padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
RomanK je opravdu znalý člověk, ale být tebou zkusím Dennyho.
Máš to přeci trošku blíže.
http://ase-dedic.com/message.html
Máš to přeci trošku blíže.
http://ase-dedic.com/message.html
ASTRA H 1.8 COSMO
OP-COM
OP-COM
- Reklama
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Mam jeste dotaz. Jak velka je pravdepodobnost ze to bude necim jinym nez CIMem? Pripadne co jeste by to mohlo delat? Zvazuji vymenu CIMu a s tim i souvisi dalsi dotaz, koupit novy CIM nebo starsi? Na bazosi aktualne nekdo z ostravy prodava funkcni CIM se zarukou 10 dni na odzkouseni za 1500 a mohu pripadne jen vymenit kus za kus nebo se musi nejak prizpusobit (programovat) k autu? Diky moc
ps: zvazuji vazne i variantu ze zkusim otravovat romanaK. Cesta do brna by aktualne asi nebyla az takovy problem. Potrebuji to uz vyresit a tady to proste nikdo nezvladne.
ps: zvazuji vazne i variantu ze zkusim otravovat romanaK. Cesta do brna by aktualne asi nebyla az takovy problem. Potrebuji to uz vyresit a tady to proste nikdo nezvladne.
Zafira B 1,8 16v 103kW
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Není CIM jako CIM, je potřeba ho určitě programovat a liší se i "výbavou". Pokud máš ESP, je určitě jiný CIM, než bez ESP . JE potřeba tedy sehnat ten správný a zase.....RomanK je prostě jistota, protože díly disponuje a může zkoušet a hledat.
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
RomanK disponuje dily az nazolik ze muze "zkouset"? Pokud je to tak pak nevaham a budu doufat ze si na me udela nekdy v dohledne dobe cas.
Zafira B 1,8 16v 103kW
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Tak jsem zkpusel Romanovi volat na mobil uvedeny na webo carteam a je aktualne na dovolene. Tak budu zkouset v pondeli. Snad bude mit v dohledne dobe cas.
Zafira B 1,8 16v 103kW
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
když jsi byl u mě kvůli přeprogramování CIM (při stavu napájecí sítě jsem do toho nešel), tak chyba byla v napájecí soustavě – při zatížení (ventilátor na plno, posilovač řízení v akci) padalo napětí v síti pod 11,0 V a bylo zcela zřejmé, že při poklesu napětí došlu k výpadku funkce budíků. Potom si nechal udělat repas alternátoru a dále si hlásil, že další dva opraváři prohlásili, že napájení je OK. Nevím, kam se tedy problém od tvé návštěvy u mě posunul, ale opakuji, že v době kdys u mě byl, tak v napájecí síti problém byl. Nabízel jsem ti bezplatné zapůjčení MKJ, které ti přesně měří napětí v síti – mohl bys velmi snadno vidět, zda-li je napájecí síť v pořádku či není.
Akumulátor je dobrý?
tohle se již neprojevuje nebo přes diag. stále vidíš pokles napětí? To, že ti jednotky ukazují 11 V v síti nemůže způsobit vadný CIM nebo chyba na sběrnicích CAN. Kdyby tam nebyly ty výpadky napájení, tak bych věřil, že problém dělá CIM.tesyno píše:Tak alternator je po repasu a budiky porad padaji dalsi napady ??? Diag mi ukazuje napeti na REC i IPC kolem 13V Pri vytizeni pada i niz (stejne jako predtim)
Akumulátor je dobrý?
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Ahoj Pepo. Baterku jsem zkousel prohodit s baterkou od mamy ktera ji ma cca 2 roky a bylo to uplne stejne. Kdyz ted zapnu uplne vse dostanu se na volnobeh nekam ke 12V a jakmile zacnu vypinat napeti stoupa az na 14,3V. Mereno bylo metexem a budiky padaji klidne i za stavu, kdy neni vytizeno, napeti (jak na baterce tak na pinech v diag. Konektoru) je krasnych a stabilnich 14,3V.
Zafira B 1,8 16v 103kW
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Jen tak mimochodem. Co všechno se repasovalo na altíku? Možná jsem přehlédl ale dělala se repas ne výměna za nový. Pokud totiž rozlousknu altik, zjistim, že je v nepořádku. Udělám ložiska,stator, rotor, uhlíky dle stavu a potřeby. Poskládám dám do auta a na změření funguje už nepátrám dál. Ale co když se vykašlu na regulátor (diodovej můstek) Tak na volnoběh naměřím hodnoty O.K. ale při zátěži-odběru, to zahapruje a mohl by to být ten problém s napětím o kterém se zde už delší dobu píše.
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Ahoj. Bohuzel auto prebirala pritelkyne a papir si nevzala ale tusim ze se delal regulator a popravde nevim co dal. Kazdopadne mereno bylo jak v zatezi tak bez zateze a hlavne, blbne to i bez zateze.
Zafira B 1,8 16v 103kW
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Už jsem to tady někde psal.... Podobně blbla bratrankova vectra. Jednou kravil tempomat, pak hlásky coolant level, to auto si dělalo obecne co chtělo.
Pak se našel odvaznik, co to auto (motor, podbehy) umyl wapkou, nechal uschnout a prošel všechny možné kontakty. Povolit,očistit, nakonzervovat.
Od té doby jezdí prý úplně jiným vozem. Pravda je, že CIM mu také měnili, ale jindy a čisticí akce pomohla.
Nebylo auto bourané a není někde nějaký obcasny zkrat???
Pak se našel odvaznik, co to auto (motor, podbehy) umyl wapkou, nechal uschnout a prošel všechny možné kontakty. Povolit,očistit, nakonzervovat.
Od té doby jezdí prý úplně jiným vozem. Pravda je, že CIM mu také měnili, ale jindy a čisticí akce pomohla.
Nebylo auto bourané a není někde nějaký obcasny zkrat???
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE