
Na Vectrach C sa to neda?
a půjde to nějak upevnit? Modul drží pouze zásuvka, takže když bude na volno, tak se to tam za chvíli uklepeRomanK píše:Zásuvka je v plastu (Zafira-B), dá se z něj vyjmout a mohla by se umístit třeba do strany.
jak píšeš, piktogramy by byly třešničkou na dortu, ale zatím je nechám stranou. Třeba časem až nebudu mít co dělat, tak se na ně podívám.Hoonza píše:… budou se mi navíc zobrazovat grafické piktogtamy?
co se týče ECN, zobrazovat pouze čísla závad problém není, ale přesně jak píše sauce, bez textového popisu to je asi k ničemu. A použité mikro zase nemá tolik paměti, abych tam dostal kompletní sady chybových kódů všech ŘJ motrů (tady http://leteckaposta.cz/687950703 máte na ukázku kompletní sadu chybových kódů v češtině pro Z19DT). A obávám se, že ani ten textový popis vám moc nepomůže – spíš než kód závady, bych u chromého auta hledal číslo na nejbližší servis, tedy pokud si v autě nevozíte dílnu a náhradní díly. Výpis ECN v číselné podobě zcela nezavrhuji, ale stejně jako u piktogramů ho zatím nechám u leduHoonza píše:…pokud se stane, že dojde k závadě která je uložená v této jednotce (symbol klíče s autíčkem) šlo by si vylistovat kód závady, bez toho abych musel auto nabodnout na diagnostiku
ano, přesně tak. Prvotní myšlenka byla, udělat něco, co bude užitečné a využije to potenciálu grafických displejů. Modul by mohl s nějakým omezením využívat i BID, ale zatím nad tím vůbec neuvažuji.JirkaF píše:…jen místo BIDu budu muset dát GID nebo CID, jestli dobře chňápu. Ale to mám stejně v plánu
uvidím, zda-li a případně jak přesně se to částečné otevírání dá realizovat. Je klidně možné, že to nebude reálné a zůstane pouze plné otevření.sauce píše:…taky bych vyškrtnul to částečné stahování oken, nechal bych jen úplné stažení/vytažení
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |