Autíčko s klíčkem
Re: Autíčko s klíčkem
Takže prostě servis. Teď jsem v příručce četl že svítí když je voda v palivovém filtru, ale zase to by mělo svítit i Insp4 a to nesvítí. Diagnostika prostě ukáže
- Reklama
Re: Autíčko s klíčkem
Takže to byla nějaká upálená hadička u DPF filtru. Oprava za 1.200
Re: Autíčko s klíčkem
dada11 píše:Mám úplně to samé stím plynem, jede v pondělí do OPLA na diagnodstiku a bojím se toho co mi řeknou...............karlos11 píše:Dobrý den , mám Opel Astra 1,7CDTi 74KW, r.v.2004. Mám poslední dobou tento problém, že při jízdě auto stratí výkon (nouzový režim), a rozvítí se mi kontrolky autíčko s klíčkem a také ESP. Vypnu motor, chvilku počkám auto jede normálně. Také se mi stalo, že jsem chvilku čekal a ctěl jsem se rozjet a skočilo to tam znovu (i několikát po sobě). Stalo se mi to i když jsem jel na tempomat. Nebo jsem jen chtěl přidat plyn a bylo to tam, pak k němu po 2.hodinách příjdu a auto jede v pohodě. Má někdo taky tuhle zkušenost?, co by to mohlo být. Na diagnostice mi to napsalo něco s plynovým pedálem. V autě při testu mám chybu 050074. Je to velice nepříjemné , když někam jedete, nebo chcete jet a za vámi kolona aut.....Na fóru jsem četl, že by to mohlo být, EGR ventil, nebo škrtící klapka, různá čidla, turbo. Prosím o srozumitelnou odpověd.
Díky Karel K.
Ahoj mam ten isty problem, nieco nove si zistil?
Re: Autíčko s klíčkem
AHOJkarlos11 píše:Dobrý den , mám Opel Astra 1,7CDTi 74KW, r.v.2004. Mám poslední dobou tento problém, že při jízdě auto stratí výkon (nouzový režim), a rozvítí se mi kontrolky autíčko s klíčkem a také ESP. Vypnu motor, chvilku počkám auto jede normálně. Také se mi stalo, že jsem chvilku čekal a ctěl jsem se rozjet a skočilo to tam znovu (i několikát po sobě). Stalo se mi to i když jsem jel na tempomat. Nebo jsem jen chtěl přidat plyn a bylo to tam, pak k němu po 2.hodinách příjdu a auto jede v pohodě. Má někdo taky tuhle zkušenost?, co by to mohlo být. Na diagnostice mi to napsalo něco s plynovým pedálem. V autě při testu mám chybu 050074. Je to velice nepříjemné , když někam jedete, nebo chcete jet a za vámi kolona aut.....Na fóru jsem četl, že by to mohlo být, EGR ventil, nebo škrtící klapka, různá čidla, turbo. Prosím o srozumitelnou odpověd.
Díky Karel K.
uplne stejna zavada, uplne stejny problemn nouzak + ikona ESP auto jede to na volnobehn nereaguje to na plyn vypis chyb 112052 a 112252
auto mi to zaclo delat cil dal casteji, porad se to zhorsovalo az se s tim nedalo jezdit
zkouseli jsme nejdriv cistit skrtici klapku
odpojit pedal vycistit nepomohlo to stejne pedal a konektory byli cisty jak lilie po tydnu me auto zase neposlouchalo
nakonec chyba je v ridici jednotce bud staci prehrat software nebo nova ridici jednotka jen tak pro info na zafiru B 2008 110kw 1.9 nafta cosmo s moji vybavou nova ridici jednotka v oplu 37 000 kč
sehnali jsme starsi oprava 8500 uz mi to bylo jedno chci aby to normalne jezdilo zatim je klid cca 4 tydny
mam auto cca rok a pul koupeno s 116 000km momentalne 156000km predtim mel auto otec od 40000km
na aute uz zavady
EGR ventil
nove sani - tahlo u klapek ma drzak plastu takze se to otevrenim a zavrenim klapek vybehalo nakonec to spadlo nekam do motoru
2x propalena plastova trubka od DPF !!! - potrubi kde je teplota jak krava je z plastu !!!
zlomene 2x tahla roletek na panorame plastovej shit - nikdo to nechce opravit je stim prace jak svine !!! v oplu musite vymenit strechu za 170 000 ) nahradni dily nejsou )
vsechny aretace dveri klapaj jak u skodovky - jedna aretace cca 1000 kc uz to mrdam menit to nebudu
ted vymenena ridici jednotka
+ klasicka udrzba olej+filtry, brzdy desky+kotouce, ve 150000km rozvody
mozna vic stojite nez jezdite je to bida