nouzový režim motoru, jede na 3 válce
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
- Bydliště: Rumburk
nouzový režim motoru, jede na 3 válce
----info o autě
Z16XEP, 2005 77kw, caravan, benzín 1.6 16v, aktuálně 130tis. km
koupeno 11/2013 108tis. km
(nemohu najít, kam zadat údaje o autě do profilu)
----problém
-většinou po delší jízdě x10km po sešlápnutí plynu najednou, skokově přestane částečně fungovat jeden válec (motor se klepe, nemá výkon, výfuk střílí), jednou vypadl úplně (druhý den ráno ok) - a to chvíli vydrží, někdy po opětovném nastartování dobré, někdy přetrvává a postupně vymizí
-ještě jsem si všiml, že po nastartování 1200 otáček na volnoběh po chvíli klesne na tradičních 900
-když to zlobí tak nelze zapnout tempomat (takže asi nouzový režim motoru), pak zase začne fungovat
---historie auta
-120tis.? komplet nová spojka
-125tis. baterie - VARTA silver dynamic
-126tis. - servis - žralo to olej (a to dost - litr), po otevření motoru zjištěno že už je motor dělaný (asi při 90tis. - vybroušení + větší písty) a kroužky na pístech mají originální velikost (ne +1) > takže výměna kroužků + dále:
výměna oleje včetně filtru
rozvody
přetěsnění motoru (těsnění pod hlavu, na ventily, kroužky na písty)
vyčištění EGR ventilu
-130tis. - sám - nová cívka, svíčky
---metoda pedál+brzda chyby
chyba zapalování
30000
30100
30200
30300
30400
P0335-snímač otáček klikovky. (info od dennyho)
P0314-vynechání jiskry. (info od dennyho)
---diagnostika
v německu (mám to nejblíž) - prý to má málo benzínu jestli jsem to dobře pochopil (a dobře si to pamatuju)
---návrh řešení
palivový filtr? asi se nikdy neměnil
lambda sonda?
EGR je podle mě čisté (bylo nedávno čistěno a pohledem je čisté)
---co jsem zkusil
vyměnit cívku (org. Delphi) - lehké zlepšení
vyměnit svíčky (Beru uxt1, 4hrotové) - lehké zlepšení
VIF aditivum - lehké zlepšení
o mě
řidičák mám rok a něco, astra je moje první auto, takže zkušenosti zatím nabírám
Děkuji všem, kteří tady přispívají, už jste mi moc pomohli.
jaký je váš názor?
Z16XEP, 2005 77kw, caravan, benzín 1.6 16v, aktuálně 130tis. km
koupeno 11/2013 108tis. km
(nemohu najít, kam zadat údaje o autě do profilu)
----problém
-většinou po delší jízdě x10km po sešlápnutí plynu najednou, skokově přestane částečně fungovat jeden válec (motor se klepe, nemá výkon, výfuk střílí), jednou vypadl úplně (druhý den ráno ok) - a to chvíli vydrží, někdy po opětovném nastartování dobré, někdy přetrvává a postupně vymizí
-ještě jsem si všiml, že po nastartování 1200 otáček na volnoběh po chvíli klesne na tradičních 900
-když to zlobí tak nelze zapnout tempomat (takže asi nouzový režim motoru), pak zase začne fungovat
---historie auta
-120tis.? komplet nová spojka
-125tis. baterie - VARTA silver dynamic
-126tis. - servis - žralo to olej (a to dost - litr), po otevření motoru zjištěno že už je motor dělaný (asi při 90tis. - vybroušení + větší písty) a kroužky na pístech mají originální velikost (ne +1) > takže výměna kroužků + dále:
výměna oleje včetně filtru
rozvody
přetěsnění motoru (těsnění pod hlavu, na ventily, kroužky na písty)
vyčištění EGR ventilu
-130tis. - sám - nová cívka, svíčky
---metoda pedál+brzda chyby
chyba zapalování
30000
30100
30200
30300
30400
P0335-snímač otáček klikovky. (info od dennyho)
P0314-vynechání jiskry. (info od dennyho)
---diagnostika
v německu (mám to nejblíž) - prý to má málo benzínu jestli jsem to dobře pochopil (a dobře si to pamatuju)
---návrh řešení
palivový filtr? asi se nikdy neměnil
lambda sonda?
