nouzový režim motoru, jede na 3 válce
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
- Bydliště: Rumburk
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
nerad to píši, ale za b je správně:)
- Reklama
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
A je nová tedy?
Teď řeším podobný problém. Po asi 80km jízdy se mi palubka rozblikala(pak svítila jen jedna kontolka a to auto s klíčem) jak vánoční stromek a motor běžel na tři válce. Takže jsem zastavil(zaplať pánbůh měl jsem sebou golu) a sundal zapalovací lištu a vyndal svíčky, na třetím byla mokrá, usušil jsem jí a proházel je mezi sebou a zpět namontoval a složil. Nastartoval jsem vše běželo bez problémů i kontrolka která signalizovala poruchu zhasla. Chcípnul jsem to a znova nastartoval vše ok. Při zpáteční cestě zhruba opět po 80km to samé čili kontrolka a motor na tři. Opět jsem vše rozebral a svíčka na třetím válci opět mokrá, otřel jsem jí a opět jsem je při montáži proházel, napojil jsem lištu a šel nastartovat ale běželo to na tři chvílema mi snad přišlo že jsem to zaslech i na dva, opět jsem to rozdělal a asi 10min nechal být, poté složil, zase stejným postupem a motor normálně nastartoval a běžel ok takže jsem dojel domů. Zatím jsem ještě nic neřešil jen svíčky jsem kupoval neboť při každém studeném startu běžel motor na tři válce (svíčky jsou od NGK) a startuje to lépe i když se mi trochu něco nezdá ale dejme tomu že ok. Nicméně po téhle kolizi s myslím že to s tím má co do činění a buď bude pryč lišta nebo cívka dle mého názoru.
Zatím s autem jezdí mladá a problém od té doby nebyl ale vyřešit to musím abych pak něco do 100km od bydliště nezůstal viset
Teď řeším podobný problém. Po asi 80km jízdy se mi palubka rozblikala(pak svítila jen jedna kontolka a to auto s klíčem) jak vánoční stromek a motor běžel na tři válce. Takže jsem zastavil(zaplať pánbůh měl jsem sebou golu) a sundal zapalovací lištu a vyndal svíčky, na třetím byla mokrá, usušil jsem jí a proházel je mezi sebou a zpět namontoval a složil. Nastartoval jsem vše běželo bez problémů i kontrolka která signalizovala poruchu zhasla. Chcípnul jsem to a znova nastartoval vše ok. Při zpáteční cestě zhruba opět po 80km to samé čili kontrolka a motor na tři. Opět jsem vše rozebral a svíčka na třetím válci opět mokrá, otřel jsem jí a opět jsem je při montáži proházel, napojil jsem lištu a šel nastartovat ale běželo to na tři chvílema mi snad přišlo že jsem to zaslech i na dva, opět jsem to rozdělal a asi 10min nechal být, poté složil, zase stejným postupem a motor normálně nastartoval a běžel ok takže jsem dojel domů. Zatím jsem ještě nic neřešil jen svíčky jsem kupoval neboť při každém studeném startu běžel motor na tři válce (svíčky jsou od NGK) a startuje to lépe i když se mi trochu něco nezdá ale dejme tomu že ok. Nicméně po téhle kolizi s myslím že to s tím má co do činění a buď bude pryč lišta nebo cívka dle mého názoru.
Zatím s autem jezdí mladá a problém od té doby nebyl ale vyřešit to musím abych pak něco do 100km od bydliště nezůstal viset
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
Sázel bych na zapalovací lištu nebo výfuková vodítka. 1.4 A 1.6 16v s tím celkem zápasej. Mně se dělo to samo ale u Z18XE a tam to byla ECU. S tím ale u 16ky problém nebejvá. U tě lišty když ji vytáneš a gumové jakoby nátrubky co jdou na svíčku budu steřelé rozpadlé nebo jinak poškozené,máš jasno. Ještě tomu dělá problémy netěsnost víka ventilů, pokud se olej dostane až ke svíčkám a gumě lišty taky ji to může poškodit. Už jsem to viděl ale vyčištění nákup nové lišty a svíček jen oddálilo. Mimochodem origo opel diagnostika tuším TECH2 ukáže konkrétní hodnoty egr a lambdy, takže hned víš na čem seš.
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
Takže mám nejdřív teda asi zaject na tu diagnostiku co?
EDIT: Takže po diagnostice chyba 3 válce - udělal jsem výměnu zapalovací lišty doufám že to bylo tím.
EDIT: Takže po diagnostice chyba 3 válce - udělal jsem výměnu zapalovací lišty doufám že to bylo tím.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
- Bydliště: Rumburk
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
tak pořád nic nového, znovu jsme vyčistili egr vetnil, tentokrát už doma, byl pěkně zas*anej, dělá to furt, když se to ohřeje, kolik stojí oprava těch vodítek?
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
- Bydliště: Rumburk
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
aktuálně je tam olej 10w40, asi by tam měl být 5w30
dal bych tam na zkoušku 5w30 a pokud by problémy přestali, mohlo by to poukázat na problém s drhnoucími ventily ve vodítkách?
dal bych tam na zkoušku 5w30 a pokud by problémy přestali, mohlo by to poukázat na problém s drhnoucími ventily ve vodítkách?
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
Zkus prohodit VN izolátory, tedy pokud je to možné.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
- Bydliště: Rumburk
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
jen kdybch věděl co to je, díky
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
To jsou ty gumy na zapalovací listě (vysokonapetove izolatory). Kdyz je proslehla a neizoluje, tak pak svíčka nemusí házet jiskru.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
- Bydliště: Rumburk
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
máte prosím někdo zkušenosti s ventily drhnoucími ve vodítkách? jak se to projevuje?
jinak nechal jsem vyměnit olej na 5w30, problém přetrvává
jak se projevuje vadná ecu?
achjo, asi to hodim už ze skály
jinak nechal jsem vyměnit olej na 5w30, problém přetrvává
jak se projevuje vadná ecu?
achjo, asi to hodim už ze skály