Ide mi hlavne o to, ze ti mechanici co to robia vobec nepisu o rizikach co sa moze stat ci bude viac namahane turbo vstreky spojka a co ja viem co.. Teda moze sa poskodit motor tymto zasahom alebo nejak viac opotrebovavat??.. Dikes!
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
To je sice hezký, ale taky má jiný (pevnější) komponenty.....zase jinak dimenzovaný.milanick píše:. pocul si o Z19dtr ??
je to 1,9 s bi turbom a ma 180PS
falconik píše:milanick
350nm od kdy??? vyroba je 320nm
setrvak je koncipovany z vyroby na max 400nm nekdo to tu nekdo psal
nechtel bych videt tu kourovou clonu kdyz tomu nalozis, ale vydel bych to asi cca takhle
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fXdoUhIEmI
cas 0:40
a asi uz mas auto bez DPF nebo jsi mel stesti a mel jsi kus bez dpf z vyroby
jojo z tuznigu jsem nastesti uz vyrostl, bohuzel drive nebo pozdeji se to projevi na prevodovce a napravach, kamos ma multivana T5 s cca 200PS no a uz delal poloosy, prevodovku a jine co dostava za usi tim tuznigem
ale at slouzi
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |