ahoj, to same jsem mel i ja ....cena sedi ...bohuzel , sehnal jsem si dil sam a u dennyho nechal vymenit ..viz historie , od te doby vse okstefan.b píše:Je mozne, ze mi ted rekli u Opla za tento ventil regulatoru tlaku Denso cenu pres 6.000 CZK bez dane. To se mi zda prilis moc, nebo?
1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Opel Zafira B sport , 1,7 CDTI , A17DTR , 92 kw , 2008
- Reklama
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Zdravím, vlastním Zafiru 1,7 tdci 92kW,2008, 150 tkm. Kolísání otáček řeším cca rok. Diagnostika neukazuje žádnou závadu. Měli jsme vyndanou AGR klapku, kterou mechanik vyčistil a namontoval zpět. Kolísání otáček se nezlepšilo. Jinak nová AGR klapka stojí údajně 12.000 Kč. Jinak auto jede OK, během jízdy se nic nepozná. Ale ten volnoběh mě vytáčí do nepříčetna. Změna k horšímu nastala asi před měsícem, kdy auto po nastartování se nedokázalo rozběhnout z volnoběžných otáček, rozsvítila se kontrolka závada na motoru, s autem jsem nebyl schopen ani vyjet před garáž. Asi po 5 nastartováních se motor ale rozběhl úplně normálně a kontrolka nakonec taky přestala svítit. Vylučovací metodou mechanik došel k závěru, že se jedná o vadný REGULÁTOR TLAKU V COMMONRAILU. Příští týden jedu na výměnu, tak uvidíme. Navíc mě přestala fungovat i klimatizace, tak mám nahnáno o kolik budu potom chudši. Jinak dle informace servisu, nový regulátor tlaku 5500 Kč, repas 2500Kč. Po opravě dám vědět, jak to dopadlo.
- nedy666
- Příspěvky: 449
- Registrován: 25 říj 2011, 00:13
- Bydliště: Tam kde uprostřed města žijí medvědi
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Ahoj tohle si mi občas stáva taky. Myslel jsem že je to DPFko, když se zrovna vypaluje. Děla to sem tam, je u toho zvýšena spotřeba trvale, pak to přestane. Většinou když se vracím domů před vratama tak to jedu jestě provětrat. Pak je klid
Opel Zafira B; 1.7CDTI 92kw, r.v. 2010 Ecoflex, automat. svícení, zamyk. po rozjezdu atd...
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Jake chyby Ti ukazal test,plyn,brzda???horal píše: Změna k horšímu nastala asi před měsícem, kdy auto po nastartování se nedokázalo rozběhnout z volnoběžných otáček, rozsvítila se kontrolka závada na motoru, s autem jsem nebyl schopen ani vyjet před garaže
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =14&t=1570
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Problémy s kolísáním otáček vyřešeny u Z17DTJ, regulátor dorazil z opel-shop.sk a už je na svém místě a funguje. I subjektivně mám pocit, že motor reaguje lépe na akceleraci.
Akorát nevím, proč jsem to neudělal již dávno
Akorát nevím, proč jsem to neudělal již dávno
Astra H, 1.7 CDTi, 81 kW, Z17DTJ, 2008
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Zdravim chalani , som tu novy mam opel astra H 1.7 88KW r.v 2007
Mam asi ten isty problem ako vy, nasiel som presne video co robi mne
http://www.youtube.com/watch?v=phv59y-6S0k .... takto mi kolisu otacky a ak je teplota vzduchu pod 10°C a studeny motor tak doslova zdochne , ale nastartovat ide bez problemov .
Mam otazku ci staci vymenit len ten regulator tlaku ako ste pisali .
Mam asi ten isty problem ako vy, nasiel som presne video co robi mne
http://www.youtube.com/watch?v=phv59y-6S0k .... takto mi kolisu otacky a ak je teplota vzduchu pod 10°C a studeny motor tak doslova zdochne , ale nastartovat ide bez problemov .
Mam otazku ci staci vymenit len ten regulator tlaku ako ste pisali .
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Ano, je to ten regulator. Vyhod ho von, vytiahni vnutornu seger poistku, vytiahni valcek a pod nim je pruzinka. Natiahni ju o 1mm a zloz spet. Motor bude slapat ako ma. Ak pruzinku natiahnes moc, motor pojde rovnomerne ale na rampe bude vysoky tlak a po 10-25s motor znicoho nic sam vypne. Casom sa totiz ta pruzinka unavi a to jest problem.
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
dobre takze regulator objednany a aj natom novom mam natiahnut tu pruzinku alebo dostanem k nemu aj tu
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
no tak som to zrusil nakoniec ... skusal som to s tou strunkou ale vybral som ju odmeral posuvnym mala 19 mm dal som ju na 20 mm dlzku a motor zhasol ako si pisal , dal som ju na 19,5 a tak isto na aku dlzku ju mam dat alebo mam len skusat a skusat ???