Otoceni klickem a nic se nedeje
Re: Otoceni klickem a nic se nedeje
Čip v klíči je pasivní. I když se vyndá baterie z klíče, tak jím musí jít nastarovat. Zničit čip je tedy problém (ovšem je to možné). Ale pokud jednou klíč funguje a pak ne, je problém na "přijímačí", tedy v CIMu.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
- Reklama
Re: Otoceni klickem a nic se nedeje
RomanK
No, ono to nedělá pořád, ten druhej klíče zatim jen dvakrát, ale bojim se, že se to bude zas stupňovat.
A nemohlo by třeba pomoct pro začátek jen vymazat chyby z paměti? Před tim přeprogramovánim..
No, ono to nedělá pořád, ten druhej klíče zatim jen dvakrát, ale bojim se, že se to bude zas stupňovat.
A nemohlo by třeba pomoct pro začátek jen vymazat chyby z paměti? Před tim přeprogramovánim..
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
Re: Otoceni klickem a nic se nedeje
No, tak co taková chyba ECN 68302, nevíte někdo?...hází mi to i klasiku 161 450, ale tohle jsem v seznamu nenašla...
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
Re: Otoceni klickem a nic se nedeje
Chyba P0683 - žhavení a jsou 2 možnosti:
P0683 Obvod žhavicí svíčky, nízké napětí
P0683 Přerušený obvod žhavicí svíčky
Mazání paměti závad je k ničemu. Už jsem na fóru o tom psal, pro ty co to nečetli ještě jednou:
Závadu P1614 v ECM způsobuje vadný software (případně hardware) v jednotce CIM. Jako první se zkouší CIM přeprogramovat servisním programováním. Pokud je závada spojena s ESP (v CIMu funkce úhlu natočení volantu - nesmazatelná chyba), tak je třeba jednotku CIM vyměnit. K programování je zapotřebí CARPASS k autu (kvůli security kódu kterým se CIM povolí na servisní programování). K výměně CIMu to samé plus všechny klíče k autu.
Jednotek CIM se montovala celá řada, jsou pro ESP nebo bez ESP, pro jednostupňový nebo dvoustupňový airbag, Stejně tak Astra H má jiný než Zafira B (mají třeba stejné identy, ale jiný konektor) Při použití staršího CIMu je třeba jej mít resetovaný pomocí security kódu a pokud možno mít stejný ident (není to ale podmínka). Nejlepší je ale dát nový. Astra H - kat. číslo 6235434 (pro dva konektory airbagu) a cena 4.091,- Kč.
P0683 Obvod žhavicí svíčky, nízké napětí
P0683 Přerušený obvod žhavicí svíčky
Mazání paměti závad je k ničemu. Už jsem na fóru o tom psal, pro ty co to nečetli ještě jednou:
Závadu P1614 v ECM způsobuje vadný software (případně hardware) v jednotce CIM. Jako první se zkouší CIM přeprogramovat servisním programováním. Pokud je závada spojena s ESP (v CIMu funkce úhlu natočení volantu - nesmazatelná chyba), tak je třeba jednotku CIM vyměnit. K programování je zapotřebí CARPASS k autu (kvůli security kódu kterým se CIM povolí na servisní programování). K výměně CIMu to samé plus všechny klíče k autu.
Jednotek CIM se montovala celá řada, jsou pro ESP nebo bez ESP, pro jednostupňový nebo dvoustupňový airbag, Stejně tak Astra H má jiný než Zafira B (mají třeba stejné identy, ale jiný konektor) Při použití staršího CIMu je třeba jej mít resetovaný pomocí security kódu a pokud možno mít stejný ident (není to ale podmínka). Nejlepší je ale dát nový. Astra H - kat. číslo 6235434 (pro dva konektory airbagu) a cena 4.091,- Kč.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Otoceni klickem a nic se nedeje
RomanK
A to žhavení, co se musí vyměnit? Mě totiž žhavení nijak nezlobí - ale známej, co to měl na diagnostice řikal něco o žhavení, že je tam špatně.
S tim CIM modulem budu muset něco udělat, klíč číslo dvě dneska nenastartoval třikrát a podle zkušeností s minulym klíčem se to bude stupňovat, takže si jako vánoční dárek zřejmě nadělim modul . Jo, btw, v Oplu za stejnej úkon, tzn,výměnu chtějí 7 690 Kč, záleží na spoustě parametrů a přeprogramování by u nich vyšlo prej asi jen 800 Kč.
A za těch 4 100 Kč Romane to děláš včetně práce? Ještě mi řekni, neni lepší ten modul rovnou vyměnit? Abych vyhodila 1500 za přeprogramování a pak zjistila, že to stejně bylo k ničemu a zaplatit další 4000 za výměnu, řikám si, jestli rovnou nedat o těch 2500 víc a mít to vyřešený. Pokud teda neni problém ještě někde jinde...což snad by bejt neměl.
A to žhavení, co se musí vyměnit? Mě totiž žhavení nijak nezlobí - ale známej, co to měl na diagnostice řikal něco o žhavení, že je tam špatně.
S tim CIM modulem budu muset něco udělat, klíč číslo dvě dneska nenastartoval třikrát a podle zkušeností s minulym klíčem se to bude stupňovat, takže si jako vánoční dárek zřejmě nadělim modul . Jo, btw, v Oplu za stejnej úkon, tzn,výměnu chtějí 7 690 Kč, záleží na spoustě parametrů a přeprogramování by u nich vyšlo prej asi jen 800 Kč.
A za těch 4 100 Kč Romane to děláš včetně práce? Ještě mi řekni, neni lepší ten modul rovnou vyměnit? Abych vyhodila 1500 za přeprogramování a pak zjistila, že to stejně bylo k ničemu a zaplatit další 4000 za výměnu, řikám si, jestli rovnou nedat o těch 2500 víc a mít to vyřešený. Pokud teda neni problém ještě někde jinde...což snad by bejt neměl.
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
Re: Otoceni klickem a nic se nedeje
Mám taky na své Zafiře B rok 11/2005 se startováním. Nyní to taky moc nedělá, ale jsou dny....(nový klíč nepomohl). Můj OP-COM hlásí chyby : 1) v CIM-u B3055-00 Transponder Key Problem, 2) v Engine ECU P1614-50 Wrong Transponder Key, 3) v REC B 3890-00 Trailer Reverse Light Circuit Malfunction (to je asi v háji obvod na couvačky u vleku - rozsvěcí se na MID-u vždy při startu se zapojeným vlekem. Divím se, vlek je téměř nový, ale projdu to). Jinak se startem na Astře H si lámali hlavu i kluci v bývalém Opelu u nás v Rychnově n.Kn. a prý pomohlo natáhnout novou kostru právě k CIM. Poprosil bych pokud by šlo pouze o přeprogramování RomanaK taky o pomoc. Jinak kdo máte tento OP-COM co já z Aukra? Taky vám to nefunguje jak asi má? Moc s tím ještě neumím, ale při výpisu bloků naměřených hodnot z Engine mi dosti kecají najeté km. Ve skutečnosti 91.000km (potvrzeno dvěma dalšími nezávislými diagnostikami + CEBIA serviska v Německu letos v lednu 81.000km). A OP-COM hlásí asi 167.000km. Další nefunkce je u regenerace DPF. Funkce se spustí, zdvihnou se otáčky a po čtvrt hodině na 3.500tis.ot. se vrátí na volnoběh. Pak se v bloku objeví regenerace provedena před 0km tedy nyní, ale Saturation tedy zasvinění DPF sazemi se mi zvedlo o dalších 30%. A dnes po cca třech dnech si auto vzpomnělo a regenerovalo se samo bez diagnostiky. Nemáte někdo (RomaneK) bloky naměřených hodnot pro Zafiru B resp. Opel 1,9CDTI 110kW (motor Z19DTH). Abych mohl porovnat se stavem na voze. Díky moc.
Re: Otoceni klickem a nic se nedeje
Jirka156
O víkendu se sejdu s Romanem a přeprogramuje mi ten CIM, tak pak můžu poreferovat jak mi to funguje (i když to asi bude na dlouhodobější sledování). Po technický stránce o tom ale nic nevim.
O víkendu se sejdu s Romanem a přeprogramuje mi ten CIM, tak pak můžu poreferovat jak mi to funguje (i když to asi bude na dlouhodobější sledování). Po technický stránce o tom ale nic nevim.
