Oblíbený / Neoblíbený servis

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
gemarc
Příspěvky: 7
Registrován: 29 zář 2009, 16:55

Re: Oblíbený / Neoblíbený servis

Příspěvek od gemarc » 15 dub 2010, 13:58

Mazety píše:
gemarc píše: Vím že je to už starší příspěvek, ale můžu se tě zeptat co jsme ti provedli, že jsme paka? ;)
A proč jsem na ránu? Tedy jestli to není tajné. ;)
Ono ne vždy se podaří najít, odstranit, pomoct.
Díky za info

Pavel Novák
elektrikář z Autovarsu
montáž elektriky u tažnýho zařízení stylem alá škoda 105, kdyby to nezačalo zlobit tak, že mi zhasínala půlka auta a při zapřaženém přívěsu stále svítící mlhovka na autě, tak bych si toho nikdy nevšiml, samozřejmě na "podruhé" byl doobjednán nějaký modul a vše napraveno
btw přijímací technik mi říkal, že to elektrikář nikdy neviděl a nedělal tak to zapojil "natvrdo"

značkový servis není o značce, ale o lidech ;)
Hmm, díly objednávají prodejci, technici a skladníci. Pokud mi někdo dodá tažné bez modulu pro REC a řekne nějak to zapoj můžu se akorát rozčilovat že to zase blbě objednali, zapojit to "ala Škoda 105", ale to je tak všechno. Zrovna Astra H, Zafira B a Vectra C a jejich světla ovládaná 5/12 V byly, než si to výrobci uvědomili problém. Origo tažné s instalací bylo drahé, neorigo se dodávalo bez instalace.
Navíc tu tažné montuje halda lidí a zapojit ho také nemusím zrovna já.
Ale tímto se omlouvám, opožděně ale přece.
A ty "lidi" jsou na obou stranách barikády. Občas se člověk musí hodně držet aby po "zákazníkovy" neskočil. Tím nenarážím na tebe ;)
Pracuji v servisu Opel a nestydím se za to :)

Pavel Novák

Reklama
 

Uživatelský avatar
corsaczek
Příspěvky: 2416
Registrován: 16 říj 2008, 10:45
Bydliště: město piva

Re: Oblíbený / Neoblíbený servis

Příspěvek od corsaczek » 15 dub 2010, 14:01

Já se tu musím Autovarsu malinko zastat, kupovali jsme tam kdysi (asi 1991) Vectru, pak sem tam párkrát jezdil na servis s Corsou a vždy OK.

dark
Příspěvky: 862
Registrován: 01 črc 2009, 13:24
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Oblíbený / Neoblíbený servis

Příspěvek od dark » 15 dub 2010, 14:12

Opel v Chomutově

Byl jsem si tam nechat doprogramovat palubní počítač. Technik docela v pohodě, zeptal se co potřebuju a poté mi sám od sebe nabídl co by mi ještě mohl doprogramovat. Tak jsem nakonec udělali okna na dálku, denní svícení a palubní pc. Trvalo to max. 15 minut, ani to ne. Řekl si 800,-. Zaplatil jsem a odjel.
Tak volám tátovi, kterej neměl ještě taky palubní počítač aktivovanej, co jsem si nechal udělat a jeslti to nechce taky. Souhlasil a za asi 14 dní jsme tam jeli.
Na internetu mají napsáno od 8:00 do 18:00. Přijeli jsme tam asi v 16:45, řekneme proč jsme tady a on, že už tu technik neni, že servisujou do 16:00. Tak jsem mu řikal, že na internetu mají napsáno od 8:00 do 18:00, což jsem bral jako jejich otevírací dobu, že tam žádný doby servisu a podobný věci nemají. On že to tam asi zapoměl změnit. Tak mu táta nakecal, že sem jel kvuli tomu 100 km. Tak zvedl mobil volal technikovi a šlo poznat na jeho mluvení že se to technikovi nelíbí, ale nakonec přijel.
Přijel zaparkoval a jde do prodejny před kterou stojíme my. Otec na něj začne mluvit, on okolo něj projde a nijak nereaguje ani nezabučí a jde dovnitř, tam se baví s majitelem a pak se nás ptá co by jsme chtěli udělat teda - stylem co teda chceš ?
Tak mu to řeknu on si skočí pro tech2 přijde a na tátu jen tak zabrblá tak to uděláme za 1400. Tak jsem se do toho vložil já, že jsem tu byl před ani ne 14ti dnima a stálo to 800, že to nějak přestřelil. On začel říkat, že mají servis do 4, že na takovýhle věci se máme objednat. Tak jsem mu v klidu odpověděl, že nemůžu za to, že na na stránkách je provozní doba do 18:00 a žádný jejich servisní intervaly tam nejsou, že jsem zákazník a řidim se tim co je psáno na jejich oficiálních stránkách.
Pak vyrukoval s tim, že musel zrušit nějakej jeho zápas. Na to jsme mu nic neřikali, protože to byla sračka co mě nezajímala a výmysl jak jsem si pak asi potvrdil.
Tak nakonec si vzal auto do dilny, pak přišel že už se to nahrává a začel se bavit, ještě zduraznil že zrušil kvuli tomu zápas, tak mu táta řekl že mu dá něco na pivo aby držel hubu. Pak se začel bavit o Astrách a najednou byl normální. Odešel, přivezl auto a jeli jsme. Řekl si 1000 za práci a 200 mu fotr dal za to, že teda přijel. Ještě jsem pak tátovi řikal, že ten zápas asi nebyl tak duležitej, když po chvilce co se začel s náma normálně bavit už byl zase veselej jak sluníčko.
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem

gemarc
Příspěvky: 7
Registrován: 29 zář 2009, 16:55

Re: Oblíbený / Neoblíbený servis

Příspěvek od gemarc » 15 dub 2010, 14:36

Programovani takovych veci jako denni sviceni nebo palubniho pocitace si cenim tak na to co kdo da na kafe tj 200/300 max, neco jineho je kdyz to nekdo chce ofiko po technikovy a necha si na to napsat zakazku. Tam ta cena bude kolem 1k.
Pracuji v servisu Opel a nestydím se za to :)

Pavel Novák

pajinus
Příspěvky: 31
Registrován: 05 kvě 2008, 14:27

Re: Oblíbený / Neoblíbený servis

Příspěvek od pajinus » 15 dub 2010, 14:50

Autovars v P7 dle mne taky v pohodě. Byl jsem tam někdy loni na garancce pri 60tis. a vse O.K. Drive jsem servisoval v Koline, nejdrive Opel Autoprim, po zruseni pak 1x v Opel Trend (taky Kolin), opet bez problemu.
Astra H Caravan 1,6 85kW, r.v.2008

dimi

Re: Oblíbený / Neoblíbený servis

Příspěvek od dimi » 15 dub 2010, 15:03

EURO CAR VIK

V Liberci servis v pohodě. Přijímací technik super, dokonce i on sám uznal, že cena oleje je hrozná. Poté mi nabídl sudový olej za cca 2500Kč 5l. I tehdy prohlásil, že by čekal méně. Super dohoda. Rozvody za 7000 tisíc i plochým řemenem. Takže spokojenost. Dokonce mi poprvé někdo v servisu zdarma umyl auto. 8-)

V Jablonci ta samá firma. Super akorát skladník. Ochotný a obětavý člověk. Probrali jsme kluby a vždy se směje, když chci další ostřiky na Insignii. Zajímá se a má přehled.

Servis je holt o lidech. Raději si zajedu do Liberce i když to mám dál a domů musim vlakem.

Uživatelský avatar
vojta
Příspěvky: 2754
Registrován: 29 led 2009, 18:24
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Oblíbený / Neoblíbený servis

Příspěvek od vojta » 15 dub 2010, 16:16

gemarc píše:Programovani takovych veci jako denni sviceni nebo palubniho pocitace si cenim tak na to co kdo da na kafe tj 200/300 max, neco jineho je kdyz to nekdo chce ofiko po technikovy a necha si na to napsat zakazku. Tam ta cena bude kolem 1k.
no a ted si vem jaká je to vůči zaměstnavateli sviňárna, on koupil za nemalý peníze TECH2, nechal tě vyškolit abys s tim uměl zacházet, musí ti platit každej měsíc vejplatu bez ohledu na to kolik jezdí zákazníků a ty mu tam děláš bokofky za kafíčko (200/300 jak píšeš) a připravuješ ho o peníze který by ti třeba i někdy mohl v budoucnu přidat...a pak zaměstnanci brečej že zaměstnavatelé sou svině že jim nechtěj přidat...děláte si to holt sami...
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
corsaczek
Příspěvky: 2416
Registrován: 16 říj 2008, 10:45
Bydliště: město piva

Re: Oblíbený / Neoblíbený servis

Příspěvek od corsaczek » 15 dub 2010, 16:25

Pěkně si to napsal Vojto, zajímavej názor, kterej mi rozhodně neni vzdálenej.
Nicméně plno zaměstnavatelů má právě takový "černý" fond, kam se dávají peníze třeba na společnou hospodu atd. a tam se šetří právě tímhle způsobem. Záleží teda, kde ty případny 2 - 3 stovky "na kafe" skončí - jestli v kapse technika, nebo ve firemní kasičce bez účetní evidence (což samozřejmě zase naráží na zákony, ale...)

