště: Praha

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Příspěvek od Pepino_GH » 28 dub 2010, 23:00

rachtaj ventyli,propalujou se písty,turba + ageerka + altíky + setrváky + hlavně ty vodní pumpi co potkávaj motory a ty vstřiky co sežerou písty,Neměli by ste zapomínat že ty 1,9 sou od FIATU

a co je špatnýho na motorech od Fiatu??
Opel Meriva B 1.4 88 kW Obrázek
Opel Astra G HTB 5D 1,2 16V 48 kW X12XE - Supersport + historie
Opel Astra H Caravan 1,7 CDTI 74 kW Z17DTH

Uživatelský avatar
JohnyBA
Příspěvky: 470
Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
Bydliště: Bratislava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Příspěvek od JohnyBA » 28 dub 2010, 23:04

tiez netusim :-), hlavne tie motory nie su od fiatu ale fiat ich vyvijal s GM, takze to iste moze povedat fiat ze motory su od GM :-)
Opel Astra H, 1.9CDTI 74kW, 11/2007
Spotreba: Obrázek

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Příspěvek od 11roman11 » 30 dub 2010, 22:40

JohnyBA píše:tak to sa urcite nepletiem, DTL je uskrcena DT ;-)
ty máš 8 ventyl nebo 16?
akorát dneska sem měnil EGRA na 74kw 16 ventylu a to byl podle mě DTL....já to zjistim jak je to stim DTeLem

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Příspěvek od 11roman11 » 30 dub 2010, 23:02

Pepino_GH píše:rachtaj ventyli,propalujou se písty,turba + ageerka + altíky + setrváky + hlavně ty vodní pumpi co potkávaj motory a ty vstřiky co sežerou písty,Neměli by ste zapomínat že ty 1,9 sou od FIATU

a co je špatnýho na motorech od Fiatu??


No asi to že Italové nemají pořádný hutní průmysl,ty jejich materiály jsou hodně divný pořád na nich něco praská ,je to vidět jak sou odlitý části motorů na Fiatech + Alfách a na 1,9 oplech + ty jejich věčně unavení TYFOZI...sou to chronický nedotahovači.Takovejch motoru co se u nás na garanci vyměnilo jenom 1,3 + 1,9 nafty - benzíny a 1,7 ani jeden.

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Příspěvek od 11roman11 » 30 dub 2010, 23:27

11roman11 píše:
JohnyBA píše:tak to sa urcite nepletiem, DTL je uskrcena DT ;-)
ty máš 8 ventyl nebo 16?
akorát dneska sem měnil EGRA na 74kw 16 ventylu a to byl podle mě DTL....já to zjistim jak je to stim DTeLem


No tak to čumim,sou 4 typi 1,9.Ano máte pravdu spletl sem se :|
Ale řekněte mi někdo jak se menuje ta slabší verze 16 ventylu

Uživatelský avatar
JohnyBA
Příspěvky: 470
Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
Bydliště: Bratislava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Příspěvek od JohnyBA » 01 kvě 2010, 12:41

Lenze to ze fiat vyvinul ten motor, neznamena ze ho aj vyraba. Ja teda netusim kde bol motor vyrobeny, ale taliansko to byt nemusi.

Diesel 1.9 motory su:
8V 74kW = Z19DTL
8V 88kW = Z19DT
16V 88kW = Z19DTJ
16V 110kW = Z19DTH

staci sa pozriet na nemecke astra h forum, kde celkom preberali tento motor a zistovali ako z neho spravit Z19DT. Taktiez tam pisali ze je konstrukcne uplne zhodny s Z19DT.
RomanK tu davnejsie pisal, ze diesle 1.9 8V su menej kazive ako 16V.
Opel Astra H, 1.9CDTI 74kW, 11/2007
Spotreba: Obrázek

Odpovědět