Kde koupit a nekrást a hlavně nenaletět...
Kde koupit a nekrást a hlavně nenaletět...
Zdravím vespolek...,
pomalu jsem se rozhodnul co koupím a vracím se oklikou zpět k Oplu. Jezdil jsem kombajna 1.6 16v z 95 roku, pak jsem přeskočil do Focuse a po delším výběru co vlastně koupit, jsem dospěl k Zafiře 1.8 103 KW (benál). C max je malé auto a Zafira dělá více muziky (v benzínu C max hrozně žere) S-max je už zase velké auto a v benzínu ford zase dělá slabé motory na tento autobus....naftové motory nechci ford má dost much od DPF filtru přes vstřiky a čerpadlo + další častá lahůdky je dvojhnoťák. Zafira na tom bude asi podobně. Fordu v benzínu občas klekne klika, ventil recirkulace spalin a občas katalizáror. U Oplu to až tak nemám zjištěné.. u starýho motoru 1.6 16v klasika ventil recirkulace spalin a krokový motorek volnoběhu a u novější verze pak zapalovací lišta + občas alternátor... po zvážení všech pro a proti vyšla vítězně Zafira 1.8 z roku 2007 +-
Otázkou je u koho koupit či s kým si pro ní dojet do DE. Co se fordu týče, tak je to u nás špatný a v De je to taky dost špatný díky turkům. Uvítal bych tim na někoho s kým máte zkušenosti a to dobré.... Klidně někdo, kdo by zařídil dovoz a přihlášení....+ servis...asi budou potřeba udělat rozvody a olej a nejlépe ze Středočech.
Samozřejmě za odměnu.
pomalu jsem se rozhodnul co koupím a vracím se oklikou zpět k Oplu. Jezdil jsem kombajna 1.6 16v z 95 roku, pak jsem přeskočil do Focuse a po delším výběru co vlastně koupit, jsem dospěl k Zafiře 1.8 103 KW (benál). C max je malé auto a Zafira dělá více muziky (v benzínu C max hrozně žere) S-max je už zase velké auto a v benzínu ford zase dělá slabé motory na tento autobus....naftové motory nechci ford má dost much od DPF filtru přes vstřiky a čerpadlo + další častá lahůdky je dvojhnoťák. Zafira na tom bude asi podobně. Fordu v benzínu občas klekne klika, ventil recirkulace spalin a občas katalizáror. U Oplu to až tak nemám zjištěné.. u starýho motoru 1.6 16v klasika ventil recirkulace spalin a krokový motorek volnoběhu a u novější verze pak zapalovací lišta + občas alternátor... po zvážení všech pro a proti vyšla vítězně Zafira 1.8 z roku 2007 +-
Otázkou je u koho koupit či s kým si pro ní dojet do DE. Co se fordu týče, tak je to u nás špatný a v De je to taky dost špatný díky turkům. Uvítal bych tim na někoho s kým máte zkušenosti a to dobré.... Klidně někdo, kdo by zařídil dovoz a přihlášení....+ servis...asi budou potřeba udělat rozvody a olej a nejlépe ze Středočech.
Samozřejmě za odměnu.
- Reklama
Re: Kde koupit a nekrást a hlavně nenaletět...
No jestli máš pocit že C-Max v benzínu žere, tak ta Zafira bude v benzínu žrát ještě víc. Je to podstatně těžší auto. Průměr na spritmonitor.de je u ní nějakých 8,5 litru. C-Max v 1.8 benzínu má průměr 8,4, takže je to "prašť jako uhoď" ...a ber to tak, že ten co si dává spotřebu na spritmonitor tak ji řeší, je to spíše defenzivní řidič, takže ta reálná spotřeba bude i vyšší.
Re: Kde koupit a nekrást a hlavně nenaletět...
U Áčkový Zafiry 1,8/85kW jsem měl dlouhodobou spotřebu 8,5 l. A myslím, že defenzivní řidič nejsem..
Re: Kde koupit a nekrást a hlavně nenaletět...
hele, vycházím z toho co jsem vyčetl na sritmonitoru, každopádně Zafira A je podstatně menší a lehčí auto. To je vidět na už první pohled, ne ?
Re: Kde koupit a nekrást a hlavně nenaletět...
Sorry, jsem si nevšiml..
Lehčí asi bude, ono Géčko taky vážilo míň, ale tak drastický to s rozměrama nebude. Já myslím, že ty údaje na tom spritmonitoru ani nebudou moc zkreslený. Já nikdy nechápal, jak mohli na DE stránkách uvádět spotřebu třeba u 1,7 CDTI 5 a méně litrů, po loňském tankování v Rakousku jsem pochopil..
Lehčí asi bude, ono Géčko taky vážilo míň, ale tak drastický to s rozměrama nebude. Já myslím, že ty údaje na tom spritmonitoru ani nebudou moc zkreslený. Já nikdy nechápal, jak mohli na DE stránkách uvádět spotřebu třeba u 1,7 CDTI 5 a méně litrů, po loňském tankování v Rakousku jsem pochopil..
Re: Kde koupit a nekrást a hlavně nenaletět...
Focus jsem měl při 70tis najetých problém dostat pod 8.6... (C max bude trošku víc) stará astra kombajn mi jezdila za 7.1 (74 kw) tak těžkou nohu nemám... a vzhledem k motorizaci bude C-max chodit dost ztěžka (dvoulitr nechci) ... zafira bude se 103 kw chodit lehčeji a s lehkou nohou udržím na 8.1 litrů...
Nicméně se mi také nelíbí hlavně interiér C max... vzádu málo místa. U starý žirafy šla posouvat druhá řada a bylo tam dost místa + bonus 7 míst využiji tak 10x do roka.To rozhodnutí co a proč 103 kw už jsem učinil a nepotřebuji to rozebírat. Spíše poradit jakým směrem se rozjet...Na opel nikoho neznám. Ford ano, ale ten nakonec nekoupím.
Nicméně se mi také nelíbí hlavně interiér C max... vzádu málo místa. U starý žirafy šla posouvat druhá řada a bylo tam dost místa + bonus 7 míst využiji tak 10x do roka.To rozhodnutí co a proč 103 kw už jsem učinil a nepotřebuji to rozebírat. Spíše poradit jakým směrem se rozjet...Na opel nikoho neznám. Ford ano, ale ten nakonec nekoupím.
Re: Kde koupit a nekrást a hlavně nenaletět...
RomanK, sice je z brna ale asi se to vyplatí
nebo pokud chceš kupovat u nás tak bych volil jedině první majitel, původ čr, jasná servisní historie (serviska + ověření v servisu kam to mělo jezdit)
nebo si kup novou, ceny jsou dost nízko
nebo pokud chceš kupovat u nás tak bych volil jedině první majitel, původ čr, jasná servisní historie (serviska + ověření v servisu kam to mělo jezdit)
nebo si kup novou, ceny jsou dost nízko
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel