Nemají. Ale někdo musí zaplatit několik let vývoje systému common rail.dogee píše:... Řekněte sami, jestli ty kousíčky obrobenýho kovu mají hodnotu, jakou si potvory od Bosche účtují. Fak se mi chtělo ble*t, když jsem to viděl. Výrobní cena pár stovek
odchylka vstrekovania
Re: odchylka vstrekovania
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
- Reklama
Re: odchylka vstrekovania
Za jakych okolnosti je relevantni sledovat odchylky vstrikovani?
Studeny motor, teply motor, na volnobeh,v otackach, za jizdy?
Ty hodnoty se dost meni!
Vcera jsem koukal name odchylky vstrikovani.
Teply motor, volnobeh.
1 OK
2 OK
3 -1.5
4 0.9
Dnes studeny motor, volnobeh. Hodnoty prvni minutu po startu postupne rostou, at se ustali.
1 1.22
2 -1.15
3 -2.18
4 2.11
Nasledne behem jizdy
1 chvilemi až na 2.5
2 OK
3 -1 až -1.5
4 OK
A pojizde a chvilce stani s teplym motorem (tj.stejna situace jako v prvnim pripade) se hodnoty ustali
1 0.82
2 -0.26
3 -1.15
4 0.58
Co z toho plyne?
1 Na volnobeh se zda byt OK za tepla i za studena, ale za jizdy leze nejvice do plusovych hodnot.
2 Jako jediný se zdá být OK, jen po studeném startu je "na hraně", ale po ohřátí je vcajku.
3 Má vždy mínusovou hodnotu. Po studeném startu až -2.2, ale po ohřátí se drží -1 až -1.5
4 Za studena má vysokou plusovou hodnotu až 2.2, ale po ohřátí padá pod plus 1.
Co z toho vyvodit?
Že si tady srovnáváme obrázky co vlastně nic neříkají, protože hodnoty korekcí se dost razantně mění i na stejném voze v řádu minut a podle režimu zátěže motoru, takže v jeden okamžik lze vyfotit krásné hodnoty v normě a o chvilku později na stejném voze děs běs.
Zkuste to schválně někdo na čerstvě repasovaných vstřicích, nebo někdo kdo máte třeba ještě původní a najeto řekněme do 100.000.
Studeny motor, teply motor, na volnobeh,v otackach, za jizdy?
Ty hodnoty se dost meni!
Vcera jsem koukal name odchylky vstrikovani.
Teply motor, volnobeh.
1 OK
2 OK
3 -1.5
4 0.9
Dnes studeny motor, volnobeh. Hodnoty prvni minutu po startu postupne rostou, at se ustali.
1 1.22
2 -1.15
3 -2.18
4 2.11
Nasledne behem jizdy
1 chvilemi až na 2.5
2 OK
3 -1 až -1.5
4 OK
A pojizde a chvilce stani s teplym motorem (tj.stejna situace jako v prvnim pripade) se hodnoty ustali
1 0.82
2 -0.26
3 -1.15
4 0.58
Co z toho plyne?
1 Na volnobeh se zda byt OK za tepla i za studena, ale za jizdy leze nejvice do plusovych hodnot.
2 Jako jediný se zdá být OK, jen po studeném startu je "na hraně", ale po ohřátí je vcajku.
3 Má vždy mínusovou hodnotu. Po studeném startu až -2.2, ale po ohřátí se drží -1 až -1.5
4 Za studena má vysokou plusovou hodnotu až 2.2, ale po ohřátí padá pod plus 1.
Co z toho vyvodit?
Že si tady srovnáváme obrázky co vlastně nic neříkají, protože hodnoty korekcí se dost razantně mění i na stejném voze v řádu minut a podle režimu zátěže motoru, takže v jeden okamžik lze vyfotit krásné hodnoty v normě a o chvilku později na stejném voze děs běs.
Zkuste to schválně někdo na čerstvě repasovaných vstřicích, nebo někdo kdo máte třeba ještě původní a najeto řekněme do 100.000.
Re: odchylka vstrekovania
x-father
teply motor, pouze na volnobeh a pri vyple klima a pak pri zaple klima "pod zatezi"
podivej se zpatky par stranek najdes moje vstriky pred a po repasi.....
teply motor, pouze na volnobeh a pri vyple klima a pak pri zaple klima "pod zatezi"
podivej se zpatky par stranek najdes moje vstriky pred a po repasi.....
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: odchylka vstrekovania
tak snad diky me budou priste generace CR motoru lepsiRomanK píše:Nemají. Ale někdo musí zaplatit několik let vývoje systému common rail.
Re: odchylka vstrekovania
Tak řekneme ze poznatky po "delším" km průběhu, cca 4000 km
spotřeba šla dolu a to dost markatne, na nadrz ted bezne ujedu kolem +750km drive max 680 co si pamatuju. Dpf regenerace drive max 650 km ted 750 + a hlavne při regeneraci mi tak razatne nestoupa prumerna spotřeba, dřív po regeneraci většinou sla spotřeba o 0,3-0,5l nahoru ted po regeraci max rozdil 0,1 nedky ani to ne a prijde mi, ze se zkratila doba po kterou bezi regenerace dpf.
Takze za me se to urcite vyplatilo
spotřeba šla dolu a to dost markatne, na nadrz ted bezne ujedu kolem +750km drive max 680 co si pamatuju. Dpf regenerace drive max 650 km ted 750 + a hlavne při regeneraci mi tak razatne nestoupa prumerna spotřeba, dřív po regeneraci většinou sla spotřeba o 0,3-0,5l nahoru ted po regeraci max rozdil 0,1 nedky ani to ne a prijde mi, ze se zkratila doba po kterou bezi regenerace dpf.
Takze za me se to urcite vyplatilo
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: odchylka vstrekovania
o 100 km na nádrži? to je fakt dost při ročním nájezdu 20 000 km, spotřebě 7l/100 a 36 Kč/l ušetříš kolem 50 000 Kč
Re: odchylka vstrekovania
A na to jsi přišel jak?
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
- marek291993
- Příspěvky: 26
- Registrován: 23 úno 2012, 12:23
- Bydliště: Bardejov
Re: odchylka vstrekovania
Zdravim su tie hodnoty este ok? najazdene 163tisic
Opel astra H caravan sport 1.9CDTI 88kw 8v
OP-COM
OP-COM
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: odchylka vstrekovania
Bylo by to hezký, ale to jsi přepísk....dogee píše: ušetříš kolem 50 000 Kč
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: odchylka vstrekovania
no, asi jsem u toho dost spal chytnul jsem se slovíčka "vyplatí" tak mě těch 50 000 netrklo, njn jako byste nikdy neudělali chybudogee píše:o 100 km na nádrži? to je fakt dost při ročním nájezdu 20 000 km, spotřebě 7l/100 a 36 Kč/l ušetříš kolem 50 000 Kč
ale úspora mezi 1 000 a 5 000 Kč na těch 20 000 km reálná je, takže člověk to prostě musí "vyjezdit" jinak nemá cenu opravovat a vlastně ani auto mít