Doporučuju ten filtr nechat co nejdřív vyndat ven, ať předejte tomu co se stalo mě.
V neděli jsem jel z práce a auto začlo docela hulit, vubec nejelo, průměrná spotřeba 10.3 litrů, tak jsem se snažil doject do Mostu, po chvili se ozval strašně syčivej zvuk, a začli vylítávat všechny hadice co šli.
Tak jsem odtáhl auto do servisu a co nezjistili ? DPF totálně ucpanej, tlak z turba neměl kam jít, zasekl se v dpf a vrátil zpět do motoru. Naštěstí se hadice jen vrátili, odpojil se dpf a auto běželo jak mělo. Připojilo se to zpět a to samí, vše vylítalo a auto začlo chcípat až chcíplo uplně.
Tak jsem to nechal vymlátit a scháněl soft pro řidící jednotku, a nakonec jsme zjistili, že žádnej soft potřeba neni. Jediné co, že se rozsvítí auto s klíčkem že nesouhlasí Diferenční tlak v DPF, ale auto jede daleko líp, je živý, hlavně od spodních otáček a spotřeba mi spadla o 0.5 litru. Dávali jsme mu kotel půl hodiny a žádnej nouzák. Schodou náhod tam měl Vectru 1.9CDTI se stejnym problém, ale tomu se ty hadice všechny roztrhali a odešla mu váha vzduchu.
Celková cena za nasazení všech hadic, diagnostika, vymlácení, zavaření = 2400,- Kč a s DPF mám navždycky pokoj

A radši se budu koukat na to auto s klíčkem a nechám si 5000,- za soft v kapse
