Sportovni filtr sani K&N

Úpravy od motoru až po plasty
Uživatelský avatar
beavis
Příspěvky: 1119
Registrován: 05 říj 2009, 00:36
Bydliště: Severní Čechy

Re: Sportovni filtr sani K&N

Příspěvek od beavis » 14 dub 2010, 20:05

Ja mel delsi dobu K&N filtr v Gecku a motor mi prislo ze sel lip ve spodnich otackach. Lip se z nich dostaval. Spotreba byla v norme, cili ze sem nepozoroval jeji zvyseni. Naopak pri rychle jizde (mysleno na okrskach na dalku) sem byl se spotrebou max. spokojeny (bezne sem takhle jezdil kolem 6 litru). Dneska sem v Auto Kelly koupil za 200 Kc novej filtr a v patek bych podle vseho mel mit K&N filtr ;-)
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)

Reklama
 

Uživatelský avatar
beavis
Příspěvky: 1119
Registrován: 05 říj 2009, 00:36
Bydliště: Severní Čechy

Re: Sportovni filtr sani K&N

Příspěvek od beavis » 16 dub 2010, 13:15

Tak filtr je vymenen a uvidime co na to rekne motor. Tady je par fotecek z vymeny:
http://beavis.rajce.idnes.cz/Vymena_ser ... K_N/#album
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)

Uživatelský avatar
Alonso
Příspěvky: 19
Registrován: 07 srp 2009, 17:19
Bydliště: Plzeň

Re: Sportovni filtr sani K&N

Příspěvek od Alonso » 17 dub 2010, 04:29

Tak co na to říkáš??Jede to líp?A co spotřeba?..Máme stejnej motor, tak by mi to zajímalo..Že bych si ho taky koupil :D
Opel Astra GTC 1.6 16v 77kw

Uživatelský avatar
beavis
Příspěvky: 1119
Registrován: 05 říj 2009, 00:36
Bydliště: Severní Čechy

Re: Sportovni filtr sani K&N

Příspěvek od beavis » 17 dub 2010, 08:08

Jeste sem ho poradne nevyzkousel. Chystam se na to asi zacatkem tydne. Po tech par najetych kilometrech po okoli mam pocit ze Astra tahne o trosicku lepe v nizkych otackach. Jestli budu mit naladu, tak bych jeste chtel udelat nejaky mereni a samozrejme dam vedet ;-) CO se tyce zvuku motoru, tak rozdil (ze by byl diky otevrenejsimu sani) nepozoruju. Myslim si ze naopak je motor trosku tizsi na volnobeh.
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)

Uživatelský avatar
Alonso
Příspěvky: 19
Registrován: 07 srp 2009, 17:19
Bydliště: Plzeň

Re: Sportovni filtr sani K&N

Příspěvek od Alonso » 18 dub 2010, 09:20

Tak to by mi potěšilo,kdyby táhla trošku líp v nízkých otáčkách,příjde mi totiž,že na to,že je to 16-ti ventil,tak je to v nízkých otáčkách docela dost líný :(
Opel Astra GTC 1.6 16v 77kw

Uživatelský avatar
beavis
Příspěvky: 1119
Registrován: 05 říj 2009, 00:36
Bydliště: Severní Čechy

Re: Sportovni filtr sani K&N

Příspěvek od beavis » 18 dub 2010, 09:42

Kdyz odbocim, tak jsem byl v podstate spokojen s tim jak Astra se 77 kW motorem jede. Kdyz to vztahnu k predeslemu Gecku se 74 kW a vezmu v potaz ze Hacko ma kola jak krava. Tak velky kola obout na Gecko, tak se s nima ani nerozjede :D
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)

Uživatelský avatar
Alonso
Příspěvky: 19
Registrován: 07 srp 2009, 17:19
Bydliště: Plzeň

Re: Sportovni filtr sani K&N

Příspěvek od Alonso » 21 dub 2010, 21:08

To mi taky napadlo,že na tom budou mít vliv i kola..Měl jsem Seata Cordobu 74kw a ty rozjezdy byli svižnější..Hlavně v křižovatkách,když se potřebuješ rozjet trochu rychlejš,tak se s Astrou prostě nerozjedu..Nevim proč.Přijde mi to divný..Ale tak zase tady mam 16-ky a na Cordobě jsem měl 13-ky..
Opel Astra GTC 1.6 16v 77kw

Uživatelský avatar
Solik
Příspěvky: 519
Registrován: 22 kvě 2008, 21:04
Bydliště: Zlínsko

Re: Sportovni filtr sani K&N

Příspěvek od Solik » 22 dub 2010, 16:07

Hodně taky záleží na zpřevodování, takže jestli jsou u Astry rychlosti "delší", tak je to pak na úkor dynamiky.

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovni filtr sani K&N

Příspěvek od swabel » 22 dub 2010, 18:04

No originalnom filtri je "gaza" al taka jemna bavlna na jednej strane, ktora zachytava aj tie najjemnejsie ciastocky prachu a spiny. (Mozte si to skontrolovat pri vymene, kolko sa na nu zachyti jemneho prachu). Ja osobne by som napr. do CDTi ziadne KaN nedaval, mal som ho v GIV 1,6 a viem, ze najjemnejsi bordel prepusti. Vyhodu ma jedine v tom, ze sa da cistit a prat. Vykon to bohvie ako neprida. Poznam chalana, ktory po tom ako dal hrusku od KaN na corsu, 2x posebe menil vahu vzduchu... Takze zvazte, ci ten jeden konik :) co to prida, za to stoji...
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Jenda
Příspěvky: 100
Registrován: 06 kvě 2010, 18:30
Bydliště: Pernink
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovni filtr sani K&N

Příspěvek od Jenda » 31 kvě 2010, 15:46

Měl jsem KN vlozku i dlouhe studene sani na 1.6 Vti. Oboje mi prislo stejný, narust výkonu byl kolem 7 PS, jak pisete v nižšich otáčkách byl motor živější, paradoxne spotřeba mi klesla max o 1 litr na 100 Km.
Poté jsem dal na auto leštený svody, spotřeba šla nahoru narust výkonu jsem moc nepocitil. Pro me z toho byl zaver, ze svody uz neee, mozna cast výfuku za katalyzatorem.
Jinak u benzinoveho motoru, za me mohu KN filtry jen doporučit. Pro naftu se to asi nevyplati.
Opel ASTRA Caravan 1.9 CDTI 16 V / 88 kw - chip na 110 kw / 330 Nm

Odpovědět