padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
A nevis co to v autorizovanem servisu stoji? Bojim se aby me nepresvedcovali at vymenim celej modul nebo tak. Kde bych se nejblize chytal s nekym co to zvladne? Uprimne radeji pojedu 100km za nekym z fora nez do autorizaku
Zafira B 1,8 16v 103kW
- Reklama
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Na CIMy byly i svolavacky. Nedávno jsem dostal od autovars mail na myopel stránky a mel jsem tam záznam o výměně modulu za novy. Auto 2009, výměna cim 2010. Asi věděli proč je měnit. Ale hodně lidem pomohlo i preprogramovani.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Tak jsem dnes byl v ustí v Oplu se jen poptat jestli a za kolik jsou schopni přehrát CIM. Dostal jsem odpověď že CIM se přehrát nedá, pouze vyměnit a přeprogramovat, cena cca 5 - 15 tisíc podle toho jaký tam budu mít.
Vážně bych byl nerad abych vysypal podobnou částku a nic to nevyřešilo tak se snažím pátrat dál.
Mám dotaz. Jaké má být napětí na REC? Pustil jsem si diagnostiku a při zapnuté klimatizaci mám cca okolo 12V. Ve chvilce, kdy zapnu vyhřívání zadního skla tak spadnu někam okolo 11V a auto začne blbnout, vypnu vyhřívání a zase skočí na cca 12-12,5V. není to málo? nebo to je OK? PS: Vyčteno z diagnostiky, neměřeno multimetrem.
Díky za rady
Vážně bych byl nerad abych vysypal podobnou částku a nic to nevyřešilo tak se snažím pátrat dál.
Mám dotaz. Jaké má být napětí na REC? Pustil jsem si diagnostiku a při zapnuté klimatizaci mám cca okolo 12V. Ve chvilce, kdy zapnu vyhřívání zadního skla tak spadnu někam okolo 11V a auto začne blbnout, vypnu vyhřívání a zase skočí na cca 12-12,5V. není to málo? nebo to je OK? PS: Vyčteno z diagnostiky, neměřeno multimetrem.
Díky za rady
Zafira B 1,8 16v 103kW
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Jo a svolávačka prý na to žádná aktuálně není.
Zafira B 1,8 16v 103kW
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
člověče, nad tebou by se ustrnul i kámen... přes půl roku řešíš opravu závady, která zásadním způsobem ovlivňuje funkci vozu – je to hazard! V květnu si psal, že v síti bylo naměřeno 13,8 V, což je OK a nyní máš 12 V, což není OK... divil bych se, že údaj z ECU přes diag. kecá o skoro 2V. Máš nějaký problém v napájecí síti vozu...
Jo, pokud ti jde o přeprogramování CIM, budu někdy v dohledné době na otočku v Litoměřicích, takže když mě počkáš, tak ti CIM přeprogramuji.
Pozor!!! Programovat CIM při stavu tvé napájecí sítě bez záložního zdroje může skončit smrtí CIMu. Pokud během programování zdechne baterka/napětí v síti, můžeš si rovnou koupit jiný CIM a objednat odtah. Takže je to na tvé riziko.
Jo, pokud ti jde o přeprogramování CIM, budu někdy v dohledné době na otočku v Litoměřicích, takže když mě počkáš, tak ti CIM přeprogramuji.
Pozor!!! Programovat CIM při stavu tvé napájecí sítě bez záložního zdroje může skončit smrtí CIMu. Pokud během programování zdechne baterka/napětí v síti, můžeš si rovnou koupit jiný CIM a objednat odtah. Takže je to na tvé riziko.
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
No jde o to ze na baterce mam 13,8 , na zapalovaci v aute mam mereno 13,8V diagnostika ukazuje na testu 13,8 (plus minus) ale v diagnostice na REC me to meri prave jen 12, pri vytizeni cca 11V. Navic auto ted zase jezdilo v poho. Ja se bojim do jen tak nejakeho servisu. Protoze jsem mel peugeota od znamych. V autorizovanym servisu do toho nasypali asi 60000 za novou ridici jednotku a pretesneni motoru a vymeny spoustu dilu. Auto nakonec stejne blblo a pak jsem zjistil ze pulka z toho co melo byt neudelali. A dokazal bys pripadne auto prohlednout a zjistit stav a pravdepodobnou zavadu na dilne? Jestli to vazne neni neco v elektrice? Zvladl bys to behem jednoho dne? Pokud ano tak bych prijel klidne na dilnu. Ty a romanK jste borci. Mate tady hromadu spokojenych lidi, v autorizaku mi proste budou menit dil za dilem a toho se bojim
Zafira B 1,8 16v 103kW
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
aha, tak potom je potřeba změřit napětí na REC multimetrem (jen pro jistotu, v REC nebude velká chyba měření) a zjistit, kde se ztrácí 1,8V. Pokud REC přestane v důsledku poklesu napájecího napětí fungovat, tak může „zamrazit“ komunikaci na LS-CAN sběrnici – a potom zhasnou budíky, nejdou ovládat světla...tesyno píše:No jde o to ze na baterce mam 13,8 , na zapalovaci v aute mam mereno 13,8V diagnostika ukazuje na testu 13,8 (plus minus) ale v diagnostice na REC me to meri prave jen 12, pri vytizeni cca 11V.
