Ahoj
Tento motor co mám já je dost rozšířenej...
Mám takovou smůlu jen já?? Už když jsem Astru kupoval, měla 98000 a už tam nebyl origo altík.
Je tam Hitachi made in Poland. Já ho měl vyndanej ve 140000, diodovej můstek a tet ve 188000. To zatím nevím co.
Naštěstí se to stane tak 2-3 dny po tom, co se vrátím z Chorvatska a máme ve městě chlapíka, kterej to opravuje.
Koukal jsem na autokelly, ale to jsou dardy...
Je na tom více majitelů stejně?? Jak je možný, že se tak podělávaj. Známej má Berlingo s 320000 a nic.
Alternátor 1,7 74kW
- pepino231187
- Příspěvky: 105
- Registrován: 20 led 2012, 21:59
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Alternátor 1,7 74kW
Opel Astra kombi 1,7CDTI Z17DTH rok 2005
- Reklama
- lukas114478
- Příspěvky: 36
- Registrován: 25 dub 2014, 15:05
Re: Alternátor 1,7 74kW
Ahoj, myslím, že je to dosť závislé na tom ako sa komu Astrula vydarila vo výrobe. Ja mám 172 000 km a zatial iba klasická údržba, pri 140000 čistené vstrekovače, pri170000 menené stabilizačné tyčky.pepino231187 píše:Ahoj
Tento motor co mám já je dost rozšířenej...
Mám takovou smůlu jen já?? Už když jsem Astru kupoval, měla 98000 a už tam nebyl origo altík.
Je tam Hitachi made in Poland. Já ho měl vyndanej ve 140000, diodovej můstek a tet ve 188000. To zatím nevím co.
Naštěstí se to stane tak 2-3 dny po tom, co se vrátím z Chorvatska a máme ve městě chlapíka, kterej to opravuje.
Koukal jsem na autokelly, ale to jsou dardy...
Je na tom více majitelů stejně?? Jak je možný, že se tak podělávaj. Známej má Berlingo s 320000 a nic.
Opel Astra H 1.7 CDTi (74 kW) 10/2009, modrá metalíza
- pepino231187
- Příspěvky: 105
- Registrován: 20 led 2012, 21:59
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor 1,7 74kW
Tak to mě taky astra jinak maká.
Jen za tu dobu dvě hadičky chlazení, tyčky stabilizátoru a snímač otáček kliky a vačky.
Ale ten altík mě s...
Jen za tu dobu dvě hadičky chlazení, tyčky stabilizátoru a snímač otáček kliky a vačky.
Ale ten altík mě s...
Opel Astra kombi 1,7CDTI Z17DTH rok 2005
Re: Alternátor 1,7 74kW
Ahoj, nemáš, já měnil altík za první 3 roky 3x. Jinak u Auto kelly je to strašně předražený, i u nich se to dá koupit zhruba tak za půlku, akorát na nějakou firmu. Kupoval jsem Alternátor v Elán car v Praze na Poděbradský kolem 6.500,- Hitachi. Když mi po roce odešel a reklamoval jsem ho, nemohl jsem týden čekat na vyjádření, musel jsem koupit nový, pán mi v tomto případě udělal cenu , už si přesně nepomatuju, ale bylo to něco přes 4 tis. Pak mi vyreklamovali ten rozbitý altik, a vrátili mi 6.500,- Mám v autě quickheat, studený dobíjelo pouze 10 v, a stejně to netopilo, vyhodil jsem pojistku a od té doby mám klid, ale to může byt náhoda.
Opel Astra H Cosmo Caravan 1.7 CDTI 74Kw
Alternátor 1,7 74kW
Ahoj Háčkaři,
užíval jsem si opakovaně problému s "odcházejícími" alternátory, většinou odešel můstek a přestal nevratně dobíjet a jednou se stalo, že naopak začal silně přebíjet 17V a více a uvařil mi baterku, předřadný odpor, prostě radost. Všude každý řešil včetně mne výměnu za jiný, protože je rozšířená pověst, že "prostě usměrňovací můstky nebo regulátor odchází". Naposled se ale servis zamyslel nad důvodem a začal hledat a možná to pomůže i Vás s touto alternátorovou blamáží.
Proměřili i situaci, kdy nastartujete a budící proud přes kontrolku vybudí altík k činnosti a má se odepnout budící proud a současně zhasnout kontrolka dobíjení.
Chyba lávky, kontrolka zhasla, ale budící proud se neustále neodpínal. Lidově řečeno, alternátor se "přebudil" a odešel časem můstek nebo regulátor, jednou dokonce obojí a následující poruchy v elektronice způsobené podpětím nebo přepětím byly jen následkem. Už to někdo i v tomto fóru uvedl, že zažil i pohasínání kontrolky, přesto, že měl venku i alternátor.
Řešení byla výměna celého kabelu k buzení alternátoru včetně vedení ke a od kontrolky, protože se konkrétní místo, kde je kabel špatný nenašlo a takto je to jediná jistota.
Alternátor nový s plnou zárukou přidávám s poznámkou, že automaticky jsem vždy měnil i řemen.
http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/l ... ti-od-2004
užíval jsem si opakovaně problému s "odcházejícími" alternátory, většinou odešel můstek a přestal nevratně dobíjet a jednou se stalo, že naopak začal silně přebíjet 17V a více a uvařil mi baterku, předřadný odpor, prostě radost. Všude každý řešil včetně mne výměnu za jiný, protože je rozšířená pověst, že "prostě usměrňovací můstky nebo regulátor odchází". Naposled se ale servis zamyslel nad důvodem a začal hledat a možná to pomůže i Vás s touto alternátorovou blamáží.
Proměřili i situaci, kdy nastartujete a budící proud přes kontrolku vybudí altík k činnosti a má se odepnout budící proud a současně zhasnout kontrolka dobíjení.
Chyba lávky, kontrolka zhasla, ale budící proud se neustále neodpínal. Lidově řečeno, alternátor se "přebudil" a odešel časem můstek nebo regulátor, jednou dokonce obojí a následující poruchy v elektronice způsobené podpětím nebo přepětím byly jen následkem. Už to někdo i v tomto fóru uvedl, že zažil i pohasínání kontrolky, přesto, že měl venku i alternátor.
Řešení byla výměna celého kabelu k buzení alternátoru včetně vedení ke a od kontrolky, protože se konkrétní místo, kde je kabel špatný nenašlo a takto je to jediná jistota.
Alternátor nový s plnou zárukou přidávám s poznámkou, že automaticky jsem vždy měnil i řemen.
http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/l ... ti-od-2004