Příspěvek
od Radovan » 23 lis 2014, 20:36
Vojto je to tak....
Přiznávám, že jsem "neodborník" asi jako většina národa a na to servisy "hřeší". Taky mám bohužel opakovaně vyzkoušený i přímo Opel servis udělá "úmyslný" kopance. Jako nejmenší co mi kdy provedli bylo i to, že mi naúčtovali 3 l kapalinu do ostřikovačů a já při přebírání mechanikovi říkám " a jak se to tam vešlo, když jsem to de n před servisem dolejval do plna?". Tak zblednul. Bylo toho postupně víc (např. za rozhýbání plovoucího třmenu LZ brzdy 735,- CZK) , tohle byla jen "kosmetická vada". Právě proto se ptám co a jak i s tím olejem. Rád si zaplatím za prvotřídní servis, což jsem se NAIVNĚ domníval, že v Opel servisu bude. Není to holt tak. Primární jsou vždy prachy a pak až možná zákazník.
Už jsem se ptal kámoše, jestli mi to vymění i s filtrem, alespoň servis pozná, že když jsou neúměrně drazí, tak ve finále nebudou mít kšeft žádný.
P.S. koukám na ten link s olejem cos dal a vidím tam komplet váhu i s obalem 4,6 kg za 5 l olej. On je olej na váhu o tolik míň než voda? Tj. cca -0,5 kg.
Astra H Caravan, 1.9 CDTI (Z19DT), 88 kW, 8V, ESP, tempomat, vyhř. před. sedadla, 12V i v kufru, Flex organizer, r.v. 02/2008,"
and much more"-enjoy.
FOTO GALERIE - můj "mazel"