CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty
Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty
Malo tomu nakladate chlapci Mne to regeneruje po tych 300-350km iba ked jazdim dochodcovskym tempom. Ked to nahanam tak spravim aj 800 medzi regeneraciami
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
- Reklama
Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty
No za můj příspěvek se moc tato reakce nehodí, neboť mně to regeneruje až tak po 2000 km, viz příspěvek výše ...
Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty
Ani to nebolo na tvoj prispevok, kedze sa tu bavime o uplne inych motoroch ako mas ty...
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty
No to jsem teda tele, vůbec jsem si toho nevšimnul.quicky píše:Ani to nebolo na tvoj prispevok, kedze sa tu bavime o uplne inych motoroch ako mas ty...
SORRY všem.
Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty
Když jsme jeli na dovolenou, dálnice po ČR :
Jinak většinou jezdím couračky po městě a regenerace se spouští cca co 700km.
Jinak většinou jezdím couračky po městě a regenerace se spouští cca co 700km.
Zafira B 1.9 CDTI OPC Line 110kw, Bi-Xenony, Panorama, Recaro sedačky, MKJ, MVK, Raspberry Pi - RaspBMC, parkovací kamera, Mini 0803 Ambarella, NAVI CD70, Sport, r.v.2007
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...
Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty
Ahoj,
já jezdím do práce cca 13 km, kus po městě,kusmimoměsto a na 1,7 CDTI mám regenerace cca po 200 km. Většinou tedy ráno, když jedu do práce, zaplaťpánbůh za MKJ, že mne na to upozorní a můžu to nechat doběhnout na stojícím autě. Když jsem jezdil na dovolenou na Slovač, tak jsem se dostal i na 1 000 km
J.
já jezdím do práce cca 13 km, kus po městě,kusmimoměsto a na 1,7 CDTI mám regenerace cca po 200 km. Většinou tedy ráno, když jedu do práce, zaplaťpánbůh za MKJ, že mne na to upozorní a můžu to nechat doběhnout na stojícím autě. Když jsem jezdil na dovolenou na Slovač, tak jsem se dostal i na 1 000 km
J.
Opel Zafira 1,7CDTI 81 kW
ex Astra G 1,6 16V (rok 2000)
Škoda 125
Trabant 601 sedan
ex Astra G 1,6 16V (rok 2000)
Škoda 125
Trabant 601 sedan
Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty
Pánové, to tedy nechápu, mám sice jiný motor, ale regenerace po 200 km!!! To snad ani není možné. To musí být průměrná spotřeba 10l/100km. Proč mít potom diesel? Spotřeba je snad jeho jediné plus, ale tohle...? Už jsem se strašně divil, když mi v Opel říkali, že běžně u nových aut probíhá regenerace kolem 600 km!!!
A když necháš regeneraci doma doběhnout na volnoběh, nemůže se NIKDY korektně dodělat. Podívej se na tu moji tabulku, jaké jsou teploty na výfuku při volnoběhu → 170°C! Jasně, při tý regeneraci se ti tam valí víc nafty, ale stejně si myslím, že 500°C tam ani tak mít nebudeš. No vlastně máš MKJ, tak se podívej, jaké teploty ti běhají při té regeneraci. Jakmile tam nemáš alespoň těch 500°C (já mám běžně za jízdy i 750°C), tak se DPF prostě nevyčistí a časem je zaděláno na problém. Proto se ti asi spouští regenerace tak často. Takto totiž probíhá nucená regenerace vyvolaná přes diagnostiku, ale stejně hned po ní se vždy spouští dynamická regenerace za jízdy. Po vyčištění by zbytkové zanesení mělo být od 6 do 16%. To taky trochu napoví, jak to proběhlo. Já jakmile mi MKJ ohlásí regeneraci, většinou to už tuším podle nájezdu km, že brzy proběhne, tak se snažím jet 3 - 4000 ot/min. a to po celou dobu regenerace. Někdy to je fakt problém, naštěstí mám tady kolem sebe i dvouproudé silnice, anebo podřazuji, aby se motor při regeneraci takto točil. Většinou končím na 6 - 8%. Pouze když se mi nezadaří a jedu po státovce (obce), tak se dokončí třeba na 12%. Ale to se stalo snad jednou.
Dnešní diesel auta je opruz a už teď mi je jasný, že to je můj diesel poslední. S předchozím mám najeto skoro 496 tis. (načipovaná Vectra B - ještě s ní jezdí manželka) ale to je jiná kapitola.
