Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ahoj, moc děkuji.
To první tedy vím - časovač to mi mechanika říkal.
To druhé souvisí s tím, že mi po ránu se špatně vrací spojkový pedál. Na minulém Hčku jsem měnil "váleček" pod spojkovým pedálem. Je to tedy znovu ono asi, že?
Díky ještě jednou za radu.
To první tedy vím - časovač to mi mechanika říkal.
To druhé souvisí s tím, že mi po ránu se špatně vrací spojkový pedál. Na minulém Hčku jsem měnil "váleček" pod spojkovým pedálem. Je to tedy znovu ono asi, že?
Díky ještě jednou za radu.
Opel Astra H caravan 1.8 103kw
VW T5 9míst, 1.9 TDI, - NOVĚ možnost půjčit třeba na dovolenou.
ex: Opel Vivaro 2.5dti
ex: Astra H caravan 1.7cdti
Sherpaski.cz
lyžařská, snowboardová, telemarková škola Hrubá Voda
Skicamp.cz
Private Ski School
Chcibytinstruktor.cz
VW T5 9míst, 1.9 TDI, - NOVĚ možnost půjčit třeba na dovolenou.
ex: Opel Vivaro 2.5dti
ex: Astra H caravan 1.7cdti
Sherpaski.cz
lyžařská, snowboardová, telemarková škola Hrubá Voda
Skicamp.cz
Private Ski School
Chcibytinstruktor.cz
- Reklama
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Dobrý večer, pánové, moc prosím o radu. Diagnostika mi ukazuje chyby 038004 a 03800F. Vím, že je to chyba žhavení, ale jde mi o ty parametry 04 a0F. Nevíte někdo přesněji, co to znamená? Jde totiž o to, že žhavicí svíčky jsem proměřoval ohmetrem a všechny mají cca 1,3 ohmu. Měřil jsem je jednotlivě po sundání fajfky každou zvlášť. Pak jsem fajfky zase nasadil, odpojil konektor od řídící jednotky žhavení a a na pinech 1 a 2 jsem naměřil shodný odpor, teď už nevím, jestli 0,9 nebo 1,1 ohmu, což by všechno asi mělo být v pořádku. Ten parametr 0F si myslím, že by mohl signalizovat výskyt závady nepravidelně, což by vysvětlovalo, proč se mi při měření zdají svíčky dobré. Jen bych si to rád ověřil od někoho znalejšího. Pak by teda zřejmě byla v háji ta řídící jednotka žhavení, která někdy sepne a někdy ne? Jde to nějak proměřit, nebo vyzkoušet? Předem všem moc díky za jakoukoliv radu.
Opel Astra H Caravan, 1,7CDTI, 74kW, Z17DTH, 2008, NAVI
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Příznak 04 značí přerušený obvod žhavicího zařízení a příznak 0F obecnou chybu žhavicího zařízení - vypadá to na přerušený kabel.
PRODÁNO: Opel Zafira B 1.9 CDTi 110kW (2006) Sport, Panorama, AFL Bi-xenon, Open&Start, CID+DVD90 CZ, Quick Heat, DDS, UHP, HSA, IDS+, DPF, MKJ, Diagnostika OP-COM (Praha 4)
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
mach00 píše:Příznak 04 značí přerušený obvod žhavicího zařízení a příznak 0F obecnou chybu žhavicího zařízení - vypadá to na přerušený kabel.
Moc díky, dostanu se k tomu až zítra, tak prohlídnu to vedení, i když, v některém, možná jiném vlákně jsem tu našel výpis co by se mělo naměřit na jednotlivých pinech a já jsem to tam vše naměřil, myslím tím na pinech té řídící jednotky žhavení, takže závada kabelu mi tam furt tak nějak nesedí, ale prohlídnu to raději znova.
Opel Astra H Caravan, 1,7CDTI, 74kW, Z17DTH, 2008, NAVI
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Tak jsem dnes zjistil to samé a může mi někdo potvrdit že je to ta klima, což by odpovídalo realitě, díkyŠAFA píše:Ještě doplním že "pedáltestem" jsem zjistil závadu ECN 001463 .....
Opel Astra TwinTop 1.6 85kW
Mobil : 602318645
Mobil : 602318645
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
P0014 Časování elektromagnetu časování výfukového vačkového hřídele 1příliš napřed nebo činnost systému
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Denny to jo, ale sám víš že mám problém s klimou, tak jen doufám že je to ono. Pro úplnost přikládám celou citaci
ŠAFA píše:Ještě doplním že "pedáltestem" jsem zjistil závadu ECN 001463, tato závada tam byla už v době, kdy klima chodila. Bohužel na internetu pod tímto kódem najdu závady dvě a to 1) Něco s tlakem v okruhu AC (to by odpovídalo) a nebo 2) Problém časování výfukové vačky (jelikož mám špatné nastavovací kolo vačky tak by odpovídalo i toto...) A teď nevím, která závada tomuto kódu skutečně u Z18XER odpovídá... Netuší někdo?
Opel Astra TwinTop 1.6 85kW
Mobil : 602318645
Mobil : 602318645
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: 30 črc 2013, 13:13
- Bydliště: Dudince
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Včera sa mi rozsvietila oranžová kontrolka autíčka s klúčom. Motor nemal výkon. Diagnostika mi vypísala chybu P0243-ventil turba je otvorený. Pripojil som multimeter na zásuvku ventilu spustil cez opcom test ventilu a meralo mi to rôzne hodnoty 1,5V - 8V . Pohýbal som káblami nad ventilom a meraná hodnota sa ešte viac rozhýbala. Chybu som našiel v kábli ako je na obrázku, bol zahnutý pod hadicou klimatizácie a tam sa odieral a predral ochrannú rúrku aj kábel.Nachádza sa pri vzduchovom filtri . Káblik som zcínoval a zaizoloval. Chybu P0243 som zmazal a zatial sa neobjavila.Motor ide normálne.
Opel Astra H Caravan 1,9CDTi ,74kw,2007 , www.prevodovka-opel-m32.webnode.sk
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ahoj potřeboval bych poradit mam astru h 1.7CDTI 92kw r.v. 2008 z17dtr a objevila se mi tato zavada ecn 029952 a ecn 242f66 nevite co by to mohlo byt děkuji, jinak se mi objevilo autičko z klíčem ve vyššich otáčkách a celkově mi připadá auto lenive
Opel astra H cdti 1,7 92kw kombi r.v 2008 Z17DTR ,Opel astra h twin top 1.8 103 kw 2006
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
poradí někdo?ricmund píše:Ahoj potřeboval bych poradit mam astru h 1.7CDTI 92kw r.v. 2008 z17dtr a objevila se mi tato zavada ecn 029952 a ecn 242f66 nevite co by to mohlo byt děkuji, jinak se mi objevilo autičko z klíčem ve vyššich otáčkách a celkově mi připadá auto lenive
Opel astra H cdti 1,7 92kw kombi r.v 2008 Z17DTR ,Opel astra h twin top 1.8 103 kw 2006