Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Od klimatizace až po xenony
Odpovědět

Koupíš si tento modul od Pepase?

Ano
118
61%
Ne
25
13%
Nevím
50
26%
 
Celkem hlasů: 193

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6143
Registrován: 02 kvě 2008, 21:03
Bydliště: Ústecko

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od milosh » 14 srp 2015, 12:50

ja si toho poprve vsiml cestou na dovcu v Praze v kolone coz na klidu neprida. pak to 100km bylo v ok a pak zase obcas bliklo, ale jine "problemy" jsem nepozoroval ??!!
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Reklama
 

pueblo
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 říj 2009, 13:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od pueblo » 14 srp 2015, 18:20

Já jsem to sledoval cestou do HR a nestalo se mi to. Ale taky mi nikdy nepadne napětí pod 13V. I na volnoběh když sedne klima mi to nejde pod třináct. Musí Pepík vysvětlit, jak je to sledovaný a měřený, co už je a co není na vykřičník.

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od PepaS » 14 srp 2015, 20:34

milosh píše:Nesetkal jste se nekdo s tim, kdy pustite klimu a po rekneme hodine jizdy to hodi ze baterie ma problem?
MKJ měří a hlídá napětí v palubní síti. Pokud napětí při běžícím motoru poklesne pod 13.0 V zobrazí se symbol vykřičníku, protože se přestává dobíjet baterka. Takže ten vykřičník neznamená, že je špatná baterka, ale že je nefunkční dobíjení. Funkce alternátoru je ovládána z řídící jednotky motoru ECM – můžete si všimnout, že po spuštění motoru vždy naskočí vykřičník, protože dobíjení (alternátor) se z ECM zapíná po spuštění motoru se zpožděním.

Když ti tedy během jízdy vyskočil vykřičník – musela alternátor vypnout řídící jednotka motoru (ale proč by to dělala) nebo měl alternátor problém a vypadl.
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

pueblo
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 říj 2009, 13:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od pueblo » 14 srp 2015, 21:09

Takže se zřejmě hlásí altík.......

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 14 srp 2015, 21:26

U dvou aut, zrovna když jsou tyhle vedra ?... protože to dělá jen teď. Uvidíme za 14 dni.
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

pueblo
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 říj 2009, 13:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od pueblo » 15 srp 2015, 12:23

Možná se fakt jen přehrál, protože je za motorem a tam se špatně chladí. Navíc v zácpě, když neproudí vzduch z venku. Když běží ventilátor klimy, tak tam ten horkej vzduch z motoru žene naplno :(

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6143
Registrován: 02 kvě 2008, 21:03
Bydliště: Ústecko

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od milosh » 15 srp 2015, 18:13

Dnes cestou zpet z dovolene uz to neudelalo, ale pravda nebylo takove vedro jako v pondeli a napeti bylo +- 13,4-5.
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
destroyer_svk
Příspěvky: 687
Registrován: 08 úno 2011, 21:22
Bydliště: Galanta - SVK

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od destroyer_svk » 21 srp 2015, 20:58

milosh píše:Nesetkal jste se nekdo s tim, kdy pustite klimu a po rekneme hodine jizdy to hodi ze baterie ma problem? JInak auto jede v pohode jine problemy nepozoruju a dela to jen s pustenou klimou, bez ni je vse v poradku bez vykricniku :)
Pripajam moj postreh,v podstate rovnaky Tvojmu...v horucavach som si vsimol ze pri zapnutej klime a najma v mensich rychlostiach hlavne ked sa podraduje/preraduje a otacky su cca. 1800-2500 tak bolo pocut taky nezdravy zvuk,ako ked nieco netypicky vrci...myslel som ze bude nieco s kompresorom (ale klima isla ok).Akonahle som vypol klimu uplne bez problemov.Zasa pri ustalenej rychlosti na dialnici to nevydavalo ziaden taky pazvuk pri zapnutej klime.
Dnes sice nebolo az tak teplo (24-25 C) a pri zapnutej klime aj pri spominanych otackach a nizsich rychlostiach uplne normalny zvuk.Spravil som dezinfekciu klimy sprejom a sledoval co to bude robit (zvuk na volnobehu ok),no nakolko mam uz MKJ tak sa objavil vykricnik,ked bola klima pustena na maximum...
Alternator bol meneny pred 2,5 rokom.Som zvedavy zajtra ked sa na to pozriem cestou na dialnici,ze co bude MKJ ukazovat... :?
Přílohy
DSC_0033a.jpg
DSC_0032a.jpg
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od PepaS » 01 zář 2015, 08:47

EDAU-01 / EDAU-02 - krabička je hotová, elektronika se dokončuje...

Obrázek Obrázek

Obrázek

Varianta EDAU-01 (Engine Data Acquisition Unit) Přehled signálů:

Kód: Vybrat vše

1) +12V    (Power)                Zapalovací napětí
2) GND     (Power)                Zem
3) LS-CAN  (Digital Input/Output) LS-CAN (SW-CAN) sběrnice
4) +5VOPS  (Power)                HELLA OPS+T Sensor
5) GND     (Power)                HELLA OPS+T Sensor
6) OPS-IN  (Digital Input)        HELLA OPS+T Sensor (měření teploty a tlaku oleje)
7) BOUT    (Discrete Output)      Emulovaný výstup olejového tlakového spínače
8) TC+     (Analog Input)         Termočlánek Typ K, Chromel
9) TC-     (Analog Input)         Termočlánek Typ K, Alumel
Varianta EDAU-02 (Engine Data Acquisition Unit) Přehled signálů:

Kód: Vybrat vše

1)  +12V    (Power)                Zapalovací napětí
2)  GND     (Power)                Zem
3)  LS-CAN  (Digital Input/Output) LS-CAN (SW-CAN) sběrnice
4)  +5VOPS  (Power)                HELLA OPS+T Sensor
5)  GND     (Power)                HELLA OPS+T Sensor / Odporové sensory
6)  OPS-IN  (Digital Input)        HELLA OPS+T Sensor (měření teploty a tlaku oleje)
7)  BOUT    (Discrete Output)      Emulovaný výstup olejového tlakového spínače
8)  TC+     (Analog Input)         Termočlánek Typ K, Chromel
9)  TC-     (Analog Input)         Termočlánek Typ K, Alumel
10) SENS-IN1(Analog Input)         Odporový sensor 1 (měření teploty oleje)
11) SENS-IN2(Analog Input)         Odporový sensor 2 (měření tlaku oleje)
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

milanick
Příspěvky: 124
Registrován: 11 kvě 2013, 11:32
Bydliště: bratislava

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od milanick » 01 zář 2015, 09:04

Parada. Uz aby to bolo.
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX

Odpovědět