Naprogramovatelné funkce

Vše co se týká palubního počítače, navigace, zapojení repro, radia atd..
Odpovědět
Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Naprogramovatelné funkce

Příspěvek od x-father » 28 srp 2009, 16:40

No nerekl bych ze zvlast. Me ten technik tvrdil, ze se to aktivuje prave jako celek a ze nevi co to bude delat az to zaktivuji a nebudou tam cidla. Aktivovali me to a chyby/prazdne nadrzky me to nehlasi ikdyz tam cisla nemam. Otakza jak to cislo je delane.

Pokud by to byl napriklad jen spinac na plovaku, tak bychejici cidlo se chova stejne jako plna nadrzka.

Reklama
 

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Naprogramovatelné funkce

Příspěvek od x-father » 28 srp 2009, 16:42

Ano ano. To tlacitko sport me taky zajima. RomaneK ty jsi tady tusim psal, ze to umis doaktivovat u naftaku (samozrejme bez vlivu na nastaveni podvozku, ktere tam neni :-)).

Pokud dodelas tlacitko, vypina to i ESP/aktiprokluz? Nebo to ovlivni jen posilovac/plyn?

Uživatelský avatar
corsaczek
Příspěvky: 2416
Registrován: 16 říj 2008, 10:45
Bydliště: město piva

Re: Naprogramovatelné funkce

Příspěvek od corsaczek » 28 srp 2009, 20:41

x-father píše:No ja mam astru vyrobenou koncem 2007, takze je to uz vzor 2008.

Check control me dodelavali v autorizovanem servise. Cidla tam nemam. Mam malou nadobku a nizky stav ostrikovani nehlasi. Sami nevedeli, jestli to bez cidel pujde. Pocital jsem i s tim, ze bych nechal vymenit nadobku a nechal tam dat cislo. Pry by to stalo 1500. Nakonec to potreba nebylo a mel jsem to zadarmo.

Nizky stav v chlazeni taky nehlasi, cou jsem si tuhle overil, kdyz me chybelo 1,5l a ani to neceklo.

Praskle zarovky me to hlasi, takze nevim jak u starsich aster, ale u novejsich to jde i bez cidel a zadne chyby to nehlasi.
To ti jentak vyměnili nádržku k ostřikovačům a řekli ti "to nechte, je to jen 1500..." :mrgreen: Kam jezdíš do servisu?

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Naprogramovatelné funkce

Příspěvek od Kesi » 28 srp 2009, 21:58

x-father píše:Ano ano. To tlacitko sport me taky zajima. RomaneK ty jsi tady tusim psal, ze to umis doaktivovat u naftaku (samozrejme bez vlivu na nastaveni podvozku, ktere tam neni :-)).

Pokud dodelas tlacitko, vypina to i ESP/aktiprokluz? Nebo to ovlivni jen posilovac/plyn?
Pri zapnutí SPORT (bez IDS) je len rýchlejšia odozva plynu a ostrejšie riadenie, ESP sa deaktivuje až dlhším pridržaním tlačítka a na palubke sa rozsvieti kontrolka. V zime to ale nie je použiteľné na rovinke to ťahá zo strany na stranu a hrabe a na 5ťke (aspoň u mňa). V zime to vypínam keď sa chcem vyblbnúť.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

sekiller
Příspěvky: 72
Registrován: 27 črc 2009, 10:27
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Naprogramovatelné funkce

Příspěvek od sekiller » 29 srp 2009, 10:23

je to moje prve auto s ESP ,ale co som pocul, tak pohnut sa aj do minimalne kopca so zapnutym ESP, ked je trosku nasnezene je vraj takmer nemozne. Proste si auto pribrzduje kolesa proti presmyku tolko, ze auto uplne strati vykon. To je jediny dovod, preco chcem vypinatelne ESP.

