CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Uživatelský avatar
Sady
Příspěvky: 87
Registrován: 08 črc 2015, 08:21
Bydliště: Krmelín

CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Příspěvek od Sady » 01 říj 2015, 19:39

Ahoj,
Co takhle sem dát vámi naměřené hodnoty dle MKJ?
Rad bych znal optimální tlaky turba nebo tlaky při vypalování DPF, napětí, tak abych dokázal už dopředu detekovat možný problém. Např. Jsem na začátku vypalování DPF viděl tlak 29 kpa. Je to norma, není to norma. Díky za typy motorů a Vaše hodnoty.
Opel Zafira B 1.7 CDTI (8V) COSMO 81 kW (chip PowerTEC 107,2 kW), 2009, Z17DTJ, DPF, Božský MKJ, ABS Full, Quick Heat, CID, DVD90

Reklama
 

Uživatelský avatar
quicky
Příspěvky: 786
Registrován: 18 pro 2014, 09:43
Bydliště: Bad Mergentheim / Bratislava

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Příspěvek od quicky » 01 říj 2015, 21:46

Turbo mi ukazuje od 1 - 2,5 Bar ale neviem co znamena to male ciselko za tym.
Tlak klimatizacie je teraz pri vypnutej tak 4Bar, pri zapnutej do 13-14Bar.
Teplota na senzoroch pri vypalovani DPF je 450-650°C, tlak neviem, nabuduce to pozriem
Naposledy upravil(a) quicky dne 02 říj 2015, 08:22, celkem upraveno 1 x.
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Příspěvek od PepaS » 01 říj 2015, 23:05

quicky píše:Turbo mi ukazuje od 1 - 2,5 Bar ale neviem co znamena to male ciselko za tym.
RTFM 8-)

Obrázek
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Příspěvek od vojtavojta » 02 říj 2015, 12:47

Doplnim RTFM- Read The Fucking Manual (přečti si ten zasraný manuál). :D
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Příspěvek od x-father » 02 říj 2015, 13:11

Nějaká špatná baterie ne? ;)

Uživatelský avatar
Sady
Příspěvky: 87
Registrován: 08 črc 2015, 08:21
Bydliště: Krmelín

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Příspěvek od Sady » 05 říj 2015, 14:45

Základní diagnostika viz. obrázek
Tak TURBA od 0 do 2.4 Barů
Tlak klimy něco okolo 11 až 12.5 Barů
Dobíjení taky okolo 13.7 až 14.2 V
Voda okolo 89 až 94 stupňů Celsia

DPF -> Regeneraci zahajuje mezi 80% až 90% (Dříve začne když jedu po dálnici delší dobu)
Tlaky před regenerací od 0 do 29 kpa a po regeneraci od 0 do 19 kpa.
Regenerace je ukončena při 40% -> To se mi ale moc nelíbí, asi už to mám ucpané...... mám nalítáno 155 tis km.

Tak co vy ostatní?
Přílohy
WP_20151005_14_04_30_Rich.jpg
Opel Zafira B 1.7 CDTI (8V) COSMO 81 kW (chip PowerTEC 107,2 kW), 2009, Z17DTJ, DPF, Božský MKJ, ABS Full, Quick Heat, CID, DVD90

Uživatelský avatar
quicky
Příspěvky: 786
Registrován: 18 pro 2014, 09:43
Bydliště: Bad Mergentheim / Bratislava

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Příspěvek od quicky » 05 říj 2015, 15:14

Mne sa to zregeneruje na cca 30%, ale podla mna to neznamena ze by sa to nevedelo zregenerovat viac. Uz som tam videl aj pod 20% po regeneracii. Nevidim dovod, aby bol nejaky problem s DPF ked jazdim dlhe trasy. Na Vectre som MKJ nemal a DPF zije 350 tisic km bez problemov. Ked sa motam len po okoli (do prace, na trening a domov) tak spravim okolo 300km medzi regeneraciami, ked jazdim dialnice tak aj cez 700km. Priemer mam nejakych 450km.
Auto ma teraz najazdene 135 000km.
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Příspěvek od PepaS » 05 říj 2015, 15:57

Sady píše:Regenerace je ukončena při 40% -> To se mi ale moc nelíbí, asi už to mám ucpané...... mám nalítáno 155 tis km.
to ne, více > ZDE <.
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Uživatelský avatar
Sady
Příspěvky: 87
Registrován: 08 črc 2015, 08:21
Bydliště: Krmelín

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Příspěvek od Sady » 05 říj 2015, 16:05

Díky, celé to téma jsem poctivě pročetl hned po instalaci MKJ a nebyl jsem moc potěšen chybou SW.
Nápad s vyvoláním regenerace přes MKJ se mi líbí, ony Murphyho zákony fungují nejlépe u regenerace DPF, 100% se mi spouští, když vjíždím domů do dvora :-)
Bohužel mám regeneraci tak něco okolo 190 km, akorát mi teď jízda na prodloužený víkend do Mikulova prodloužila průměrnou vzdálenost na regeneraci na 300, ale už to zase padá dolů. Bohužel ty 1.7 to tak mají, tak snad to, že se to vypaluje častěji, je riziko ucpání "komínu" menší. :-)
Opel Zafira B 1.7 CDTI (8V) COSMO 81 kW (chip PowerTEC 107,2 kW), 2009, Z17DTJ, DPF, Božský MKJ, ABS Full, Quick Heat, CID, DVD90

WK63
Příspěvky: 8
Registrován: 23 říj 2014, 11:10

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Příspěvek od WK63 » 05 lis 2015, 14:53

Tak mě napadlo, že by Vás tato tabulka mohla zajímat, minimálně pro porovnání hodnot...
tabulka mereni Opel2.jpg
Naposledy upravil(a) WK63 dne 05 lis 2015, 23:37, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět