Zvýšení výkonu u 1,7CDTI ...

JirkaF
Příspěvky: 382
Registrován: 10 kvě 2010, 21:15
Bydliště: Přerov

Re: Zvýšení výkonu u 1,7CDTI ...

Příspěvek od JirkaF » 11 zář 2010, 11:03

vojta píše:jirko máš dth
Jo, dík Vojto. Já si nebyl jist, protože jsem tu narazil na to že podle jednoho materiálu mám DTL a podle druhého DTH.
Když mám tedy DTH, mám stejný HW jako ty 81 a 92kW?

6-kvalt na můj motor je asi dost velká vzácnost, že? A drahá..... co?

Reklama
 

dark
Příspěvky: 862
Registrován: 01 črc 2009, 13:24
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu u 1,7CDTI ...

Příspěvek od dark » 11 zář 2010, 11:14

Už se to tu schyluje k chip tuningu, ááá :P to se mi líbí :D
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem

JirkaF
Příspěvky: 382
Registrován: 10 kvě 2010, 21:15
Bydliště: Přerov

Re: Zvýšení výkonu u 1,7CDTI ...

Příspěvek od JirkaF » 11 zář 2010, 18:27

Myslím, že můžeš zůstat v klidu. Alespoň já jsem ve fázi ranných úvah a zjišťování co a jak, jestli ty krásný grafy mají taky praktický význam a nezprasí mi to autí. A témat k rozvažování mám víc a jedno dražší než druhé. A na všechno najednou nebude. Nehledě na to, že asi jako první bude webasto, nebo něco takového.

JirkaF
Příspěvky: 382
Registrován: 10 kvě 2010, 21:15
Bydliště: Přerov

Re: Zvýšení výkonu u 1,7CDTI ...

Příspěvek od JirkaF » 29 zář 2010, 23:50

leilak1 píše:Pre JirkaF:
...trpí prevodovka, podtáča motor a podobne...že tá úspora nemá zmysel....
... je to lepšie keď motor môže dýchať teda o niečo vyššie otáčky...
Takže neurobili to japonci dobre, keď motor isuzu "naladili na vyššie otáčky" - má najlepšiu spotrebu pri otáčkach 2200 až 2600 ?
Ja myslím že hej...
Ale jo, má při těchto otáčkách nejlepší spotřebu. Sice nevím kdo to zvoral, jestli soudruzi z NDR, či Japonska. Nevím jak s 6-ti kvaltem, ale se standardním 5-ti kvaltem mi to přijde dost blbě zpřevodované. Dnes jsem zkoušel jezdit po městě víc na dvojku, držet otáčky kolem 2,5tis. a skutečně po ustálení byla spotřeba na zdejších kopečcích cca. poloviční (podle ukazatele okamžité spotřeby) Bohužel hluk mezi 2,5-3tic. otáčkami se mi moc nelíbí. Myslím, že s tím 5-kvaltem je to na rovinky. V kopečcích je to na pikaču.

Uživatelský avatar
JohnyBA
Příspěvky: 470
Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
Bydliště: Bratislava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu u 1,7CDTI ...

Příspěvek od JohnyBA » 30 zář 2010, 12:13

ja mam 1.9CDTi, 74kW, 6-rychlostnu prevodovku. Na trojke je spotreba vysoka, v meste pri 50km/h 6-7 litrov, na 4 je okolo 3l. Ak idem kludne po rovinke 60-70km/h tak idem na 5 a spotreba cca 4l
Opel Astra H, 1.9CDTI 74kW, 11/2007
Spotreba: Obrázek

dark
Příspěvky: 862
Registrován: 01 črc 2009, 13:24
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu u 1,7CDTI ...

Příspěvek od dark » 30 zář 2010, 14:15

1.9CDTI 110 kW, na rovině tam při 50 dávám čtyřku, ale musim říct že v té době je motor asi na 1900 ot/min. Takže když je potřeba rychle vypalit tak je potřeba rychle podřazovat, rozdíl spotřeby mezi trojkou a čtyřkou o týhle rychlosti je minimální.
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem

JirkaF
Příspěvky: 382
Registrován: 10 kvě 2010, 21:15
Bydliště: Přerov

Re: Zvýšení výkonu u 1,7CDTI ...

Příspěvek od JirkaF » 01 říj 2010, 17:03

leilak1 píše:Po meste dvojkou?? tak jedine do zákruty...určite trojka a rýchlosť tachometrových 45až 60 ....
trojku používať v meste 40 až 60
štvorku mimo mesto 70 až 100
Hm, tak když jedu na 3ku 40kou, tak je tam málo otáček a spotřeba kolem 20+l... Až těch tachometrových 60, což je reálných cca. 55 je ucházejících 2000 otáček, kdy spotřeba klesne kolem 8-12l. Pochopitelně zde v Jablonci.
leilak1 píše:Mne sa 5rýchlostí u 1,7 zdá vynikajúce.... nemusím toľko radiť stačia mi štyri rýchlosti ak mimo mesta neprekračujem 100 8-)
Tak já se na volné cestě rád projedu rychleji a ta 5 je ekonomická tak do 130-140. Mít tam možnost lupnout za 6, tak by to asi bylo ekonomické ještě dál, a hlavně myslím, že u šestikvaltu jsou jinak i zbylé rychlosti. Ale to nemám ošaháno.
leilak1 píše:už som to tu veľa krát písal u 1,7 najúspornejšia je trojka a štvorka.
Mne pri 25 stupňoch, rovnej ceste, pekné počasie na trojke tacháčových 55 spotreba 2,8až 3,5 skáče to medzi týmito hodnotami
na štvorke okolo 85 - 3,2 až 3,6
otáčky 2200 až 2600
Když jsem jezdil po městě, ale na rovině na Moravě, tak to bylo přesně jak píšeš.
leilak1 píše: :roll: v Meste kopce? tak to máš pravdu na trojke asi tažko 50tkou....lebo treba mať pri stúpaní viac ako tých 2500 ako si písal...no ale dizlak má väčší krútiaci moment a myslím si že u iných motorov je to podobné ten zvýšený hukot....to by sme museli mať mercedes, BMW, aby sme boli dokonale spokojný z dokonalým odhlučneným...
6-Rýchlostí by to nevyriešilo ten problém, jednoducho 1,7 potrebuje o niečo viac otáčok...a vieme že tieto diezle nie sú najtichšie...
Tady je to do kopce a z kopce skoro pořád. Rovinky tu jsou krátké a po málu. Proto tu mám furt dilema mezi 2 a 3 a spotřebu jak blázen, kolem 8l.... Navíc ten pětikvalt jde dost ztuha, v porovnání s šestikvaltem v Peryho 1,9 ...., Navíc ta 1,9 je i tišší. Měl jsem asi do ní jít. Stála tam, krásně červená, o rok starší ve stejné výbavě, 120k a o něco levnější.... :cry:

Odpovědět