Příspěvek
od tomax » 30 říj 2011, 10:51
Nechci se jich zastavat, to ne... ale posledni doubou se delaji takzvane "upravy za ucelem zvyseni bezpecnosti provozu", ktere zvysuji nebezpeci najeti na obrubnik. Napriklad na Evropske v Praze predelali skoro vsechny zastavky tramvaje a to tak, ze se zastavka rozsirila a misto pro auta se zmensilo. V jednom smeru je tedy jeden plnohodnotny pruh a druhy je zuzeny. Kdyz jedete treba vedle Tatrovky nebo autobusu, mate problem se tam vejit.
Obzvlaste chytre jsou pak "trhace pneumatik", ktere vymezuji prostor v miste prechodu... proste obrubnik, prechod obrubnik. Jenze ten posledni obrubnik ma takovou hranu, ze se tam trhaji pneumatiky jak maslo. Jestli jste si nekdo vismnul, tak uz to na nekolika mistech v Praze museli ten ostry hrot obrubniku zariznout, protoze to trhalo pneumatiky autobusum. Urednik, ktery to vymyslel, by mel jit do vezeni za ohrozovani bezpecnosti vsech lidi.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)