Ahojte,
Minuly tyzden som bol na STK a na EK. Dosiel som so zahriatim motorom, ale kym som sa dostal na rad a technik pichol auto na diagnostiku tak mi ukazal 60 stupnov. A technik na to ze mam zohriat motor, tak som zacal turovat jak clovek do 2500-2800 otacok, on prisiel a ze takto neskoncime ani do vecera, sadol si do auto a zacal turovat do 5000otacok. Tak isto aj pri merani emisii 3krat do cerveneho pola.
Mate podobnu skusenost? Co by sa malo skontrolovat, ci to vypise vcas nejake ECNko ked tam daco bude?
Dieslak a EK/STK
Dieslak a EK/STK
Opel Astra SW 1.7 CDTi 92kW Sport 2007
- Reklama
Re: Dieslak a EK/STK
Pokiaľ sa nemýlim, emisie by sa mali merať pri vysokých otáčkach, teda pri plnom výkone motora.
Ohľadom toho zahriatia, to bol teda dobrý pako. Stalo sa mi viackrát, že som nemal zohriaty motor na 90°C, ale väčšinou mi ho technik zohrieval do 3000ot. Veď jeho auto to nie je tak čo.
Ohľadom toho zahriatia, to bol teda dobrý pako. Stalo sa mi viackrát, že som nemal zohriaty motor na 90°C, ale väčšinou mi ho technik zohrieval do 3000ot. Veď jeho auto to nie je tak čo.
Astra H caravan,
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)
-
- Příspěvky: 188
- Registrován: 20 dub 2010, 18:45
- Bydliště: Liberec
Re: Dieslak a EK/STK
Jo, to jsem vždycky trpěl víc než to auto, když mi ho vytáčeli do takových otáček.... Jakoby v reálném provozu byly tyhle točky pro auto denní chleba.... Tohle zas vymýšlel "dopravní expert" někde od stolu na ministerstvu dopravy
Opel Astra Caravan 1.3 CdTi