Dieslak a EK/STK

Co se jinam nehodí pište sem
Odpovědět
noff
Příspěvky: 30
Registrován: 25 srp 2016, 08:17
Bydliště: SVK, Cestice

Dieslak a EK/STK

Příspěvek od noff » 21 zář 2017, 12:45

Ahojte,

Minuly tyzden som bol na STK a na EK. Dosiel som so zahriatim motorom, ale kym som sa dostal na rad a technik pichol auto na diagnostiku tak mi ukazal 60 stupnov. A technik na to ze mam zohriat motor, tak som zacal turovat jak clovek do 2500-2800 otacok, on prisiel a ze takto neskoncime ani do vecera, sadol si do auto a zacal turovat do 5000otacok. Tak isto aj pri merani emisii 3krat do cerveneho pola.

Mate podobnu skusenost? Co by sa malo skontrolovat, ci to vypise vcas nejake ECNko ked tam daco bude?
Opel Astra SW 1.7 CDTi 92kW Sport 2007

Reklama
 

Diablo1st
Příspěvky: 146
Registrován: 02 úno 2013, 12:53
Bydliště: MY

Re: Dieslak a EK/STK

Příspěvek od Diablo1st » 21 zář 2017, 13:04

Pokiaľ sa nemýlim, emisie by sa mali merať pri vysokých otáčkach, teda pri plnom výkone motora.

Ohľadom toho zahriatia, to bol teda dobrý pako. Stalo sa mi viackrát, že som nemal zohriaty motor na 90°C, ale väčšinou mi ho technik zohrieval do 3000ot. Veď jeho auto to nie je tak čo.
Astra H caravan,
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)

michalcrash
Příspěvky: 188
Registrován: 20 dub 2010, 18:45
Bydliště: Liberec

Re: Dieslak a EK/STK

Příspěvek od michalcrash » 21 zář 2017, 18:48

Jo, to jsem vždycky trpěl víc než to auto, když mi ho vytáčeli do takových otáček.... Jakoby v reálném provozu byly tyhle točky pro auto denní chleba.... Tohle zas vymýšlel "dopravní expert" někde od stolu na ministerstvu dopravy :!:
Opel Astra Caravan 1.3 CdTi

Odpovědět