1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Zjistil jsem, že mám hodně zkorodované potrubí chladící kapaliny na bloku válců. Zatím neteče. Nevíte, zda nelze použít třeba z motorů Fiat, Alfa Romeo? V druhovýrobě jsem ho nesehnal, originál stojí asi 3500 Kč.
- Reklama
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
19DTH 110KW 170 tis 2007 pri vymene turba jsem trubku sundal nechal opiskovat 100Kc a v jedne lakovne jsem nechal za 250 kc potrubi nalakovat komaxitem myslim ze ta trubka prezije auto
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Tak, bohužel již teče. S 30ti % slevou lze orginál sehnat za 3900,- Kč. Nemáte někdo doma z bouračky? Nebo nějaký tip, kde sehnat? Obvolával jsem vrakoviště v okolí Plzně - bez výsledku. To co sháním, je po číslem 1. Díky moc za reakce.
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
RomanK tady na foru snad ten by to mohl mit
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Mám.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Jen jednu zajímavost - Tyhle motory od Fiata se vyráběli v Itálii, potom je Opel začal montovat ve své motorárně v Kaiserslauternu. Já mám verzi z roku 2005 a tuhle trubku mám z nerezové slitiny. Švagrová na signumu (2007) ji měla za 5 let úplně sežranou, tak jsem sehnal tu co mám já a měnil jsem ji to, ale hnusná práce, když si na to vzpomenu ještě teď mě bolí kloubky na rukách
Astra H Sport, Z18XER 103 KW r. 2008, IDS+, Bi-Xenon, Keyless (Open&Start)
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Romanovi K moc děkuji, ozval se s nabídkou zboží. Bohužel, mezitím jsem ji sehnal na vrakoviště v Praze a byla již na cestě na dobírku. Demontáž je docela pakárna (klasika zarezlé svorky na hadicích, šrouby na přírubě......) v jednu chvíli jsem myslel, že budou muset ven i chladiče. Nakonec se vše podařilo, nic neteče - nové těsnění raději na lepidlo. Současně jsem vyměnil i hadičky na přepadech vstřiků - byly jak "cedník"!