padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.

Od klimatizace až po xenony
Odpovědět
tesyno
Příspěvky: 63
Registrován: 06 čer 2013, 10:52
Bydliště: Dĕčín

Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.

Příspěvek od tesyno » 17 črc 2015, 22:40

Auto bylo lehce tukle na zadek. Nic vazneho, deformacni zony jsou netknute. Jinak zadny obcasny zkrat jsem neresil. Hlavne by to snad bylo nekde v tech merenich videt :-(
Zafira B 1,8 16v 103kW

Reklama
 

Uživatelský avatar
honzap
Příspěvky: 629
Registrován: 14 bře 2014, 14:30

Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.

Příspěvek od honzap » 17 črc 2015, 22:56

Protože kolísání napětí znamená špatný zdroj, nebo špatnou silovou kabelaz, jak psal skrolant.... Někudy to tect musí. Ten clobrda, co to dělal bratrankovi, auto myl kvůli soli, ve vlhku to prý dokáže nadělat paseku.

Třeba mlel pantem, ale jeho zásah opravdu pomohl.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE

billy.joe
Příspěvky: 11
Registrován: 16 črc 2014, 19:14

Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.

Příspěvek od billy.joe » 18 črc 2015, 14:03

Podobný problém jsem měl u Astry G - někdy ( nemělo to žádný vliv na délku cesty ) mi spadly ručičky, světla atd... za vteřinu všetko ok a naběhlo...to se opakovalo za 700 km asi 10x někdy v jedné minutě dvakrát, jindy za 30 minut nic. Přičemž s motorem to nic nedělalo.... ke konci vypadával už i posilovač řízení (což je k*rva nebezpečné)
No dal jsem na rady z fóra a procházel jsem různé spoje, kabeláže a nic... nakonec jsem to dal do servisu (k elektrikáři) a dělal to alternátor. Po výměně vše v pořádku.

tesyno
Příspěvky: 63
Registrován: 06 čer 2013, 10:52
Bydliště: Dĕčín

Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.

Příspěvek od tesyno » 18 črc 2015, 14:08

Alternator je po repasu :-( a cekal bych ze kdyby blbnul ten tak by to padalo pri vykyvech napeti a ty nejsou...
Zafira B 1,8 16v 103kW

billy.joe
Příspěvky: 11
Registrován: 16 črc 2014, 19:14

Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.

Příspěvek od billy.joe » 18 črc 2015, 14:08

jen doplním, že jsem také měřil všechno měřákem, sundaval spínací skřínku...nechal vozidlo totálně vyschnout ( když to začalo dělat pršelo), procházel jsem průchodky, odhalené vodiče) vše naprd... pokud si měnil alternátor za repasovaný a nepomohlo, zkus za fungl. nový ( na test) a uvidíš, za pokus to možno stojí.

billy.joe
Příspěvky: 11
Registrován: 16 črc 2014, 19:14

Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.

Příspěvek od billy.joe » 18 črc 2015, 14:09

mně nabízel za repas 90 EUR ( bylo to na SK) a za nový 120 EUR..dal jsem nový.

tesyno
Příspěvky: 63
Registrován: 06 čer 2013, 10:52
Bydliště: Dĕčín

Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.

Příspěvek od tesyno » 18 črc 2015, 14:13

Nj ale na zafu b je to tak 2x tolik ne-li vic. To mi prijde dost na to ze bych to mel jako pokus / omyl kdyz navic svuj mam po repasu a v servisu kde se zabyvaji elektrikou mi rekli ze to v napajeci soustave 100% neni :-(
Zafira B 1,8 16v 103kW

tesyno
Příspěvky: 63
Registrován: 06 čer 2013, 10:52
Bydliště: Dĕčín

Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.

Příspěvek od tesyno » 20 črc 2015, 07:13

Tak mam dalsi dodatek k problemu. Vcera jelikoz uz se s autem vazne nedalo ani jezdit, tak jsem si rekl ze zkusim nabit baterku. Odpojim baterku, napojim na nabijecku a ta ukazuje ze je baterka plna. No co, stejne jsem ji tam par hodin nechal. Vecer jsem ji pripojil a dnes rano jedu do prace, cca 25km a ani jednou to nespadlo. To bylo v poslednich dnech absolutne nemyslitelny. Nedelam si iluze ze by pomohlo nabiti baterky (zkousel jsem i jinou baterku), ale kdyz se tak nad tim zamyslim tak vlastne pokazde kdyz jsem odpojil baterku, tak se situace zlepsila a postupne se to zhorsovalo a zhorsovalo. Vzdy jsem myslel ze jsem bliz vyreseni problemu, jednou jsem odpojil kvuli vycisteni konektoru na cimu, asi 3x protoze jsem cistil konce kabelu.... tak nakonec pravdepodobne situaci nezlepsil zadny z techto zasahu ale jen to ze jsem vypojil baterku a vyresetovaly se jednotky je to mozne? Ze by nejaka "vadna" jednotka po odpojeni baterky zase chvili fungovala lepe?

Edit 22.7. - Behem 130najetych km mi spadli budiky 1x coz je rekord tak za posledni 4 mesice. Jeste tedy chci zkusit zda to bylo tim ze jsem baterku nabil nebo ze jsem ji odpojil nez budu zkouset otravovat romana.
Zafira B 1,8 16v 103kW

milankobar
Příspěvky: 26
Registrován: 12 kvě 2011, 21:23

Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.

Příspěvek od milankobar » 26 srp 2015, 23:40

Dobri den pani.Skusim sa opitat tu,aj ked uz mam jeden odkaz. Vidim ze tu sa aspon niekto ozve a poradi a to co bolo tu napisane tak mi trosku pomohlo. Moj problem je ze po zapnuti kluca sa nezapina radio ani displej.Uz viem ze displej ma dostat signal cez can, chiba v cim je na komunikacia z displejom.Meral som datalinky multimetrom a na koncovke do cim jedna datalinka 123ohm a druha nic nula. tiez koncovka na displeji jeda datalinka ide do radia a ta druha? Nenamerane nic nula.Keby som aspon vedel ako su datalinky zapojene noc by to pomohlo.

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.

Příspěvek od PepaS » 27 srp 2015, 10:25

Sem to skutečně nepatří - piš jinde. Na CIM jsou dva typy CAN sběrnic - HS-CAN (diferenciální +/-) kde skutečně naměříš zakončovací odpory 120 Ohm mezi +/- a LS-CAN (jednodrátová), kde žádný zakončovací odpor nezměříš - resp. změříš proti plusu, ale nedá se to tak snadno měřit. Podle popisu je téměř jisté, že máš poškozený displej - nic neměř a kup (nebo puč) si např. obyčejný TID (za pár korun) a připoj ho do vozu. Bez jakékoliv konfigurace musí svítit a i rádio ožije. Pokud tomu tak bude, řeš opravu / výměnu displeje.
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Odpovědět