EDIT 21.12.2010: nový termostat
EDIT 16.12.2010: tlačítko Sport není přístroji podporováno
![Smutný :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
EDIT 28.11.2010: najeto 130 000 km, zakoupení lišty s tlačítkem SPORT, dočasná montáž BT handsfree sady Nokia
EDIT 4.5.2010: instalováno rádio CDC40 OPERA, zlepšení tak o 100%
EDIT 21.4.2010 / 120500 km: přezuto na letní kola Bridgestone Potenza RE050A 225/45 R17 91W, po prvních asi 400 km jsou pocity zatím příjemné
EDIT 1.12.2009: namontovány repro Pioneer TS-Q172C
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
- rok výroby 02/2006
- najeto při koupi 113 000 km
- barva 1RU - Pannacotta - zlatostříbrná (v TP "světle šedá")
- motor Z19DT
- objem 1910 ccm
- výkon 88kW při 3500 ot/min
- disky 7J x 17, ET 35
- letní pneu Bridgestone Potenza RE050A 225/45 R17 91W
- zimní pneu GoodYear Ultra Grip Performance 2 225/45 R17 94V (XL)
- země původu Itálie
- původně jako N1 - s přepážkou, před dovozem přepsáno na M1
- výbava COSMO
- automatická klima
- ztmavená okna druhé a třetí řady (z výroby)
- alarm
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
- čalounění kombinace látka a "umělá kůže"
- parkovací senzory (dodělávané)
- pískování skel
- rádio CDC40 OPERA (bez MP3, rok 2005)
- repro Pioneer TS-Q172C
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
- příčníky Thule 4900+4912+761, box Thule Ocean 780
(8.11.2009)
Dosavadní zkušenosti: mám najeto zatím jen asi 100 km (po třech dnech), trošku se sžívám s alarmem, který jsem nikdy předtím neměl - snad mě nebudou v noci budit falešné poplachy. Výkon motoru se zatím zdá plně dostačující, nic zvláštního jsem u 88kW neočekával a proto mě spíš příjemně překvapil. Automatická klimatizace zatím pracuje k mé spokojenosti - zatím jsem měl vždy manuál a proto jsem byl zvědavý, jak to bude fungovat. Jinak interiér hodnotím dobře - přecházím ze Zafiry A a změny jsou podle mě jen drobné a vždy k lepšímu.
Zklamaný jsem zatím z rádia, resp. z "kvality" zvuku z reproduktorů. Měl jsem před tím orig. kazetové rádio v Zafiře A a pouštěl MP3 přes kazetový adaptér a zdá se mi, že zvuk se nyní nedá srovnat. Nová Zafira má zvuk takový plastový, nevýrazný. Pokus o nastavení "ekvalizéru" to jen zhoršuje. Uvidím, snad by to řešila výměna repro. Neoriginální rádio do Zafiry je pro mě hloupost.
(22.11.2009)
Zjištěné mínusy oproti Z/A:
- klíček zamyká pouze dveře řidiče
- nemá "druhé" zamknutí (dveře se pak nedají otevřít ani zevnitř / řeší to prý dead lock, uvidíme)
- sedadlo spolujezdce se sklápí pouze kolečkem, Z/A měla páčku, kterou šlo sedadlo spolujezdce sklopit do vodorovné polohy jedním pohybem (během cca 1 s
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
...auto má samozřejmě řadu plusů, o kterých se nezmiňuji.
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
závady:
- 1.12.2009: čištěn AGR ventil
- 13.1.2010: problém plnícím tlakem turba, auto moc nejelo, oprvava za pár stovek
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
plány:
- umýt, vyčistit
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
fotky:
další fotky zde
![Šipka :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)