EGR je podle mě čisté (bylo nedávno čistěno a pohledem je čisté)
---co jsem zkusil
vyměnit cívku (org. Delphi) - lehké zlepšení
vyměnit svíčky (Beru uxt1, 4hrotové) - lehké zlepšení
VIF aditivum - lehké zlepšení
o mě
řidičák mám rok a něco, astra je moje první auto, takže zkušenosti zatím nabírám
Děkuji všem, kteří tady přispívají, už jste mi moc pomohli.
jaký je váš názor?
Naposledy upravil(a) Ondřej Tomek dne 08 kvě 2015, 06:44, celkem upraveno 5 x.
- Reklama
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
tak tvoja astrička nemá palivový filter, zapalovacie sviečky by mali byť Bosch FOR8LEU2, alebo NGK ZFR5-F-11, a neviem teda aku diagnostiku ti robili v raichu keď nevedeli odstrániť chybu, pokial ide na 3 valce na 90% to robí zapalovacia lišta alebo sviečka, doporučujem skontrolovať prípadne vymeniť aj vzduchový filter.
Astra h 1,6 77Kw r. 2006, Mitsubishi ASX 1,6 86Kw r. 2015,
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
- Bydliště: Rumburk
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
děkuju za reakci nero
filtr je prej součástí palivového čerpadla, prej když nezlobí tak je na životnost auta, nevím jestli se dá vyměnit nějakým způsobem
svíčky přesně nevím jaké tam jsou, ale jsou kompatibilní (dle servisáka), ještě mrknu, předtím jsem tam měl NGK (omylem na plynový provoz)
jak jsem již psal, cívku a svíčky jsem zkoušel
vzduchový filtr je 1,5 rok starý a vapadá ok (něco na sobě má, ale zanesený filtr nepoznám)
filtr je prej součástí palivového čerpadla, prej když nezlobí tak je na životnost auta, nevím jestli se dá vyměnit nějakým způsobem
svíčky přesně nevím jaké tam jsou, ale jsou kompatibilní (dle servisáka), ještě mrknu, předtím jsem tam měl NGK (omylem na plynový provoz)
jak jsem již psal, cívku a svíčky jsem zkoušel
vzduchový filtr je 1,5 rok starý a vapadá ok (něco na sobě má, ale zanesený filtr nepoznám)
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
- zapaľ. sviečky jedine originál od Opla ,cenovo sú na tom možne ešte lepšie ako neoriginály
Zafira B r.v. 2007 Z19DTH - 180PS
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
tak ako píšeš polivový filter je sučasťou čerpadla vymeniť sa nedá, jedine celé čerpadlo, vzduchový filter sa mení každé 4 roky alebo 60000-km, vymeň sviečky ako piše signum za originál je to ta najjednoduchšia a najlacnejšia možnosť, keď píšeš že zapalovacia lišta je nová, ak to nepomôže tak potom original diagnostika v servis opel. Ja mam ten istý motor používam tieto Bosch FOR8LEU2, alebo NGK ZFR5-F-11 zatial som s nimi žiadny problém nemal, raz som menil lištu odišla na 3 valci.
Astra h 1,6 77Kw r. 2006, Mitsubishi ASX 1,6 86Kw r. 2015,
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
P0335-snímač otáček klikovky.
P0314-vynechání jiskry.
P0314-vynechání jiskry.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
- Bydliště: Rumburk
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
díky denny
mám tam svíčky BERU
http://www.amazon.de/Z%C3%BCndkerze-Ori ... B00DSB8C62
problém se vyskytoval i před jejich výměnou
mám tam svíčky BERU
http://www.amazon.de/Z%C3%BCndkerze-Ori ... B00DSB8C62
problém se vyskytoval i před jejich výměnou
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
Pokud problem se vyskytoval pred vymeno svicek, tak nezbyva nic jineho jak vymena zapalovaci listy.Je tady o tom problemu uz hoooodne napsaneho.Staci trochu pohledat.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
- Bydliště: Rumburk
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
opět viz. úvod
---co jsem zkusil
vyměnit cívku (org. Delphi) - lehké zlepšení
vyměnit svíčky (Beru uxt1, 4hrotové) - lehké zlepšení
VIF aditivum - lehké zlepšení
ale děkuju za reakci
---co jsem zkusil
vyměnit cívku (org. Delphi) - lehké zlepšení
vyměnit svíčky (Beru uxt1, 4hrotové) - lehké zlepšení
VIF aditivum - lehké zlepšení
ale děkuju za reakci
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce
Sorry, to jsem nedocetl.Co tak drhnouci ventily ve voditkach.Denny poradi.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM