Oxidační katalyzátor (Z19DT)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondra.
Příspěvky: 22
Registrován: 25 pro 2015, 22:57
Bydliště: Plzeň-Jih

Oxidační katalyzátor (Z19DT)

Příspěvek od Ondra. » 17 kvě 2016, 21:18

Ahoj, budu měnit DPF a chtěl bych si ověřit že oxidační katalyzátor před ním (mám je zvlášť) je OK, aby mi další DPF brzo neodešlo.
viděl jsem nějaký metody že se zahřele horkovzduškou a pak se tam stříkne hořlavina, kat se musí rozpálit do ruda, ale na motoru je k němu neškovnej přístup tak se mi nechce úplně vyndavat.
Předpokládám, že když jsem schopen spustit regeneraci přes OP-COM tak je v pořádku?
Mám tu nějakou fotku když jsem dělal regeneraci ještě se starým DPF tak teploty na prvním senzoru jsem měl 476 stupňů a na druhým 624, to by snad mělo být OK ne? Regenerace doběhla do konce, ale myslím že se z výfuku chvíli bíle čoudilo. Nebo máte někdo nápad na co si u oxikatu dát pozor? Např jestli ho má smysl vyndavat a čistit když jsem měl na vozidle poruchu která zapříčinila zvýšenou dýmivost auta.
SAAB 9-3 SportCombi Z19DT 88 kW, MY 2006
....a pak mnoho starých a ještě starších Volv

Reklama
 

Komo
Příspěvky: 217
Registrován: 09 srp 2014, 13:57

Re: Oxidační katalyzátor (Z19DT)

Příspěvek od Komo » 17 kvě 2016, 23:09

Na spravne fungujucom motore a jeho sucastiach by DPF malo kludne prezit samotne auto.
Upchatie/poskodenie DPF ukazuje na problem pripadne na nevhodny styl jazdenia.

Pekny clanok je tu: http://www.autorubik.sk/clanky/ako-fung ... castic-dpf
Astra H, Z19DT

Uživatelský avatar
Ondra.
Příspěvky: 22
Registrován: 25 pro 2015, 22:57
Bydliště: Plzeň-Jih

Re: Oxidační katalyzátor (Z19DT)

Příspěvek od Ondra. » 18 kvě 2016, 06:20

Proc se mi ucpalo dpf vim, byla to kombinace mensich zavad a pridreneho egru. Ted resim jen ten oxidak
SAAB 9-3 SportCombi Z19DT 88 kW, MY 2006
....a pak mnoho starých a ještě starších Volv

Odpovědět