Při minulým tankování jsem nalil do nádrže čistič vsřiků od STP pro prevenci. Nalil jsem jej teda trochu v horším poměru, v nádrži bylo cca 42l. Má se dávat do 50-60l. Tankoval jsem klasickou naftu u EuroOilu (v Křižanově) + vif. Snad poprvé měl motor při volnoběžných otáčkách divný zvuk, jako kdyby nějaký vstřikovač vynechával, motor byl hlučnější než obvykle, ale jinak táhl řekl bych stejně. Skoro tchán mi říkal, že ti to jede snad na 3 válce, když jsem nechal motor běžet. Rachotilo to prostě divně. Při zahřátým motoru to bralo na volnoběh 0,6-0,9l/h, běžně tam mývám 0,4-0,6l/h. Vyjel jsem to skoro do mrtva ( podle PepaSova modulu ukazovalo ještě 2,5l v nádrži) a dotankoval Tesco obyč naftu+vif. Dnes při otvýrání brány od zahrady poslouchám, že zas ISUZU přede jak má. Tak nevím, zda to ten sajrajt trochu pomohlo pročistit.
Dneska ráno jdu tak s kolegy k číňanovi ( vlastní potraviny) pro svačinu kolem toho červenýho GTC co tu někdo prodává a koukám, že tam běhaj dva týpci se startkablama. By mě zajímalo kdo koho startoval, jestli to astra rencka, nebo opačně.

Kolega nedávno kupoval Nisan Pathfinder (2007) dovoz z itálie ( jezdili to tam) na polských značkách. Vše mělo být prověřený, mělo být nebouraný na objednávku od dovozce co tahá auta z autosalonů, už od něj bral jiné auto otcovi dříve. Byl s tím v Nisanu v Brně kvůli nefunkčnímu ASR. Zjistili smozřejmě proč, auto nemá bag u spolujezdce , sedačka byla přešita. Aby se nepoznalo, že je něco špatně tak demontovali kontrolky z budíků. Na autě jinak není vůbec nic vizuálně poznat, kiláky sedí. Pak, že se podvody dělaj jen u nás.
