MKJ v Zafiře, automat

Od klimatizace až po xenony
Odpovědět
Uživatelský avatar
ZbyněkR
Příspěvky: 7
Registrován: 11 bře 2016, 17:03
Bydliště: Komotau

MKJ v Zafiře, automat

Příspěvek od ZbyněkR » 11 bře 2016, 17:07

Kolegové, řešil někdo z vás "elegantní" instalaci MKJ do Zafiry B s automatickou převodovkou ?
Opel Zafira 1.9 CDTi Cosmo, automat, černá safír, Bi-xenon AFL, MKJ, tažné zařízení.

Reklama
 

Hellrider
Příspěvky: 171
Registrován: 20 bře 2015, 20:43

Re: MKJ v Zafiře, automat

Příspěvek od Hellrider » 13 bře 2016, 11:29

Zavolej výrobci MKJ Pepasovy, Je to super chlap, byl jsem u něj na počeštění.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID

Uživatelský avatar
ZbyněkR
Příspěvky: 7
Registrován: 11 bře 2016, 17:03
Bydliště: Komotau

Re: MKJ v Zafiře, automat

Příspěvek od ZbyněkR » 13 bře 2016, 21:35

Byl jsem u něj také pro češtinu. Právě on mě upozornil na to, že tam nepůjde ten držák pro MKJ a bude se to muset uložit někam do konzoly řazení. Chtěl jsem jen konzultaci s někým kdo již to dělal, ať nevymýšlím vymyšlené.
Opel Zafira 1.9 CDTi Cosmo, automat, černá safír, Bi-xenon AFL, MKJ, tažné zařízení.

Bubu
Příspěvky: 35
Registrován: 13 zář 2012, 11:28
Bydliště: Horní Moštěnice

Re: MKJ v Zafiře, automat

Příspěvek od Bubu » 14 bře 2016, 10:19

Ahojte,
s panem Pepasem jsem totok loni řešil - mám totiž Defend lock na pravé straně a držák MKJ tam taktéž nevleze. Stále jezdím tak, že mám diag. zásuvku s MKJ vyhřezlou ven z kaslíku, a před tím balík papírových ubrousků, ať to není tak okatě vidět. Dovoluji si ocitovat jeho odpověď:

" Podobný problém je u vozů s automatickou převodovkou, tam se držák také nevejde - řeší se tak, že se použije prodlužovací kabel a MKJ se umístí jinde; většinou nahoře v prostoru řadící páky. Kabel je možné koupit hotový nebo lépe koupit z vraku A-H, V-C nebo Z-B svazek s diagnostickou zásuvkou, zastřihnout na potřebnou délku a osadit OBD-II zástrčku (lze koupit v TME.cz). Pro tento případ nemám ale řešení na klíč, musíš si zástavbu vyřešit už sám.
Ještě je také možnost, diagnostický konektor pouze otočit a v plastové krytce udělat na MKJ výřez; není to moc elegantní, protože modul je vidět... "
Nyní: Z-B, 1,9 CDTI/74 kW, Z19 DTL, r.v. 12/2007 (a Š-Felicia)
Dříve: Fiat 127, Š 105
OP-COM China 08/2010 v1.39 a 03/2012 fw 1.59 k dispozici.

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: MKJ v Zafiře, automat

Příspěvek od PepaS » 14 bře 2016, 11:14

U automatu je možné použít řešení s OBD-II prodlužovacím kabelem (viz. > KLIK < nebo domácí výroba).

Potom to vypadá takto (pro zvětšení kliknout na obrázek):
Obrázek Obrázek Obrázek
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Uživatelský avatar
ZbyněkR
Příspěvky: 7
Registrován: 11 bře 2016, 17:03
Bydliště: Komotau

Re: MKJ v Zafiře, automat

Příspěvek od ZbyněkR » 14 bře 2016, 15:59

Díky za reakci, prodlužovací káblík mám již objednaný. A jak to prosím vypadá s dodávkami nových MKJ ?
Opel Zafira 1.9 CDTi Cosmo, automat, černá safír, Bi-xenon AFL, MKJ, tažné zařízení.

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: MKJ v Zafiře, automat

Příspěvek od PepaS » 14 bře 2016, 19:39

za týden budou na skladě... ;)
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Uživatelský avatar
ZbyněkR
Příspěvky: 7
Registrován: 11 bře 2016, 17:03
Bydliště: Komotau

Re: MKJ v Zafiře, automat

Příspěvek od ZbyněkR » 23 bře 2016, 06:44

Tak jsem si pořídil prodlužovací kabel http://diagnostikavozu.cz/osobni-vozidl ... m-132.html a bohužel s ním to nefunguje. Musím se podívat jinde. :?

Jinak ten MKJ je bomba věc ! Děkuji pane Šlechta. ;)
Opel Zafira 1.9 CDTi Cosmo, automat, černá safír, Bi-xenon AFL, MKJ, tažné zařízení.

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: MKJ v Zafiře, automat

Příspěvek od PepaS » 30 bře 2016, 14:29

Dostal jsem od jednoho uživatele pěkný popis instalace MKJ v Zafira-B se zámkem řazení, kde není možné použít konzolku OCU-ZB-IK (stejně jako u vozů s automatickou převodovkou).
Jen chci upozornit na problém, který jsem řešil a se kterým byste se mohl setkat. Mám totiž namontované zamykání řadící páky a tím pádem se modul nevejde do místa za konektorem ani s vaší redukcí. Masivní železo zámku řadící páky se pohybuje těsně nad prostorem konektoru a není tam již místo. Uvolnili jsme si kabel konektoru a modul umístili do pravé části řadící páky, kde je dost velká dutina a je tam i takový "rantl", ke kterému to jde pomocí stahovacích pásek pevně přitáhnout, aby to nevibrovalo při jízdě. Jedinou nevýhodu to má, že při diagnostice musíte vyklapnout plast u řadící páky.

Posílám slíbené fotky, kde mám modul uložený vedle řadící páky. Kabel od konektoru diagnostiky je stahovacím páskem přichycený k ocelovému bloku zamykání řadící páky. Modul sám je zacvaknut do konektoru a zastrčen za železnou lištu, kde je sice na volno, ale nemá prostor vyklouznout. Stahovací pásek zajišťuje, aby kabel nepřišel do kontaktu se zámkem řazení. Odkrytování je velmi rychlé a diagnostika tím není omezena.
Potom to vypadá takto (pro zvětšení kliknout na obrázek):

Obrázek Obrázek
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Odpovědět