Informační soustava

Od klimatizace až po xenony
Odpovědět
Uživatelský avatar
Oton
Moderátor
Příspěvky: 2697
Registrován: 24 srp 2008, 00:12
Bydliště: Lelekovice ,okr.Brno
Kontaktovat uživatele:

Informační soustava

Příspěvek od Oton » 13 říj 2008, 18:57

Celková informace : Převzato a schválené použití materiálu od Sergeje z :arrow: http://www.astra-h.ru
Omlouvám se za text!Je trochu divokej!Ale at si to každej dopřelouská :D
Jinak je to přeloženo z PC translatoru... ;)

Obrázek Že je ten za oznámení i jak jeho odpojit? Slippery road
Toto oznámení napomíná řidiče o kluzké cestě, objevuje se na základě údaje snímače venkovních teplot v rozmezí od +3 do -3. Bohužel oznámení odpojit nelze. Vypnutí (jak i zařazení) možná jen pomocí diagnostického přístroje Tech2.
Shodit oznámení lze klepnutím levým kolečkem na volantu nebo tlačítkem vpravo (kde sleduje dráhu) na Cdpřehrávači

Obrázek Co znamená nápis "Eco" na displej?
Tento nápis ukazuje, že je vypnutý kompresor klimatizace. Sv.e. prostě se mluví, klimatizace nechladí vzduch
Vypnutí kompresoru klimatizace vás přivede k úspoře paliva, a ovšemže, násobí jeho zdroje, protože klimatizace nepracuje. Proto se doporučuje na zimu kompresor vypínat. Jak to udělat viz . dále.

Obrázek Jak odpojít kompresor klimatizátoru?
Pro odpojení je nutné vstoupit do menu podnebí- kontroly stisknuté na rukojeti regulaci leteckých cvrkotem. Vybrat druhé stanoviště "AC" i sejme klepnutím téže kliky křížek.
Vključaetsja přesně stejně tak, samozřejmě, křížek je třeba stanovit, ale ne sejmout.

Obrázek Ne uspevaet vyhřívat/ochlazovat se salón, slabý/silný nápor vzduchu i sv.d.
Síla leteckého proudění, kromě bezprostřední regulaci (okrouhlé kliky zprava), řídí se v meně podnebí- kontroly, dostanou se v které lze stisknuté na rukověť regulaci na správní rady leteckých cvrkotem. Potom je volené stanoviště "Autom blower" i montovaná úroveň síly vzduchovéhoproudění.
• Strong –fouká silně
• Normal –fouká průměrně.
• Weak - slabý nápor vzduchového proudění
Silný se doporučuje se na zimní období, pro rychlý ohřev kabiny. Slabý nebo normální na letní s klimatizovaným vzduchem, aby se vyhnulo nachlazení.

Obrázek Na co je ta věc na víčku benzínové nádrže?
Ten předmět je potřebný pro vymontování čepiček z ventilku nebo přitahování. Žádných zvláštní přístroj, kromě čistých ruk v něm není. Ještě zapnutí/vypnutí "Child Lock" (viz . dále).

Obrázek Zablokování dveří/Child Lock
V Oplovi Astra H existují dva druhy zablokování dveří.
Za prvé, možné zablokovat Všichny dveře od otevírání zvenku . Proto na předním panelu je třeba stisknout tlačítko s klíčem. Dveře se blokují všechny současně. Přitom zevnitř lze otevřít dveře.
Za druhé, každé zadní dveře zvlášť lze zablokovat proti otevírání zevnitř . Proto v torce dveřích je červený přepínač. Jeho polohy vhodné mění klíč zapalování nebo adaptací na víčku benzínové nádrže. Za zablokování zadních dveří je bude možné otevřít jen zvenku (samozřejmě pokud se dveře nezablokovaly podle první varianty).
Při svislém pozici zablokování není.

Obrázek Obrázek
Regulování zámku zavazadlový prostor
V konstrukci zámku dveří zavazadlového prostoru je přítomná nepříjemná konstruktivní zvláštnost - vůle (viz . fotka). Proto při standardní regulování na snadné i komfortní uzavírání dveří zavazadlového prostoru s opěrou na plasty doraz u dveří vždy prodlévá některý stupeň volnosti. Na hrbolek při ředění karosérie dveří bude vyskakovat (v rámcích vůle) a podle všeho vydává neprijatnye zvuk, klepání atd. Abychom tomu zabránily ,je nutné zregulovat doraz jak šahá výše i sám zámek zavazadlového prostoru.
Zámek uchycený tvrdě, proto regulujem skobu zámku zavazadlového prostoru :
1. Snimám plastový kryt nad skobobou zámku. Zpočátku otočím klips v svislých plochách, potom ve vodorovně.
2. Skoba připevňuje na dvouch vrtulich. Oslabljaem oba dva. Otodvigaem její maximálně daleko "v kabině". Probuem zavře dveře zavazadlový prostor. 3. Povtorjaem stanoviště 2 prozatím dveří nebude se zavírá lehce "vnatjag". Úsilí přikrádá se "dle chuti".

Obrázek
Varianta 1
Abychom zavřely auto bez použití hlavního zámku (například, v zimě při ohřevu nebo při odpojeném akumulátoru), je třeba všichny dveře kromě řidičových zablokovat pomocí speciálního otevýrání na dveřích (viz . fotka). Do něho se zasazuje klíč do ščelčka (to je rovnající se sklánění tlačítka ve VAZach), potom jednoduše se zavírá dveře.
Řidičovy dveře se zavírají na klíč (pokud projektuje vyhřívá auto - mějte na paměti druhý klíč). U toho způsobům je jeden nedostatek: při odpojené akumulátoru zůstává otevřený zavazadlový prostor.
Varianta 2
Otevírám okno řidičových dveřích, vystupovaly, kryté dveře. Přes veřejné okno tlačítkem v salónu se blokujícími dveře i zavazadlový prostor. Žmem tlačítko zavírání okna i prozatím ono zavírá se čistou ruku.

ObrázekRegulování narážek zavazadlový prostor
Pokud z jakým- to důvodům u vás ne otregulirovany dorazu na dveře zavazadlový prostor (to je lze najít z vůle víko zavazadlový prostor po stranách nebo z nepovolaný hluku/bouchej), to to je lze udělat následovně:
Nutno zajede obrovité z umělé hmoty matice z pozice "Fiksirovan" (aby trojúhelník- metki sovpali) v poloze "Svoboden". Tímto vy natočíte uvnitř výstředník, závit osvobodí se i bude možno jednoduše ruku zregulovat výšku opření. Fiksiruetsja on popuštění zatkaný prach v poloze "Fiksirovan".
Pro odstranění klepání v zavazadlovém prostoru doporučuji udělá dvě věc:
1. Zregulovat doraz, plně utopí jich v dveřích zavazadlovém prostoru, aby dveře opírají ne na ně, a na zhušťovače zavazadlový prostor.
2. Zregulovat zámek zavazadlový prostor (viz . dále) vnatjag, aby dveře krytý s ne kterým úsilím.

Obrázek Co to je Twinport?

To je název technologie společností Opel, která se používá v motoru Ecotec. Její podstata je v tom, že v provozu motoru v poměrech částečný nagruzok vzduch v každém válci jedná jen přes kanál jednoho vstupní ventilu (celkem je jich dva). I když druhý plnící ventil i začíná, vzduch přes něj ne jedná, protože jeho kanálu se zavírá odbornou dvířka. Že je ten dává?
Škrtící klapka se zhoršuje charakteristiky motoru, protože brání postupleniju svěžího náboje ve válci, napomáhá pojavleniju zvýšeného razreženija ve vstupním kolektoru. Pro odstranění toho nedostatka motor vybavuje systémem recirkuljacii, odvíjecí v sacím potrubí část vypotřebovaný plynů. A proto v kolektoru umenšili podtlak, tímto zlepší napolnjaemost válec vzduchem. Ale přitom nemnoho zhoršit procesy smeseobrazovanija i hoření v poměrech částečných nagruzok, kdy rychlost proudění svěžího náboje ne velké. V pravý čas pro uveličenija tou rychlosti i perekryli vozduchopodaču přes jeden ventil, zjistil dvířka. Vzduchový proud, které se dostává ve válci, přitom začal intenzivně zavichrjatsja formou spirálami. To je zlepší vytváření směsi, ochlazení stenok válců i hoření palivo- leteckého směsi. Doplňková dvířka druhého ventilu začínají při velkých nákladu, kdy pro efektivního napolnenija válců jednoho vstupní kanálu už nedostatečně. Využití technologie Twinport v motoru v částce 1,6 l povolí sníží spotřebu paliva na 6%.

Obrázek Jaké neoriginální svíčky se stavějí na Opela Astra H?
Na dnešní moment je slavná analogie NGK
• Z14XEP - ZFR5F 11 (GAP 1.1)
• Z14XEL - ZFR5F 11 (GAP 1.1)
• Z16XEP - ZFR5F 11 (GAP 1.1)
• Z18XE - ZFR5F 11 (GAP 1.1)
• Z18XER - ZFR5F 11 (GAP 1.1)
• Z20LEL - ZFR5F (GAP 0.7)
• Z20LEH - PFR6T G (GAP 0.8)
• Z20LER - ZFR5F (GAP 0.7)

Obrázek Kde je v Oplu Astře h čistič paliva? Nebo není?

Čistič paliva samozřejmě je, konstruktivně je v jednom tělese s čerpadlem na benzín, proto ne mění zvlášť během aktuálního TO, jak mnozí k tomuto přivyká.

:arrow: http://www.astra-h.ru

Reklama
 

Odpovědět