Vacsinou ked sa chcem vyblbnut ,tak nato nepouzivam auto :)
Zafira B Z19DT COSMO 88kw
DVD90 navi EU 2009

Uživatelský avatar
Mato87
Příspěvky: 101
Registrován: 22 čer 2009, 17:28
Bydliště: SR,okres PN

Re: Naprogramovatelné funkce

Příspěvek od Mato87 » 29 srp 2009, 12:15

Mal by som zaujem o Check control ,ale nemam tam potrebnu kabelaz na cidla :( .Je tazke dorobit kabelaz pre tie dve cidla -ostrekovac a chladiacu ...
Opel Astra Caravan 1.6 85 kw 2007 Enjoy Plus

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Naprogramovatelné funkce

Příspěvek od x-father » 29 srp 2009, 20:20

corsaczek píše:
x-father píše:No ja mam astru vyrobenou koncem 2007, takze je to uz vzor 2008.

Check control me dodelavali v autorizovanem servise. Cidla tam nemam. Mam malou nadobku a nizky stav ostrikovani nehlasi. Sami nevedeli, jestli to bez cidel pujde. Pocital jsem i s tim, ze bych nechal vymenit nadobku a nechal tam dat cislo. Pry by to stalo 1500. Nakonec to potreba nebylo a mel jsem to zadarmo.

Nizky stav v chlazeni taky nehlasi, cou jsem si tuhle overil, kdyz me chybelo 1,5l a ani to neceklo.

Praskle zarovky me to hlasi, takze nevim jak u starsich aster, ale u novejsich to jde i bez cidel a zadne chyby to nehlasi.
To ti jentak vyměnili nádržku k ostřikovačům a řekli ti "to nechte, je to jen 1500..." :mrgreen: Kam jezdíš do servisu?
Ale kulovy :?

Proste zkusili pustit check control a ukazalo se, ze kdyz tam cidla nejsou,tak se nic nedeje. Proste to jen nehlasi nizkou hladinu. Praskle zarovky to ale normalne hlasi. Tim padem nepouzili zadnej material a prace veskera skoro zadna.

Uživatelský avatar
corsaczek
Příspěvky: 2416
Registrován: 16 říj 2008, 10:45
Bydliště: město piva

Re: Naprogramovatelné funkce

Příspěvek od corsaczek » 29 srp 2009, 23:41

sekiller píše:je to moje prve auto s ESP ,ale co som pocul, tak pohnut sa aj do minimalne kopca so zapnutym ESP, ked je trosku nasnezene je vraj takmer nemozne. Proste si auto pribrzduje kolesa proti presmyku tolko, ze auto uplne strati vykon. To je jediny dovod, preco chcem vypinatelne ESP.

Vacsinou ked sa chcem vyblbnut ,tak nato nepouzivam auto :)
Tohle je blbost. Přesně tohle jsem zkoušel - rozjet se do zasněženého kopce - dal jsem schválně plný plyn a auto se bez problémů rozjelo. Takže žádný strach s ESP na sněhu.

Uživatelský avatar
Juray
Příspěvky: 1032
Registrován: 06 led 2009, 21:26
Bydliště: Vroutek
Kontaktovat uživatele:

Re: Naprogramovatelné funkce

Příspěvek od Juray » 29 srp 2009, 23:44

Taky si myslim, já to zkoušel poprvé na velký zamrzlý louži, zatáhl jsem ruční a předek jsem měl na ledě, přidal sem hodně plynu a pomalu pouštěl spojku a zadek šel smykem na sněhu, ale i tak sem se rozjel :D

Uživatelský avatar
Dalik
Příspěvky: 671
Registrován: 01 led 2009, 17:16
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Naprogramovatelné funkce

Příspěvek od Dalik » 30 srp 2009, 14:37

corsaczek píše:Tohle je blbost. Přesně tohle jsem zkoušel - rozjet se do zasněženého kopce - dal jsem schválně plný plyn a auto se bez problémů rozjelo. Takže žádný strach s ESP na sněhu.
No moje zkušenost (Octavia 4x4) je teda taková, že dostat se s vypnutým ESP, když je auto zapadlé, je mnohem jednodušší, než se zapnutým, a to kvůli ASR, které je s tím spojené.
Na takové ty standartní situace při rozjezdech do kopce a tak je to s ASR snažší, ale jak už se dostaneš do takové blbé situace, je regulace výkonu/točivého momentu na jednotlivých kolech naopak na škodu.

Já osobně bych ESP, kdyby nebylo v případě potřeby vypínatelné, nechtěl.

Odpovědět