leilak1 píše:Po meste dvojkou?? tak jedine do zákruty...určite trojka a rýchlosť tachometrových 45až 60 ....
trojku používať v meste 40 až 60
štvorku mimo mesto 70 až 100
Hm, tak když jedu na 3ku 40kou, tak je tam málo otáček a spotřeba kolem 20+l... Až těch tachometrových 60, což je reálných cca. 55 je ucházejících 2000 otáček, kdy spotřeba klesne kolem 8-12l. Pochopitelně zde v Jablonci.
leilak1 píše:Mne sa 5rýchlostí u 1,7 zdá vynikajúce.... nemusím toľko radiť stačia mi štyri rýchlosti ak mimo mesta neprekračujem 100
Tak já se na volné cestě rád projedu rychleji a ta 5 je ekonomická tak do 130-140. Mít tam možnost lupnout za 6, tak by to asi bylo ekonomické ještě dál, a hlavně myslím, že u šestikvaltu jsou jinak i zbylé rychlosti. Ale to nemám ošaháno.
leilak1 píše:už som to tu veľa krát písal u 1,7 najúspornejšia je trojka a štvorka.
Mne pri 25 stupňoch, rovnej ceste, pekné počasie na trojke tacháčových 55 spotreba 2,8až 3,5 skáče to medzi týmito hodnotami
na štvorke okolo 85 - 3,2 až 3,6
otáčky 2200 až 2600
Když jsem jezdil po městě, ale na rovině na Moravě, tak to bylo přesně jak píšeš.
leilak1 píše: v Meste kopce? tak to máš pravdu na trojke asi tažko 50tkou....lebo treba mať pri stúpaní viac ako tých 2500 ako si písal...no ale dizlak má väčší krútiaci moment a myslím si že u iných motorov je to podobné ten zvýšený hukot....to by sme museli mať mercedes, BMW, aby sme boli dokonale spokojný z dokonalým odhlučneným...
6-Rýchlostí by to nevyriešilo ten problém, jednoducho 1,7 potrebuje o niečo viac otáčok...a vieme že tieto diezle nie sú najtichšie...
Tady je to do kopce a z kopce skoro pořád. Rovinky tu jsou krátké a po málu. Proto tu mám furt dilema mezi 2 a 3 a spotřebu jak blázen, kolem 8l.... Navíc ten pětikvalt jde dost ztuha, v porovnání s šestikvaltem v Peryho 1,9 ...., Navíc ta 1,9 je i tišší. Měl jsem asi do ní jít. Stála tam, krásně červená, o rok starší ve stejné výbavě, 120k a o něco levnější....