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
Re: Otoceni klickem a nic se nedeje
Tereza
Díky a před připrav ho na ještě jednu Zafiru B mojí a možná ještě jednoho kolegy z práce, který koupil teď taky Zafiru ale 88kW (já mám 110kW) a má ty samé problémy. Ještě sháním ten CIM nový. Dělám totiž v automobilce, bohužel ne Opelu, ale máme kontakt taky na výrobce Valeo, který dělá pro Roomstera podvolantové moduly.
Díky a před připrav ho na ještě jednu Zafiru B mojí a možná ještě jednoho kolegy z práce, který koupil teď taky Zafiru ale 88kW (já mám 110kW) a má ty samé problémy. Ještě sháním ten CIM nový. Dělám totiž v automobilce, bohužel ne Opelu, ale máme kontakt taky na výrobce Valeo, který dělá pro Roomstera podvolantové moduly.
Re: Otoceni klickem a nic se nedeje
Jirka
Tak kdyby sis sehnal ten CIM, měl bys to nejlepší. Já si můžu sehnat cokoliv přes brzdy, spojku, chaldič a pod, ale elektroniku bohužel neee.
Ale koukám, že ty Oply maj v tomhle nějakej problém.
Tak kdyby sis sehnal ten CIM, měl bys to nejlepší. Já si můžu sehnat cokoliv přes brzdy, spojku, chaldič a pod, ale elektroniku bohužel neee.
Ale koukám, že ty Oply maj v tomhle nějakej problém.
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
Re: Otoceni klickem a nic se nedeje
Tereza
No vidíš. A mě budou čekat brzdy a rozvody příští rok. Co můžeš sehnat? Resp. za kolik, abych byl připravený. Přední, zadní destičky a kotouče, sada rozvodů s vodní pumpou na 1,9CDTI 110kW Z19DTH. Už jsem se poučil s prací značkového servisu Opel (Hradec Králové - Olffin Car) a už nikdy. Napočítáno 7,5tis.Kč za výměnu oleje a to doufám, že ho vyměnili..... je docela dost. Jak jsem totiž zjistil, bylo ve faktuře napočítáno tolik položek, že by mě zajímalo, co opravdu udělali. Např. promazání brzd přední a zadní nápravy bych chtěl osobně vidět. Kola nebyly 100% dole, protože jsem je měsíc po servisce povoloval zarezlé metrovým klíčem. A třmeny úplně suché a v původním stavu. Měnil jsem si tyčky stabilizátoru, i když mě přesvědčovali, že to nemá smysl, že kdyby byly špatné, tak by je servisák vyměnil. Dělám na zkušebně vozů v automobilce a špatné tyčky ještě poznám. Rád bych je tomu matlákovi ukázal. Klouby padaly sami s vůlí, manžety svlečené a suché. No a mohl bych pokračovat klimatizací.
No vidíš. A mě budou čekat brzdy a rozvody příští rok. Co můžeš sehnat? Resp. za kolik, abych byl připravený. Přední, zadní destičky a kotouče, sada rozvodů s vodní pumpou na 1,9CDTI 110kW Z19DTH. Už jsem se poučil s prací značkového servisu Opel (Hradec Králové - Olffin Car) a už nikdy. Napočítáno 7,5tis.Kč za výměnu oleje a to doufám, že ho vyměnili..... je docela dost. Jak jsem totiž zjistil, bylo ve faktuře napočítáno tolik položek, že by mě zajímalo, co opravdu udělali. Např. promazání brzd přední a zadní nápravy bych chtěl osobně vidět. Kola nebyly 100% dole, protože jsem je měsíc po servisce povoloval zarezlé metrovým klíčem. A třmeny úplně suché a v původním stavu. Měnil jsem si tyčky stabilizátoru, i když mě přesvědčovali, že to nemá smysl, že kdyby byly špatné, tak by je servisák vyměnil. Dělám na zkušebně vozů v automobilce a špatné tyčky ještě poznám. Rád bych je tomu matlákovi ukázal. Klouby padaly sami s vůlí, manžety svlečené a suché. No a mohl bych pokračovat klimatizací.