Ahoj kluci. Tak potíže s Astřicí nepřestávají, naopak se začínají kupit.
Je tomu tak 3 dny, myslím že to začalo dělat z ničeho nic v pátek odpoledne. Po zasunutí klíčku do zapalování a pootočení do polohy před startování mi začne auto dělat psí kusy - zamkne se a ručička rychloměru začne poskakovat a cinkat jak zběsilá.
Odkaz na Youtube dávám níže:
https://youtu.be/117VSKeBfG4
a
https://youtu.be/Er2_1t5h2Lk
Kdyby někdo věděl proč a nebo co s tím, prosím o info. Jinak auto jede bez potíží, po nastartování vše v OKeju a po dojezdu také.
Děkuji
Lukin
Šotek v přístrojovce
Šotek v přístrojovce
Opel Astra H Caravan 2007 1,6 77 kW (105 k) a 150 Nm modrošedá metalíza
http://lukinb6.rajce.idnes.cz/Opel_Astra_H/
Prodej motopříslušenství - http://www.motoprislusenstvi.com
http://lukinb6.rajce.idnes.cz/Opel_Astra_H/
Prodej motopříslušenství - http://www.motoprislusenstvi.com
- Reklama
Re: Šotek v přístrojovce
Chyba U0008 znamené problém ve vysokorycholostní sběrnici CAN
https://translate.google.cz/translate?h ... &sandbox=1
Bohužel pak v TIS jsem u tohoto motoru Z16XEP chybu U0008 nenašel, ani v sekci přístroje nebo zdroj a komunikace.(Pouze je uvedena chyba U0009)
Nenašel jsem v TIS ani chybu P0008 u motoru Z16XEP , motor není nastartován, tak tato chyba asi ani nepřipadá v úvahu
Chtělo by to chybu diagnostikovat přístrojem, co to vypíše za chybu.
https://translate.google.cz/translate?h ... &sandbox=1
Bohužel pak v TIS jsem u tohoto motoru Z16XEP chybu U0008 nenašel, ani v sekci přístroje nebo zdroj a komunikace.(Pouze je uvedena chyba U0009)
Nenašel jsem v TIS ani chybu P0008 u motoru Z16XEP , motor není nastartován, tak tato chyba asi ani nepřipadá v úvahu
Chtělo by to chybu diagnostikovat přístrojem, co to vypíše za chybu.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šotek v přístrojovce
Asi máš MKJ, zkus ho odpojit... prakticky jsem se s tímto jevem nesetkal, ale teoreticky by toto dokázala udělat každá chybná jednotka připojená na CAN sběrnice, takže i chybné MKJ.
Re: Šotek v přístrojovce
Je fakt PepaS že MKJ mám. Taky mě to napadlo, že by to mohla dělat ona. 9 dní zpět jsem absolvoval technickou kontrolu a MKJ z auta vypojil před prohlídkou. Minule se to technikovi nelíbilo že tam byla. Nicméně jsem ji vyndal po vypnutí motoru, klíčku, zamčení a počkání cca 30 sekund. Zpět zapojil po prohlídce. Tyto potíže to začalo dělat cca po týdnu od té technické. Vyndal jsem ji a dělalo to stále. Vrátil ji zpět, pořádně zatlačil aby seděla dobře. Ještě to den dělalo, ale již dnes je to pryč. Akorát mi zůstalo svítit oranžové ABS.PepaS píše:Asi máš MKJ, zkus ho odpojit... prakticky jsem se s tímto jevem nesetkal, ale teoreticky by toto dokázala udělat každá chybná jednotka připojená na CAN sběrnice, takže i chybné MKJ.
Během minulého týdne se mi ještě stala taková věc, že se mi v kapse bundy rozpadl zavírací klíč (plast, deska, klíč, atd...) Poskládal ho, funguje, ale nemůže to s tím také nějak souviset?
Opel Astra H Caravan 2007 1,6 77 kW (105 k) a 150 Nm modrošedá metalíza
http://lukinb6.rajce.idnes.cz/Opel_Astra_H/
Prodej motopříslušenství - http://www.motoprislusenstvi.com
http://lukinb6.rajce.idnes.cz/Opel_Astra_H/
Prodej motopříslušenství - http://www.motoprislusenstvi.com
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šotek v přístrojovce
Tak to potom není problém MKJ, ale některé jiné jednotky / kabeláže. Asi bych udělal toto: nejprve na chvíli odpojit baterku (= reset všech jednotek), potom vymazat všechny chybové kódy a čekat, co se objeví první. Může tam být nějaké souvislost s nízkou teplotou... jelikož ti poskakovala rychlost (přichází z ECM / HS-CAN přes CIM / LS-CAN do IPC) a něco bylo i na ABS (připojeno na HS-CAN), viděl bych jako společný jmenovatel CIM (je připojen na obě sběrnice). Jo, taky v MKJ ověř stav napětí palubní sítě a dobíjení akumulátoru. Chaotické chování několika jednotek může být způsobeno nízkým napětím či nějakými výpadky v síti.lkralicek píše:Vyndal jsem ji a dělalo to stále.
Ne.lkralicek píše:Během minulého týdne se mi ještě stala taková věc, že se mi v kapse bundy rozpadl zavírací klíč (plast, deska, klíč, atd...) Poskládal ho, funguje, ale nemůže to s tím také nějak souviset?
Re: Šotek v přístrojovce
Ahoj. Měl jsem stejný problém.
U mne to byla porušena kabeláž ke snímači otáček v náboji kola.
Někde se ti tam dostala voda nebo dochází ke skratu.
Proto ti nefunguje ABS a rychloměr generuje pohyb.
Tím pádem se auto zamkne jako po rozjezdu a také se zapne varování nepřipoutaní.
U mne byly vyhnite kontakty v konektoru v podběhu levého předního kola.
U mne to byla porušena kabeláž ke snímači otáček v náboji kola.
Někde se ti tam dostala voda nebo dochází ke skratu.
Proto ti nefunguje ABS a rychloměr generuje pohyb.
Tím pádem se auto zamkne jako po rozjezdu a také se zapne varování nepřipoutaní.
U mne byly vyhnite kontakty v konektoru v podběhu levého předního kola.
ASTRA H 1.8 COSMO
OP-COM
OP-COM