Netěsnost vstřikovačů Z17DTH
Netěsnost vstřikovačů Z17DTH
Zdravím.
Jsem čerstvým vlastníkem Astry H combi s motorem 1,7CDTi(r.v.:05, vypadá to že poctivých 87000Km) a chtěl bych se zeptat na jednu věc (nejspíš to nebude otázka poslední). U vstřikovačů je v tom zahloubení ve ventilovém víku nafta. Nejvíce u vstřikovače od řidiče. Nevím jestli je to tam dlouhodobě, nebo je to čerstvé, ale jelikož je víko na té pravé straně celkem zašpiněné, tak to bude asi dlouhodobý únik. Může mi k tomu někdo něco říct? Doposud jsem měl auto na benzín, takže s nafťákem se teprv seznamuju. Foto přikládám.
http://alsonztvargla.rajce.net/Desktop
Jsem čerstvým vlastníkem Astry H combi s motorem 1,7CDTi(r.v.:05, vypadá to že poctivých 87000Km) a chtěl bych se zeptat na jednu věc (nejspíš to nebude otázka poslední). U vstřikovačů je v tom zahloubení ve ventilovém víku nafta. Nejvíce u vstřikovače od řidiče. Nevím jestli je to tam dlouhodobě, nebo je to čerstvé, ale jelikož je víko na té pravé straně celkem zašpiněné, tak to bude asi dlouhodobý únik. Může mi k tomu někdo něco říct? Doposud jsem měl auto na benzín, takže s nafťákem se teprv seznamuju. Foto přikládám.
http://alsonztvargla.rajce.net/Desktop
Astra H caravan, rv:2005, 1,7cdti, 74Kw
- Reklama
Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH
Ahoj, jsem na tom podobne. Auto se stejnym motorem 1.7DTH jsem koupil pred rokem a podle zasrani plastoveho deklu co je z vrchu na motoru jsem po koupi usoudill ze 2 vstriky odesly a byly vymeneny. Domnenku mi potvrdil fakt, ze vyrobni cisla na techto dvou vstricich jsou mnohen vyssi nez na zbyvajicich dvou. Jeden ze starych vstriku mi taky "uchcava". Potom co jsem auto koupil, tak jsem dekl zespoda vycistil. Pak jsem hadrem ocistil i mista kolem vstriku. Po par tisicich znecisteni pravidelne kontroluju, jestli se uniky mafty nezvetsujou. zatim nafta ustrikava stale stejne a tak to neresim. Pokusim se casem pridat fotku.
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005
Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH
Tý jo.... prolínáti to guferový těsnění kolem vstřiku jeto motorovej olej z pod výka ventylů.
Tady mam pro vás pánové nabýtku ....https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... 9708#p9708
Klydně vám to i vyměnim je minutová zaležitost
Tady mam pro vás pánové nabýtku ....https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... 9708#p9708
Klydně vám to i vyměnim je minutová zaležitost
Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH
To mě nenapadlo že to může být olej, vidiš. Nějak sem to nezkoumal jestli olej nebo nafta. Každopádně dík za tip.
Pomohl by jsi mi kdybys mi sem hodil vyfoceny to gufero toho vstřikovače pro představu. A pokud je to označený nejakýma rozměrama, tak bych to též uvítal. Díkec.
Pomohl by jsi mi kdybys mi sem hodil vyfoceny to gufero toho vstřikovače pro představu. A pokud je to označený nejakýma rozměrama, tak bych to též uvítal. Díkec.
Astra H caravan, rv:2005, 1,7cdti, 74Kw
Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH
Romane, takze staci jen odsroubovat ty 2 srouby u vstriku, vytahnout a 'prevliknout' ho? Meni se podobne i cely vstrik? Nebo je pri vymene nutne udelat neco vic?
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005
Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH
rozměry sou uplně kničemu prože není kulatý tady sou fota je to origo gm a eště zabalený v oplu za ně chtej 580 kč nak tak a v druhovýrobě asi nepochodíte,ale vše je možné. pustim kus za 250brzda píše:To mě nenapadlo že to může být olej, vidiš. Nějak sem to nezkoumal jestli olej nebo nafta. Každopádně dík za tip.
Pomohl by jsi mi kdybys mi sem hodil vyfoceny to gufero toho vstřikovače pro představu. A pokud je to označený nejakýma rozměrama, tak bych to též uvítal. Díkec.
má nabýtka stále trvá....
Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH
na výměnu vrchního těsnění vstřiku stačí odpojit přepad + konektor,pokud možno pak očistit žlab kolem vstřiku aby ten bordel nenapadal dovnitř a pak pouze převlíknout,nový těsnení maznout nakou vazoškou.martas09 píše:Romane, takze staci jen odsroubovat ty 2 srouby u vstriku, vytahnout a 'prevliknout' ho? Meni se podobne i cely vstrik? Nebo je pri vymene nutne udelat neco vic?
co se týče výměny vstřiku je to mnohem horší.konektory + přepady+ trubky od rejlu odehnout + treba i závěsný oka motoru + trubka plnícího vzduchu od AGR k sání + 8 kusů těsnění vstřků na výku + výko ventylů dolů + apak jsou vydět vstřiky.!!! bacha vstřik je chlazen vodou je v takovým komínku a při vytažení vstřiku mužeš povýtáhnout i ten komínek a poškodit gumový O kroužky pak de voda do oleje,olej do vody,výfukový pliny do vody i oleje, ale pokud se vtom motoru nikdo nikdy nevrtal tak to asi nehrozí, ale možný je vše.vstřk nevytahovat na horu ale odtrhnout pohyby do stran a pak opatrně vykvrdlat nahoru, vyčistit komínek zevnitř + dosedací polochu,Vstřik se pak dotahuje 45 nm povolit a znovu dotáhnout 35 nm vždy měnit měděný těsnění pod ním.
těma dotahovacíma momentama si nejsem zas uplně na 100% jistej ale nak tak to je. dobrý ne
Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH
ja by som mal zaujem o tie tesnenia ak su origo, cena?, 4 kusy
ASTRA H CARAVAN 1.7 CDTI 59kW/80 koní
chiping 74 KW/ 100
Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií
chiping 74 KW/ 100
Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií
Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH
mam už pouze zadní vrchní sou pričstanomata píše:ja by som mal zaujem o tie tesnenia ak su origo, cena?, 4 kusy
Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH
a aký dôsledok ma tato netesnost , samozrejme ,že nieje pomazany cely motor
ASTRA H CARAVAN 1.7 CDTI 59kW/80 koní
chiping 74 KW/ 100
Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií
chiping 74 KW/ 100
Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií