Zalomený žhavič
Zalomený žhavič
Tak jsem to tu prolezl, ale nenašel jsem nikde odpověď na otázku či spíše tip na odborné vyjmutí zalomeného žhaviče.
Zatím(!) nic zalomeného nemám, ale potřebuji výměnu všech provést (dva jsou K.O) a servisem jsem byl upozorněn, že se dvěma (nevím jestli těm samým, co jsou vadné) moc nechce ven a zákrok byl raději včas přerušen (taková ta předposranost se někdy vyplácí!)
Postupu je na netu X a jak vidno, je dobré mít k tomu patřičné vybavení...
No a mne by zajímalo, zda-li je na takovýto zákrok některý ze servisů v okolí Ostravy vybaven, či se na toto specializuje, či koho případně kontaktovat atd..
Víte někdo? Díky předem!
PS: ...a pokud ne v okolí Ostravy, tak v ČR!
Zatím(!) nic zalomeného nemám, ale potřebuji výměnu všech provést (dva jsou K.O) a servisem jsem byl upozorněn, že se dvěma (nevím jestli těm samým, co jsou vadné) moc nechce ven a zákrok byl raději včas přerušen (taková ta předposranost se někdy vyplácí!)
Postupu je na netu X a jak vidno, je dobré mít k tomu patřičné vybavení...
No a mne by zajímalo, zda-li je na takovýto zákrok některý ze servisů v okolí Ostravy vybaven, či se na toto specializuje, či koho případně kontaktovat atd..
Víte někdo? Díky předem!
PS: ...a pokud ne v okolí Ostravy, tak v ČR!
Zafira 1,9 CDTi Cosmo, r.v. 2007, Panorama, ... alias "Golem"
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
- Reklama
Re: Zalomený žhavič
Kolega v práci mal zalomené 2 žhaviče na Fiate. Po známosti zohnal mechanika z martinskej firmy myslím, že sa volala Triumf, ale nie som si istý. Ten to robil so špeciálnym náradím celé doobedie a za celú dobu povedal asi desať slušných slov a to sa mu huba nezastavila. Stálo to cca 190€/ks aj s DPH.
Astra H Caravan 1.7 CDTi, 59 kW, r. v. 2005
Re: Zalomený žhavič
Bud hodně opatrnej. Ja nebyl a jedny zhavičce sem ukroutil hlavičku. Rozebirat motor v servisu jsem nechtěl. Našel jsem firmu http://www.vytahovanivstriku.cz/ a s panem jsem všechno domluvil. Přijel a za cca 45 min měl hotovo, namontoval novou a bylo to vyřizený. Mohu doporučit. Svičku normalně odvrtal s aku šroubovakem, řikal že to šlo u mě jak po másle. Bohužel jsem mu musel zapatit cestu (benzin) tam a zpět takže sem za to dal 1800+1200 kč. Musím podotknout že je to pořád nejlevnější varianta.
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi Z17DTH 74 kW, r.v. 2005.
Re: Zalomený žhavič
No a mě jeden člen fora AstraG za cenu 1500 za kus zalomeného žhaváku označil za zloděje a zlatokopa.
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zalomený žhavič
Sprosťák....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: Zalomený žhavič
To: Vojta.J - jo - to jsem našel taky, ale nikde jsem nenašel, odkud jsou!? To abych si udělal představu i o sumě za dopravu... Odkud teda přijeli???
Samozřejmě je toto schůdnější cesta a co nám zbývá...
Samozřejmě je toto schůdnější cesta a co nám zbývá...
Zafira 1,9 CDTi Cosmo, r.v. 2007, Panorama, ... alias "Golem"
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
Re: Zalomený žhavič
Uz si to moc nepamatuju ale myslím ze odněkud z Moravy, nechci ale kecat. Nejlíp uděláš ze mu zavolas a vse zjistíš
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi Z17DTH 74 kW, r.v. 2005.
Re: Zalomený žhavič
Je tu někde návod jak to vyměnit na 1.9 CDTI 88kw?
OPEL Astra-H Caravan 1.9CDTI 88kw 16V sport
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....:-)
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....:-)
- BikerMarius
- Příspěvky: 869
- Registrován: 04 dub 2012, 10:10
- Bydliště: Ústí nad Labem/Liberec
Re: Zalomený žhavič
8V nebo 16V ? U 8V sundáš dekl povolíš egr dáš stranou kabelovej svazek co vede přes motor a pak zkrz vybraní v sání dostaneš až ke svíčkám. Doporučuju mít po ruce dlouhou "pinzetu" je tam přístup jak k peňězum a co za motor spadne to už nevypadne