gemarc
Příspěvky: 7
Registrován: 29 zář 2009, 16:55

Re: Oblíbený / Neoblíbený servis

Příspěvek od gemarc » 15 dub 2010, 18:15

vojta píše:
gemarc píše:Programovani takovych veci jako denni sviceni nebo palubniho pocitace si cenim tak na to co kdo da na kafe tj 200/300 max, neco jineho je kdyz to nekdo chce ofiko po technikovy a necha si na to napsat zakazku. Tam ta cena bude kolem 1k.
no a ted si vem jaká je to vůči zaměstnavateli sviňárna, on koupil za nemalý peníze TECH2, nechal tě vyškolit abys s tim uměl zacházet, musí ti platit každej měsíc vejplatu bez ohledu na to kolik jezdí zákazníků a ty mu tam děláš bokofky za kafíčko (200/300 jak píšeš) a připravuješ ho o peníze který by ti třeba i někdy mohl v budoucnu přidat...a pak zaměstnanci brečej že zaměstnavatelé sou svině že jim nechtěj přidat...děláte si to holt sami...
Hmm tak ted jsi mne pobavil. Jsme placeni z vykonu bez ohledu na to kolik jezdi zakazniku, firma nas skube kde se da, nekoupi pomalu na co mame narok, o naradi musis div ne prosit, skolene lidi si nechavaji odejit a radsi vezmou mlady kluky skoro bez praxe. Technici jsou lemra a nez by psal na tohle zakazku tak rekne zakaznikovy, "nejak se domluvte". Nehlede na to ze nez to napise, ja mam hotovo a zakaznik se divy kolik ze to plati za par minut prace.
Muzu rict ze kdyby vse v tomhle state fungovalo jak ma, ani by mne nenapadlo to delat a v klidu bych poslal zakaznika at si necha napsat zakazku.

A zajimalo by mne, kolik lidi co ma Tech2 doma si plati aktualizace ofiko, priznava to co s nim dela a tak dale :) U nas holt porad zije cerna ekonomika a dlouho zit bude.
Pracuji v servisu Opel a nestydím se za to :)

Pavel Novák

Uživatelský avatar
david.tomko
Příspěvky: 191
Registrován: 15 úno 2009, 17:52
Bydliště: Litvínov

Re: Oblíbený / Neoblíbený servis

Příspěvek od david.tomko » 15 dub 2010, 19:52

dark píše:Opel v Chomutově

Byl jsem si tam nechat doprogramovat palubní počítač. Technik docela v pohodě, zeptal se co potřebuju a poté mi sám od sebe nabídl co by mi ještě mohl doprogramovat. Tak jsem nakonec udělali okna na dálku, denní svícení a palubní pc. Trvalo to max. 15 minut, ani to ne. Řekl si 800,-. Zaplatil jsem a odjel.
Tak volám tátovi, kterej neměl ještě taky palubní počítač aktivovanej, co jsem si nechal udělat a jeslti to nechce taky. Souhlasil a za asi 14 dní jsme tam jeli.
Na internetu mají napsáno od 8:00 do 18:00. Přijeli jsme tam asi v 16:45, řekneme proč jsme tady a on, že už tu technik neni, že servisujou do 16:00. Tak jsem mu řikal, že na internetu mají napsáno od 8:00 do 18:00, což jsem bral jako jejich otevírací dobu, že tam žádný doby servisu a podobný věci nemají. On že to tam asi zapoměl změnit. Tak mu táta nakecal, že sem jel kvuli tomu 100 km. Tak zvedl mobil volal technikovi a šlo poznat na jeho mluvení že se to technikovi nelíbí, ale nakonec přijel.
Přijel zaparkoval a jde do prodejny před kterou stojíme my. Otec na něj začne mluvit, on okolo něj projde a nijak nereaguje ani nezabučí a jde dovnitř, tam se baví s majitelem a pak se nás ptá co by jsme chtěli udělat teda - stylem co teda chceš ?
Tak mu to řeknu on si skočí pro tech2 přijde a na tátu jen tak zabrblá tak to uděláme za 1400. Tak jsem se do toho vložil já, že jsem tu byl před ani ne 14ti dnima a stálo to 800, že to nějak přestřelil. On začel říkat, že mají servis do 4, že na takovýhle věci se máme objednat. Tak jsem mu v klidu odpověděl, že nemůžu za to, že na na stránkách je provozní doba do 18:00 a žádný jejich servisní intervaly tam nejsou, že jsem zákazník a řidim se tim co je psáno na jejich oficiálních stránkách.
Pak vyrukoval s tim, že musel zrušit nějakej jeho zápas. Na to jsme mu nic neřikali, protože to byla sračka co mě nezajímala a výmysl jak jsem si pak asi potvrdil.
Tak nakonec si vzal auto do dilny, pak přišel že už se to nahrává a začel se bavit, ještě zduraznil že zrušil kvuli tomu zápas, tak mu táta řekl že mu dá něco na pivo aby držel hubu. Pak se začel bavit o Astrách a najednou byl normální. Odešel, přivezl auto a jeli jsme. Řekl si 1000 za práci a 200 mu fotr dal za to, že teda přijel. Ještě jsem pak tátovi řikal, že ten zápas asi nebyl tak duležitej, když po chvilce co se začel s náma normálně bavit už byl zase veselej jak sluníčko.

Do CV bych nejel, zatím nikdo kdo tam ze známejch byl, tk nebyl spokojen, vždycky nějakej problém. Mimochodem jsem volal k Novákovi do UL a za 500,- tohle programování není problém. Jak říkáš, časově to není náročné a jestli se nepletu, takmají nějakou 1/2hod sazbu
Opel Astra H Caravan N-Joy 1,6 Twinport

Odpovědět