A když necháš regeneraci doma doběhnout na volnoběh, nemůže se NIKDY korektně dodělat. Podívej se na tu moji tabulku, jaké jsou teploty na výfuku při volnoběhu → 170°C! Jasně, při tý regeneraci se ti tam valí víc nafty, ale stejně si myslím, že 500°C tam ani tak mít nebudeš. No vlastně máš MKJ, tak se podívej, jaké teploty ti běhají při té regeneraci. Jakmile tam nemáš alespoň těch 500°C (já mám běžně za jízdy i 750°C), tak se DPF prostě nevyčistí a časem je zaděláno na problém. Proto se ti asi spouští regenerace tak často. Takto totiž probíhá nucená regenerace vyvolaná přes diagnostiku, ale stejně hned po ní se vždy spouští dynamická regenerace za jízdy. Po vyčištění by zbytkové zanesení mělo být od 6 do 16%. To taky trochu napoví, jak to proběhlo. Já jakmile mi MKJ ohlásí regeneraci, většinou to už tuším podle nájezdu km, že brzy proběhne, tak se snažím jet 3 - 4000 ot/min. a to po celou dobu regenerace. Někdy to je fakt problém, naštěstí mám tady kolem sebe i dvouproudé silnice, anebo podřazuji, aby se motor při regeneraci takto točil. Většinou končím na 6 - 8%. Pouze když se mi nezadaří a jedu po státovce (obce), tak se dokončí třeba na 12%. Ale to se stalo snad jednou.
Dnešní diesel auta je opruz a už teď mi je jasný, že to je můj diesel poslední. S předchozím mám najeto skoro 496 tis. (načipovaná Vectra B - ještě s ní jezdí manželka) ale to je jiná kapitola.
Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty
No bohužel je to tak, regeneruji při 600-650°C, pokud je tam míň, tak regenerace neprobíhá, po regeneraci mám cca 30 - 40%, proto asi tak častá regenerace. Auto jsem koupil letos na jaře z druhé ruky, je to můj první diesel, možná že je filtr již mírně zanesen. Za jízdy se nedostávám s teplotou nad 200°C, proto se mi spouští regenerace tak často. Do práce jedu většinu cesty z kopce nebo obcí, takže proto nedosáhnu nějakých velkých teplot. Průměrnou spotřebu (včetně regenerací) mám přes léto cca 6 litrů, teď na podzim kolem 6,5. Ale ani když probíhá renenerace cestou k rodičům (cca 200 km), tak se nikdy nedostanu po regeneraci na těch 5%.
Opel Zafira 1,7CDTI 81 kW
ex Astra G 1,6 16V (rok 2000)
Škoda 125
Trabant 601 sedan
ex Astra G 1,6 16V (rok 2000)
Škoda 125
Trabant 601 sedan
Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty
Pokud mohu poradit, jakmile ti bude probíhat, udělej to podle mě a uvidíš výsledek. Neboj se toho a pak sem napiš jak to dopadlo. U každé takovéto diskusi by si měl i autor dát práci, když už sem píše, sdělit výsledky. Ať se i ostatní můžou poučit. Dík proto za reakci. V Opel ti toho fakt moc neřeknou. Ať se daří.
Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty
Souhlasím. Couračky po městě cca 700-800km při 500-650°C a otáčkách 1900+- viz foto.
Dálnice 1300km + eko jízda 1600km+. 1plná nádrž = 1 regenerace.
Souhlasím s WK 63 Dálnice + chip 2000km+. Dobrá výdrž.
Dodávám, tlak turba za ustálené jízdy při 50km/h i 110km/h a otáčkách +- 1900 činil 1.10 baru.
V autě mám funkční EGR i vířivé klapky.
Ještě jedna věc. Před dvěma lety jsem totálně ucpal DPF. Nově koupený a instalovaný MKJ ukázal hodnotu 250% saturace.
Též ukázal chybu. Lambda 2 na DPF mimo provoz. Nespouštěly se mi regenerace. DPF vyčištěn vapkou a saponátem.
Chlapi takže jestli pro 1.7čky nedělaly speciálně vyhublé DPFka tak strach z ucpaného komína po 800km+ mít nemusíte.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9 CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Při vyšších otáčkách 2500+- jsem se dostal na 8% saturace. Ale i při nucené pomalé jízdě jsem nikdy neměl na konci vyšší saturaci jak 20%.Dálnice 1300km + eko jízda 1600km+. 1plná nádrž = 1 regenerace.
Souhlasím s WK 63 Dálnice + chip 2000km+. Dobrá výdrž.
Dodávám, tlak turba za ustálené jízdy při 50km/h i 110km/h a otáčkách +- 1900 činil 1.10 baru.
V autě mám funkční EGR i vířivé klapky.
Ještě jedna věc. Před dvěma lety jsem totálně ucpal DPF. Nově koupený a instalovaný MKJ ukázal hodnotu 250% saturace.
Též ukázal chybu. Lambda 2 na DPF mimo provoz. Nespouštěly se mi regenerace. DPF vyčištěn vapkou a saponátem.
Chlapi takže jestli pro 1.7čky nedělaly speciálně vyhublé DPFka tak strach z ucpaného komína po 800km+ mít nemusíte.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9 CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID