Naprogramovatelné funkce
Re: Naprogramovatelné funkce
No nerekl bych ze zvlast. Me ten technik tvrdil, ze se to aktivuje prave jako celek a ze nevi co to bude delat az to zaktivuji a nebudou tam cidla. Aktivovali me to a chyby/prazdne nadrzky me to nehlasi ikdyz tam cisla nemam. Otakza jak to cislo je delane.
Pokud by to byl napriklad jen spinac na plovaku, tak bychejici cidlo se chova stejne jako plna nadrzka.
Pokud by to byl napriklad jen spinac na plovaku, tak bychejici cidlo se chova stejne jako plna nadrzka.
- Reklama
Re: Naprogramovatelné funkce
Ano ano. To tlacitko sport me taky zajima. RomaneK ty jsi tady tusim psal, ze to umis doaktivovat u naftaku (samozrejme bez vlivu na nastaveni podvozku, ktere tam neni ).
Pokud dodelas tlacitko, vypina to i ESP/aktiprokluz? Nebo to ovlivni jen posilovac/plyn?
Pokud dodelas tlacitko, vypina to i ESP/aktiprokluz? Nebo to ovlivni jen posilovac/plyn?
Re: Naprogramovatelné funkce
To ti jentak vyměnili nádržku k ostřikovačům a řekli ti "to nechte, je to jen 1500..." Kam jezdíš do servisu?x-father píše:No ja mam astru vyrobenou koncem 2007, takze je to uz vzor 2008.
Check control me dodelavali v autorizovanem servise. Cidla tam nemam. Mam malou nadobku a nizky stav ostrikovani nehlasi. Sami nevedeli, jestli to bez cidel pujde. Pocital jsem i s tim, ze bych nechal vymenit nadobku a nechal tam dat cislo. Pry by to stalo 1500. Nakonec to potreba nebylo a mel jsem to zadarmo.
Nizky stav v chlazeni taky nehlasi, cou jsem si tuhle overil, kdyz me chybelo 1,5l a ani to neceklo.
Praskle zarovky me to hlasi, takze nevim jak u starsich aster, ale u novejsich to jde i bez cidel a zadne chyby to nehlasi.
Re: Naprogramovatelné funkce
Pri zapnutí SPORT (bez IDS) je len rýchlejšia odozva plynu a ostrejšie riadenie, ESP sa deaktivuje až dlhším pridržaním tlačítka a na palubke sa rozsvieti kontrolka. V zime to ale nie je použiteľné na rovinke to ťahá zo strany na stranu a hrabe a na 5ťke (aspoň u mňa). V zime to vypínam keď sa chcem vyblbnúť.x-father píše:Ano ano. To tlacitko sport me taky zajima. RomaneK ty jsi tady tusim psal, ze to umis doaktivovat u naftaku (samozrejme bez vlivu na nastaveni podvozku, ktere tam neni ).
Pokud dodelas tlacitko, vypina to i ESP/aktiprokluz? Nebo to ovlivni jen posilovac/plyn?
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Naprogramovatelné funkce
je to moje prve auto s ESP ,ale co som pocul, tak pohnut sa aj do minimalne kopca so zapnutym ESP, ked je trosku nasnezene je vraj takmer nemozne. Proste si auto pribrzduje kolesa proti presmyku tolko, ze auto uplne strati vykon. To je jediny dovod, preco chcem vypinatelne ESP.
Vacsinou ked sa chcem vyblbnut ,tak nato nepouzivam auto
Vacsinou ked sa chcem vyblbnut ,tak nato nepouzivam auto
Zafira B Z19DT COSMO 88kw
DVD90 navi EU 2009
DVD90 navi EU 2009
Re: Naprogramovatelné funkce
Mal by som zaujem o Check control ,ale nemam tam potrebnu kabelaz na cidla .Je tazke dorobit kabelaz pre tie dve cidla -ostrekovac a chladiacu ...
Opel Astra Caravan 1.6 85 kw 2007 Enjoy Plus
Re: Naprogramovatelné funkce
Ale kulovycorsaczek píše:To ti jentak vyměnili nádržku k ostřikovačům a řekli ti "to nechte, je to jen 1500..." Kam jezdíš do servisu?x-father píše:No ja mam astru vyrobenou koncem 2007, takze je to uz vzor 2008.
Check control me dodelavali v autorizovanem servise. Cidla tam nemam. Mam malou nadobku a nizky stav ostrikovani nehlasi. Sami nevedeli, jestli to bez cidel pujde. Pocital jsem i s tim, ze bych nechal vymenit nadobku a nechal tam dat cislo. Pry by to stalo 1500. Nakonec to potreba nebylo a mel jsem to zadarmo.
Nizky stav v chlazeni taky nehlasi, cou jsem si tuhle overil, kdyz me chybelo 1,5l a ani to neceklo.
Praskle zarovky me to hlasi, takze nevim jak u starsich aster, ale u novejsich to jde i bez cidel a zadne chyby to nehlasi.
Proste zkusili pustit check control a ukazalo se, ze kdyz tam cidla nejsou,tak se nic nedeje. Proste to jen nehlasi nizkou hladinu. Praskle zarovky to ale normalne hlasi. Tim padem nepouzili zadnej material a prace veskera skoro zadna.
Re: Naprogramovatelné funkce
Tohle je blbost. Přesně tohle jsem zkoušel - rozjet se do zasněženého kopce - dal jsem schválně plný plyn a auto se bez problémů rozjelo. Takže žádný strach s ESP na sněhu.sekiller píše:je to moje prve auto s ESP ,ale co som pocul, tak pohnut sa aj do minimalne kopca so zapnutym ESP, ked je trosku nasnezene je vraj takmer nemozne. Proste si auto pribrzduje kolesa proti presmyku tolko, ze auto uplne strati vykon. To je jediny dovod, preco chcem vypinatelne ESP.
Vacsinou ked sa chcem vyblbnut ,tak nato nepouzivam auto
Re: Naprogramovatelné funkce
Taky si myslim, já to zkoušel poprvé na velký zamrzlý louži, zatáhl jsem ruční a předek jsem měl na ledě, přidal sem hodně plynu a pomalu pouštěl spojku a zadek šel smykem na sněhu, ale i tak sem se rozjel
Re: Naprogramovatelné funkce
No moje zkušenost (Octavia 4x4) je teda taková, že dostat se s vypnutým ESP, když je auto zapadlé, je mnohem jednodušší, než se zapnutým, a to kvůli ASR, které je s tím spojené.corsaczek píše:Tohle je blbost. Přesně tohle jsem zkoušel - rozjet se do zasněženého kopce - dal jsem schválně plný plyn a auto se bez problémů rozjelo. Takže žádný strach s ESP na sněhu.
Na takové ty standartní situace při rozjezdech do kopce a tak je to s ASR snažší, ale jak už se dostaneš do takové blbé situace, je regulace výkonu/točivého momentu na jednotlivých kolech naopak na škodu.
Já osobně bych ESP, kdyby nebylo v případě potřeby vypínatelné, nechtěl.