Já se musím připojit - děkuji RomanoviK a jeho spolupracovníkům za středeční celodenní servis naší rodinné Zafirky

.
A hlavně - pečlivost a důkladnost způsobila, že se odhalila příčina stálého lehkého šustění motoru na neutrálu. Uprostřed jedné řemenice byl natvrdo zalisován kamínek, který napodél zespodu rozřezával plochý řemen. Nešlo to moc vidět, jen zezpoda v jednou úhlu pohledu. Kdo ví, jak tam byl dlouho. Možná by jinde řekli, že příčin pro šustění motoru je mnoho, ale mechanikovi to nedalo a i když bylo pozdě, šel po tom.
Takže díky moc a příště.
Nyní: Z-B, 1,9 CDTI/74 kW, Z19 DTL, r.v. 12/2007 (a Š-Felicia)
Dříve: Fiat 127, Š 105
OP-COM China 08/2010 v1.39 a 03/2012 fw 1.59 k dispozici.