Můj "Golem" (Z19DTH), kterého jsem zakoupil z IT s již vykuchaným DPF jsem před 3 technickou nechal raději vybavit DPF filtrem z druhovýroby.
Nechtěl jsem už poslouchat kecy a mít stále obavy, co si zase na emisích vymyslí a kolik mne to bude stát bokem. To je jedno...
Instalaci provedl autorizák s tím, že musel obnovit i firmware v ŘJ. Vše proběhlo údajně hladce a výsledek z emisi - 0,02.
Ale...
Už jsem najel přes 2000km a stále se nedostavila regenerace...
![Zmatený :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Mám i MKJ, která stále ukazuje 0%. Tlaky chodí, teploty také... No nevím...
Servis mi řekl, že až najedu 2500 a nic nebude, ať se ozvu, že bude dost dat na diagnostiku... Chci být ale připraven a mít nějaké informace, aby mne "neopili rohlíkem".
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Je fakt, že jezdím denně tak 10km město, 15km D a zpět. Také je fakt, že od té doby, co jsem se dočetl, že "tento motor není pro ty, co jedním okem sledují spotřebu a druhým rychlost", to nijak nešetřím a než jsem měl DPF, tak mi dokonce klesla spotřeba.
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Co si o tom myslíte? Je to v pořádku, že se ještě neregenerovalo? Máte někdo podobnou zkušenost?
Vím, že lidi spíše DPF odstraňují, než vracejí, ale zeptat se musím...
Přidávám i výstup z MKJ. Máte podobné hodnoty?