Motor cuka a netaha nad 1800

Teho
Příspěvky: 14
Registrován: 02 črc 2013, 20:32

Motor cuka a netaha nad 1800

Příspěvek od Teho » 01 led 2015, 10:49

Dobry den
Predvcerom mi nastal problem. Najpr po nastartovani nezhasla kontrolka nespravnej funkcie, taka zlta :) auto sa ale spravalo normalne aj ked zacalo pisat chybu 40952 (asi egr podla googlu ale neviem naisto) Vcera pri jazde zrazu zacalo cukat stratilo uplne tah nedostane sa cez 2000 ot resp bez zataze hej pri podradeny ale plynom nie, vzdy zacne cukat. Na volnobehu taha aj do 4900 ot chvilu drzi a potom padne az zdochne. Rozbeh este akotak do max 40 kmh na 3ke. Tak ma napada egr zanesene ale len tak z nicohonic? Zla nafta?(ulakomil som sa na jurki-este bolo teplo, zacalo to az jak zacalo poriadne mrznut) Aditivum som dal az potom co zacal cukat ale mal som 3/4 plnu nadrz tak som pridal aditivum a doplnil evo dieslom,ale presiel som zatial len 4km. Alebo dpf? Ale to by asi hadzala samodiagnostika inu chybu. Vie mi niekto poradit?
vdaka
Opel Astra Caravan Z17DTJ 2009 81kW cca 140 000 km

Reklama
 

Uživatelský avatar
fidlerp
Příspěvky: 68
Registrován: 27 led 2012, 23:09

Re: Motor cuka a netaha nad 1800

Příspěvek od fidlerp » 03 led 2015, 00:36

vycistit riadne EGR ventil alebo najlepsie vymenit. A robilo to aj mne podobne, z nicoho nic strata vykonu, auto nie a nie sa rozbehnut a smrad z vyfuku. Ale len ked bolo studene, ked sa zohrialo vsetko OK.
Zafira B, 2009 A17DTJ
OPCOM
Obrázek

Teho
Příspěvky: 14
Registrován: 02 črc 2013, 20:32

Re: Motor cuka a netaha nad 1800

Příspěvek od Teho » 06 led 2015, 20:37

Vyriesene. Vycistil som erg ventil bol dost zaneseny. Piest sa nezatvoril. Nemal som cas ho cely rozobrat a navrtat len spodnu cast som vycistil a hned to slo. Ked bude cas tak vycistim cely.


Dakujem.
Opel Astra Caravan Z17DTJ 2009 81kW cca 140 000 km

Uživatelský avatar
quicky
Příspěvky: 786
Registrován: 18 pro 2014, 09:43
Bydliště: Bad Mergentheim / Bratislava

Re: Motor cuka a netaha nad 1800

Příspěvek od quicky » 11 úno 2015, 12:08

Caute, dnes rano sa mi stalo nieco podobne cestou do prace. Este som nenacital chyby, ale podozrievam egr... Auto ide len je fakt pomale, na tych 80-100kmh to vytiahne, ked to zeniem do otacok. Rozsvietilo sa aj auticko s klucom.
Myslite, ze na to mozem este tento tyzden odjazdit, kym sa na to budem moct pozriet cez vikend (ak je to to egr-ko)
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014

Teho
Příspěvky: 14
Registrován: 02 črc 2013, 20:32

Re: Motor cuka a netaha nad 1800

Příspěvek od Teho » 11 úno 2015, 12:23

Ja som sa na 80kmH nemal šancu dostať motor sa začal dusiť pri 50kmH (EGR sa zostal otvorený). Pokiaľ som pochopil funkciu egr tak je to použitie výfukových plynov do palivovej zmesi pre zníženie teploty horenia(zníženie emisie etc..), ale dôsledky by som iba hadal.
Opel Astra Caravan Z17DTJ 2009 81kW cca 140 000 km

Uživatelský avatar
quicky
Příspěvky: 786
Registrován: 18 pro 2014, 09:43
Bydliště: Bad Mergentheim / Bratislava

