Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Ty asi nemáš 1,7ku, žeáno ...
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- Reklama
Re:
Ano... som v spravnej teme, ci?Frydex píše:Ty asi nemáš 1,7ku, žeáno ...
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
33% může být v „pořádku”, viz. příspěvky v tomto vláknu. Zajímalo by mě, jakých teplot během regenerace dosahuje DPF filtr a jak dlouho regenerace trvá?JSM píše:Je 33% zaneseni po regeneraci OK?
Pořád je ve vzduchu nezodpovězená otázka, zda-li zpětná aktualizace softwaru řídící jednotky motoru může problém časté regenerace 1,7 motorů vyřešit – viz. předchozí stránky. Odpověď by mě zajímala tak moc, že jsem ochoten to s někým zkusit... zdarma.
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Chlapi, nechal jsem vyčistit DPF. Před vyčištěním jsem se při normální regeneraci po městě dostal vždy na 40%, míň ani ťuk.
Když jsem jel auto protáhnout, tak jsem se dostal max. rekord na 23%. Takže
Koupil jsem MKJ a regeneroval jsem co 100 km. Pak jsem vyčistil vstřikovací systém pomocí TEC2000, začal brát Vervu a VIF (poměr 1 plechovka na 2 nádrže) a dostal jsem se na 300km normální ustálený stav. Když jsem jel párkrát dále do Čech, tak jsem regeneroval až po 500km.
Teploty při regeneraci mám od 595 do 650 a když jedu ustáleně, tak okolo 630 stupňů celsia.
Teď po vyčištění DPF to regenerovalo 3x.
Hodnoty saturace dle MKJ:
1. 3% po vyčištění a regenerace se spustila při 31%
2. 37% po první regeneraci (nechápu) regenerace se spustila při 78%
3. 37% po druhé regeneraci a regenerace se spustila při 80%
4. 37% po regeneraci a zatím cca 200 km na 60%
Všechny regenerace při pojíždění ve městě nebo při stání v koloně..
Budu teď hlídat, jak se regenerační cykly ustálí a na kolik bylo čištění DPF účelné (na tacho mám poctivých 171 tkm). Myslím si, ale že na tom budu podobně, spíš hůře, neb jsem si to nechal chipnout, tj. změna map v ŘJ + nárůst tlaku turba o 110mbar (z 2440mbar na 2550mbar) + zvýšení množství vstřikovaného paliva o 7 mg/vstřik (ze 73mg/vstřik na 80mg/vstřik)
Já bych do toho šel, ale přišel bych o chip a je otázka jestli častější vypalování není někdy spíš k dobru...
A co RomanK, ten neví jak to nakonec dopadlo?
Obávám se, že Imko už ten pekáč asi prodal.
Když jsem jel auto protáhnout, tak jsem se dostal max. rekord na 23%. Takže
quicky nemáš pravdu. Auto jsem koupil v jednom velkém autobazaru v Brně u Zvonařky (nebudu dělat reklamu), tam jej dotáhli z Francie.quicky píše:Jazdite pomaly chlapci ja mam regeneracie aj cez 800km v pohode. Ked sa iba potulujem po meste a okolo tak je to cca 200km.
Ked uz sa regeneracia spusti tak zatazovanie auta nema ziadny vlpyv. Su to podla mna keci teoretikov. Uz som neraz predbiehal s plynom na podlahe pocas regeneracie, tak isto po dialnici jazdim 160-180kmh a nikdy sa neprerusila.
Koupil jsem MKJ a regeneroval jsem co 100 km. Pak jsem vyčistil vstřikovací systém pomocí TEC2000, začal brát Vervu a VIF (poměr 1 plechovka na 2 nádrže) a dostal jsem se na 300km normální ustálený stav. Když jsem jel párkrát dále do Čech, tak jsem regeneroval až po 500km.
Teploty při regeneraci mám od 595 do 650 a když jedu ustáleně, tak okolo 630 stupňů celsia.
Teď po vyčištění DPF to regenerovalo 3x.
Hodnoty saturace dle MKJ:
1. 3% po vyčištění a regenerace se spustila při 31%
2. 37% po první regeneraci (nechápu) regenerace se spustila při 78%
3. 37% po druhé regeneraci a regenerace se spustila při 80%
4. 37% po regeneraci a zatím cca 200 km na 60%
Všechny regenerace při pojíždění ve městě nebo při stání v koloně..
Budu teď hlídat, jak se regenerační cykly ustálí a na kolik bylo čištění DPF účelné (na tacho mám poctivých 171 tkm). Myslím si, ale že na tom budu podobně, spíš hůře, neb jsem si to nechal chipnout, tj. změna map v ŘJ + nárůst tlaku turba o 110mbar (z 2440mbar na 2550mbar) + zvýšení množství vstřikovaného paliva o 7 mg/vstřik (ze 73mg/vstřik na 80mg/vstřik)
PepaS píše:Pořád je ve vzduchu nezodpovězená otázka, zda-li zpětná aktualizace softwaru řídící jednotky motoru může problém časté regenerace 1,7 motorů vyřešit – viz. předchozí stránky. Odpověď by mě zajímala tak moc, že jsem ochoten to s někým zkusit... zdarma.
Já bych do toho šel, ale přišel bych o chip a je otázka jestli častější vypalování není někdy spíš k dobru...
A co RomanK, ten neví jak to nakonec dopadlo?
Obávám se, že Imko už ten pekáč asi prodal.
Opel Zafira B 1.7 CDTI (8V) COSMO 81 kW (chip PowerTEC 107,2 kW), 2009, Z17DTJ, DPF, Božský MKJ, ABS Full, Quick Heat, CID, DVD90
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
asi hůře, protože ŘJ motoru pouze odhaduje stav zanesení filtru na základě modelu kouřivosti motoru. Pokud motor produkuje více sazí (vadný EGR, chiptunning, ...) než model předpokládá, je tom problém, protože se filtr ucpává rychleji, než si ŘJ jednotka myslí. U 1.9 to nevyhnutelně vede k totálnímu ucpání filtru, protože regenerace se spouští pouze na základě odhadnutého zanesení filtru. U 1.7 se snad již využívá i informace o rozdílovém tlaku na filtru, ale jak přesně netuším...Sady píše:Myslím si, ale že na tom budu podobně, spíš hůře, neb jsem si to nechal chipnout, tj. změna map v ŘJ + nárůst tlaku turba o 110mbar (z 2440mbar na 2550mbar) + zvýšení množství vstřikovaného paliva o 7 mg/vstřik (ze 73mg/vstřik na 80mg/vstřik)
pokud ti nevadí zvýšená spotřeba paliva, snížená životnost oleje (asi žádná tragédie), zvýšená zátěž životního prostředí, tak je častější regenerace skutečně jen plus. Myslím, že takto uvažoval i OPEL.Sady píše:...a je otázka jestli častější vypalování není někdy spíš k dobru...
nevíSady píše:A co RomanK, ten neví jak to nakonec dopadlo?
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Myslim ze ak by malo dpf kvoli chiptuningu odist tak v mojom pripade uz je po nom. Odkedy mam chip tak mam priemer medzi regeneraciami nejakych 480km co je asi o.k. jak tu citam tie prispevky. Vdaka MKJ si to pekne priebezne kontrolujem
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014