jj vymennu oleje jsem si delal sam ale nenech se odbyt je to tvoje autoNiraj píše:Jojo, takto se to snažím nějak dodržet.
Jen ta výměna oleje - dělal sis ji sám? Když jsem se o tom totiž zmínil při přebírce auta, tak tvrdili, že se to nedělá, ať přijedu na výměnu až za ten rok, jak je to v servisce. Koukali na mě jako na blázna, proč bych to jako chtěl měnit dřív.
Záběh nového vozu
Re: Záběh nového vozu
astra j sportstourer 1.6sidi turbo 125kw/260nm
corsa d a12xer
ex opel zafira b a17dtr astra h z17dth
corsa d a12xer
ex opel zafira b a17dtr astra h z17dth
- Reklama
Re: Záběh nového vozu
A to já si ji klidně udělám sám, aspoň si to natrénuju do budoucna. A výjde mě to jen na cenu oleje a filtru. V servise o tom ani nemusejí vědět. Mám teď najeto cca 700km, tak nějak mezi 1000 a 2000 km to vyměním. Filtr je po tím černým bakelitovým deklíkem s velkou maticí, hned vedle motoru?
Opel Zafira B, 1.8, A18XEL - 88kW, Royal Blue, r.v. 2014
Re: Záběh nového vozu
Chcel by som sa opytat kolegov, čo si tiež kúpili novú Zafiru 1.8 88kW, či pozorujú kolísanie otáčok po studenom štarte. Mne to netrvá dlho, len kým vytiahnem auto z garáže, ale zaujímalo by ma, čo to môže spôsobovať.
Môže to robit zlý benzín, alebo niečo iné?
Môže to robit zlý benzín, alebo niečo iné?
Opel Zafira B 1.8 88kW - 2014 (A18XEL)
+ Opel Astra G 1.6 16V - 1998 (X16XEL) +
+ Opel Meriva 1.7 DTi - 2005 +
+ Škoda 105L +
+ Opel Astra G 1.6 16V - 1998 (X16XEL) +
+ Opel Meriva 1.7 DTi - 2005 +
+ Škoda 105L +
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: 25 úno 2014, 21:36
Re: Záběh nového vozu
[quote="mathejos"]Chcel by som sa opytat kolegov, čo si tiež kúpili novú Zafiru 1.8 88kW, či pozorujú kolísanie otáčok po studenom štarte....
Zafira 1.8 88kW (A18XEL) cca 5000 km, kolisani se mi nikdy neprojevilo.
Zafira 1.8 88kW (A18XEL) cca 5000 km, kolisani se mi nikdy neprojevilo.
Opel Zafira 1.8 - 88kW Royal Blue"Borůvka"
Re: Záběh nového vozu
Mně jo. Když nastartuju studený motor, tak jsou otáčky nad 1000ot., ale občas se na chvíli zahoupou, než se úplně ustálí. Pak už drží jak mají. Není to ale při každém studeném startu.
Všimnul jsem si toho, protože u předchozího auta jsem měl s otáčkama neustálý problém, takže tohle sleduju hodně bedlivě.
Podlě mě si to elektronika donastavuje, než si všechny hodnoty sednou, myslím si, že to bude ok.
Benzín beru jen z Benziny a Shellky (1x OMW hned po nákupu) a u nás žádné problémy s kvalitou u těchto čerpaček nejsou.
Všimnul jsem si toho, protože u předchozího auta jsem měl s otáčkama neustálý problém, takže tohle sleduju hodně bedlivě.
Podlě mě si to elektronika donastavuje, než si všechny hodnoty sednou, myslím si, že to bude ok.
Benzín beru jen z Benziny a Shellky (1x OMW hned po nákupu) a u nás žádné problémy s kvalitou u těchto čerpaček nejsou.
Opel Zafira B, 1.8, A18XEL - 88kW, Royal Blue, r.v. 2014
Re: Záběh nového vozu
Tak to si ma ukľudnil. Na Géčku som mal mierne problémy s kolisaním otáčok, preto si to rovnako ako ty strážim.
Tankujem tak isto ako ty, Benzina, Shell. Tak dík za odpoveď
Tankujem tak isto ako ty, Benzina, Shell. Tak dík za odpoveď
Opel Zafira B 1.8 88kW - 2014 (A18XEL)
+ Opel Astra G 1.6 16V - 1998 (X16XEL) +
+ Opel Meriva 1.7 DTi - 2005 +
+ Škoda 105L +
+ Opel Astra G 1.6 16V - 1998 (X16XEL) +
+ Opel Meriva 1.7 DTi - 2005 +
+ Škoda 105L +
Re: Záběh nového vozu
problém při řazení z 2 na 3:
dneska jsme si dali s rodinou cca 350km a asi 3x se mi stalo, že jsem měl problém zařadit z 2 na 3.