Re: Motor cuka a netaha nad 1800

Příspěvek od quicky » 11 úno 2015, 18:54

No tak vyzera to ozaj na to EGR. Zrejme aj vahu vzduchu? Alebo to je len nejaky sprievodny jav?
P0400-61
P0409-52
P0100-52
Vie mi niekto povedat ci na tom mozem este chvilu jazdit? v nizkych otackach sa to vlecie ale potom uz to ide
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014

Uživatelský avatar
fidlerp
Příspěvky: 68
Registrován: 27 led 2012, 23:09

Re: Motor cuka a netaha nad 1800

Příspěvek od fidlerp » 11 úno 2015, 20:15

Ak mas DPF filter, tak v ziadnom priopade s vadnym EGR nejazdi, dobre si zanesies filter a mozes si zarobit na vyrazne drahsiu opravu. Pri vadnom EGR to dymi a smrdi jak stara avia.
Ja som musel filter vypalovat cez OPCOM, tiez mi ho zanieslo viac nez je zdrave a ECN bolo na svete.
Zafira B, 2009 A17DTJ
OPCOM
Obrázek

Uživatelský avatar
quicky
Příspěvky: 786
Registrován: 18 pro 2014, 09:43
Bydliště: Bad Mergentheim / Bratislava

Re: Motor cuka a netaha nad 1800

Příspěvek od quicky » 11 úno 2015, 22:42

Necham ho radsej doma oddychnut a v piatok to skusim vycistit. Kamos tvrdi ze by som aj turbo mohol odpalit, neviem co je na tom pravdy. Snad sa mi to podari rozobrat aj zlozit podla tych navodov, ne ze budem auto tlacit dakde do servisu potom :D ako maly som sa hral s merkurom a legom tak snad sa mi to teraz vrati :mrgreen:
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014

pavelA
Příspěvky: 128
Registrován: 17 čer 2014, 16:55

Re: Motor cuka a netaha nad 1800

Příspěvek od pavelA » 17 bře 2015, 11:52

....Čaute. Ako to je s tým EGR ventilom. Mne to tiež dako blbne teraz ten motor a domnievam sa ze to bude asi tym EGER-om. Auto mi vpohode nastartuje ale otacky zacnu na volnobehu kolisať a dosť často nakoniec zhasne. Ked pri volnobehu pridam plyn tak v EGR ventile nieco cukne to ho asi zopne alebo čo, ale aj tak tie otačky niesu take rovnomerne ako by mai byť. Vie niekto poradiť čo s tým treba nech to neblbne ? Motor mi zatiall taha normalne ale niečo tam určite nie je dobre ked mi tie otačky kolíšu následkom čoho sa mi motor vypína. :( Vdaka
Opel Astra H 1,7 CDTI motor 81kW Z17DTJ , diagnostika op-com

Uživatelský avatar
quicky
Příspěvky: 786
Registrován: 18 pro 2014, 09:43
Bydliště: Bad Mergentheim / Bratislava

Re: Motor cuka a netaha nad 1800

Příspěvek od quicky » 17 bře 2015, 12:08

pavelA píše:....Čaute. Ako to je s tým EGR ventilom. Mne to tiež dako blbne teraz ten motor a domnievam sa ze to bude asi tym EGER-om. Auto mi vpohode nastartuje ale otacky zacnu na volnobehu kolisať a dosť často nakoniec zhasne. Ked pri volnobehu pridam plyn tak v EGR ventile nieco cukne to ho asi zopne alebo čo, ale aj tak tie otačky niesu take rovnomerne ako by mai byť. Vie niekto poradiť čo s tým treba nech to neblbne ? Motor mi zatiall taha normalne ale niečo tam určite nie je dobre ked mi tie otačky kolíšu následkom čoho sa mi motor vypína. :( Vdaka
Cekni ci nehadze chybu egr. Mne to ukazovalo dve. Alebo ho rovno vyber von a kukni sa ci ten bordel nebrani tomu aby sa zatvoril uplne. Je to len 6 srobov (12mm) za 10 min to mas vybrate aj namontovane
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014

Odpovědět