s tímto ti nepomohu, nemám dílnu a neživím se opravou vozidel...tesyno píše:A dokazal bys pripadne auto prohlednout a zjistit stav a pravdepodobnou zavadu na dilne? Jestli to vazne neni neco v elektrice? Zvladl bys to behem jednoho dne?
nemyslím si... není co měnit. Mezi REC a baterkou jsou natažené dva velmi „tlusté“ dráty. Jeden drát je šasi vozu (zem) a druhý drát (plus) vede na baterku. Pokud na REC naměříš při běžícím motoru 12V a na baterce 13,8V, tak těch 1,8V ztrácíš na kabelu (šasi nebo plus). Abys ztratil 1,8 V (nebo i 2,8 V při zapnutém vyhřívání), tak by musel být kabel extrémně zatížen (nepravděpodobné, vylítla by nějaká pojistka). Druhá možnost je, že ten „tlustý“ kabel je špatně nakrimpovaný (připojený na konektor, oko,...), v místech krimpování je velký přechodový odpor (to místo se bude slušně zahřívat) a na něm ze ztrácí těch 1,8V. Samozřejmě se zvyšujícím proudovým odběrem se úbytek napětí bude přímo úměrně zvyšovat.tesyno píše:...v autorizaku mi proste budou menit dil za dilem a toho se bojim
Zaměř se tedy na kontrolu stavu propojovacích silových vodičů vedoucích z baterie k REC... tam někde bude zakopaný pes. Toto ti ale již psal Skrolant, dne 15 říj 2014 v 13:17.
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Jojo. Na radu skrolanta jsem cistil a meril baterku, resp kabely od baterky. Ale nic jsem tam nenasel. Vse se zdalo OK. Jak jsem psal dokonce to slo i ke znamemu na osciloskop. Kazdopadne po tom co mi dnes v oplu rekli 5-15 tisic za CIM jsem napojil znovu opcom a zkousel a zkousel a hledal anomalie. Az jsem prave natrefil na napeti v REC coz mi prislo hrozne male a pak uz jsem si prave vypavoval to co psal skrolant ohledne toho jak se RJ bude branit podpeti v siti. Ale nevedel jsem jestli treba na REC vazne nejde mensi napeti. O vikendu vezmu multimetr a pustim se do mereni vzadu na REC a uvidime. Kazdopadne moc diky. Jeste me je teda divne proc auto nekdy treba mesic jezdi v poho a pak to zacne blbnout. Pocitove se mi zda ze to nejvic delalo bud za vlhka a nebo ted za vedra. Ale tak uvidime . Urcite napisu jak jsem pokrocil.
Zafira B 1,8 16v 103kW
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Tak jsem meril a meril ale nevim kde muze byt chyba. Vycistil jsem kompletne kontakty na baterce a pri mereni mi dnes dava krasnych 14,4 (pri volnobehu) a v diagnostice merim na REC 12,5. Jak navic neco pustim (vyhrejvani skla, slapnu na brzdu) jdu pod 12. Meril jsem oba plusy vzadu vuci kostre a mam tam pres 14V presto, ze OPcom ukazuje jen 12,5. Muze to byt chyba diagnostiky? Nebo kde by mohl byt jeste problem?
Diky za rady
Diky za rady
Zafira B 1,8 16v 103kW
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Mám podobný problém s padanim ručičiek avšak smerovky mi idú, v origo servise mi už vymenili, prístrojovú dosku, riadiacu jednotku, z elektromechanika vyšlo, že dochádza ku nadmernému vybijaniu batérie, takze v priebehu dvoch rokov došlo k zničeniu už druhej batérie, ukazuje sa nakoniec, že príčinou by mohol byť CIM modul, hľadám teda vrámci Východného Slovenska elektrotechnika, ktorý sa Astre H naozaj rozumie a s ktorým bude rozumná reč.