Vždy to bylo v situaci: stojím na křižovatce a čekám až bude mezera ve šňůře, pak rychlý rozjezd na 1, pak za 2, tu jsem roztáhnul co to dalo, abych ujel dojíždějícímu autu a při snaze přeřadit na 3 mi tam nešla šoupnout. Musel jsem s pákou zpátky na neutrál a tak už tam skočila.
Je možné, že v tom "stresu" jsem se ji tam snažil dát nějak křivě. Ale 3x za den? Tomu moc nevěřím. Na druhou stranu - v klidu se mi to nestalo ani jednou a navíc jsem zvyklej na vykloktané rychlosti u Fiatu, tam to bylo kvrdlání jak s joystikem a nějaké pravouhlé dráhy se tam už moc dodržovat nemusely. Tak třeba je to ono.
Nestává se vám tohle někdy?
dneska jsme si dali s rodinou cca 350km a asi 3x se mi stalo, že jsem měl problém zařadit z 2 na 3.
Vždy to bylo v situaci: stojím na křižovatce a čekám až bude mezera ve šňůře, pak rychlý rozjezd na 1, pak za 2, tu jsem roztáhnul co to dalo, abych ujel dojíždějícímu autu a při snaze přeřadit na 3 mi tam nešla šoupnout. Musel jsem s pákou zpátky na neutrál a tak už tam skočila.
Je možné, že v tom "stresu" jsem se ji tam snažil dát nějak křivě. Ale 3x za den? Tomu moc nevěřím. Na druhou stranu - v klidu se mi to nestalo ani jednou a navíc jsem zvyklej na vykloktané rychlosti u Fiatu, tam to bylo kvrdlání jak s joystikem a nějaké pravouhlé dráhy se tam už moc dodržovat nemusely. Tak třeba je to ono.
Nestává se vám tohle někdy?
Opel Zafira B, 1.8, A18XEL - 88kW, Royal Blue, r.v. 2014
Re: Záběh nového vozu
Na novej Astre J je to vec, ktorá ma štve najviac.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Re: Záběh nového vozu
Aha, takže je to bolístka Aster/Zafir, zdá se.
Opel Zafira B, 1.8, A18XEL - 88kW, Royal Blue, r.v. 2014
Re: Záběh nového vozu
Jinak ještě bych měl pár dotazů k různým zvukům, co se mi tka ozývají z auta - zda je to normál:
1) bzučení palivového čerpadla, když je auto nastartované a já jsem venku. Slabé vysoké bzučení. Je to normální, že je čerpadlo slyšet?
2) při jízdě, když mám vypnuté vše co by dělalo hluk (větrák, rádio, zavřené okno), tak při zrychlování nebo při vyšších otáčkách slyším bzučení/pískání z prostoru motoru. Přirovnal bych to zvuku roztáčejícího se turba, když jsem měl kdysi turbo-diesla. Co by to mohlo být tady?
3) drnčení, když je auto ještě studené a maličko ho vytočím, tak těsně kolem 3000ot. cosi drnčí/rezonuje. U Fiata mi něco podobného dělaly ochranné plechy kolem výfukového potrubí, když se to pak ohřálo, tak se ty plechy asi nějak víc vyšponovaly a byl klid. Zde po ohřátí motoru to už taky není slyšet.
Díky za infa.
1) bzučení palivového čerpadla, když je auto nastartované a já jsem venku. Slabé vysoké bzučení. Je to normální, že je čerpadlo slyšet?
2) při jízdě, když mám vypnuté vše co by dělalo hluk (větrák, rádio, zavřené okno), tak při zrychlování nebo při vyšších otáčkách slyším bzučení/pískání z prostoru motoru. Přirovnal bych to zvuku roztáčejícího se turba, když jsem měl kdysi turbo-diesla. Co by to mohlo být tady?
3) drnčení, když je auto ještě studené a maličko ho vytočím, tak těsně kolem 3000ot. cosi drnčí/rezonuje. U Fiata mi něco podobného dělaly ochranné plechy kolem výfukového potrubí, když se to pak ohřálo, tak se ty plechy asi nějak víc vyšponovaly a byl klid. Zde po ohřátí motoru to už taky není slyšet.
Díky za infa.
Opel Zafira B, 1.8, A18XEL - 88kW, Royal Blue, r.v. 2014