DPF filtr
Re: DPF filtr
Kesi: Klimatizaci nemám zapnutou kvůli chlazení, ale kvůli vysoušení vzduchu a odmlžení oken.
PRODÁNO: Opel Zafira B 1.9 CDTi 110kW (2006) Sport, Panorama, AFL Bi-xenon, Open&Start, CID+DVD90 CZ, Quick Heat, DDS, UHP, HSA, IDS+, DPF, MKJ, Diagnostika OP-COM (Praha 4)
- Reklama
Re: DPF filtr
Mimo téma DPF: Děkuji všem, kteří se mi mrkli na to dobíjení. Tak z toho je vidět, že mám chybu v dobíjení a ne že ne. Myslel jsem si, že to nedobíjí zpočátku po startu schválně, ale jak vidím tak to má šťavit od začátku přes 13V i když je studený motor. Tak to se mi neděje. A to mám nový altík, baterku a zkontrolované kostry. Takže je asi skutečně k.o. motorová jednotka. To je radost Kdyby jste někdo věděl o jednotce pro Zafiru 1,9CDTI 110kW rok 2006, hardware nr. 81012549, software nr. WMOMS090_S, Alpha code BR, hardware manufactured system name EDC16, dejte prosím vědět. Již poptávám u Romana, ale kdyby to neklaplo.
- JohnyBA
- Příspěvky: 470
- Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
- Bydliště: Bratislava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF filtr
Klima dokaze vysusit vzduch bez toho aby ho ochladila?mach00 píše:Kesi: Klimatizaci nemám zapnutou kvůli chlazení, ale kvůli vysoušení vzduchu a odmlžení oken.
Re: DPF filtr
jj, dyt si nastavis teplotu a pak ti to fouka klidne 22 stupnu, ale sucheho vzduchu!! principialne to funguje i s tema nejjednodussima klimatizacemaJohnyBA píše:Klima dokaze vysusit vzduch bez toho aby ho ochladila?
Re: DPF filtr
To so pochopil, ale ako ti to môže vysušiť vzduch, keď nepracuje kompresormach00 píše:Kesi: Klimatizaci nemám zapnutou kvůli chlazení, ale kvůli vysoušení vzduchu a odmlžení oken.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: DPF filtr
to ze nejede kompresor klimy je chyba klimatizace, v BMW a v Mitsubishi funguje klima i pod nulou
Re: DPF filtr
Příručka k autu, strana 164.
Klimatizace 3
Jako doplnìk k systému topení a vìtrání,
systém klimatizace ochlazuje a odvlhèuje
(vysušuje) vzduch proudící dovnitø.
Pokud nechcete vysoušet a ochlazovat
vzduch, ochlazování vypnìte; ušetøíte i palivo.
Klimatizace se automaticky vypne pøi nízké
venkovní teplotì.
Klimatizace 3
Jako doplnìk k systému topení a vìtrání,
systém klimatizace ochlazuje a odvlhèuje
(vysušuje) vzduch proudící dovnitø.
Pokud nechcete vysoušet a ochlazovat
vzduch, ochlazování vypnìte; ušetøíte i palivo.
Klimatizace se automaticky vypne pøi nízké
venkovní teplotì.
Re: DPF filtr
...to jen potvrzuje ze u Opla to maji nejak blbe vymysleny, sorry ale tohle je fakt totalni kravina!!
si predstavte, ze celej den lyzujete, mate na sobe vlhky obleceni, vsude spousta snehu, sednete do auta a co se stane?? totalne oroseny okna protoze do auta natahate obrovsky mnozstvi vlhkosti a te vas topeni proste nezbavi!!
jediny co pomuze je klima a hotovo, uz to sem vicekrat psat nebudu...
si predstavte, ze celej den lyzujete, mate na sobe vlhky obleceni, vsude spousta snehu, sednete do auta a co se stane?? totalne oroseny okna protoze do auta natahate obrovsky mnozstvi vlhkosti a te vas topeni proste nezbavi!!
jediny co pomuze je klima a hotovo, uz to sem vicekrat psat nebudu...
Re: DPF filtr
RomanK: Díky za vysvětlení. Verze SW po odstranění DPF zůstala stejná. Ten, co mi to dělal, také říkal, že čidla to pořád potřebuje, jen to ukazuje nulový rozdíl tlaku. Saturace je teď pořád 0 %. Zatím nepozoruji žádný rozdíl v chování motoru, ve spotřebě ani hlučnosti. Nejel jsem ale žádnou delší trasu, jen po městě.
Ještě dva malé dotazy (s křížkem po funuse) - dá se ten filtr vyndat bez poškození a případně vyčistit a znovu použít? A co vlastně budu dělat, až to zrezne a bude potřeba vyměnit výfuk?
Ještě dva malé dotazy (s křížkem po funuse) - dá se ten filtr vyndat bez poškození a případně vyčistit a znovu použít? A co vlastně budu dělat, až to zrezne a bude potřeba vyměnit výfuk?
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF filtr
mám dotaz na znalé uživatele Techa2: je možné přes Tech2 spustit dynamickou regeneraci filtru pevných částic DPF na Astře / Zafiře – myslím tím standardní proces čištění probíhající během jízdy při splnění jistých podmínek (rychlost, teplota, otáčky apod.). Ať v TISu hledám jak hledám, stále nacházím jen možnost spuštění statické regenerace, tj. čištění při stojícím autě. Chápu, že po dokončení statické regenerace s v modelu zanesení DPF filtru nastaví zanesení na 75% (plus, mínus, nevím teď přesně), čímž se následně spustí i ta dynamické regenerace, ale jde mi o možnost vynuceného spuštění dynamické regenerace bez předchozí statické regenerace.
Pokud je vše OK a hodnota zanesení filtru určené dle modelu odpovídá realitě, proces dynamické regenerace se spustí automaticky, ale pokud tomu tak není (motor ve skutečnosti kouří víc, než předpokládá model procesu zanášení DPF filtru), zákonitě dojde ke stavu, že dle modelu je filtr DPF ještě dobrý (nechápu, proč model také nepoužívá údaj o měřeném rozdílovém tlaku před a za DPF filtrem k rozhodování, zda spustit či nespustit regeneraci DPF) a regenerace se tedy nespouští, ale ve skutečnosti je DPF již ucpaný a auto nejede.
Kam směřuji? Na možnost, že by si obeznámený uživatel při pohledu na stav zanesení svého DPF filtru (na displeji uvidí stav zanesení dle modelu a rozdílový tlak charakterizující stav zanesení v realitě ) a při vědomí, že jede ve vhodném režimu (větší rychlost, otáčky, teplota) a že takto pojede ještě několik desítek minut, SÁM SPUSTIL PROCES DYNAMICKÉ REGENERACE DPF FILTRU. Samozřejmě je na místě později zjistit, proč se DPF filtr zanáší více, než by měl (EGR, chiptunning apod.).
Článek od GM o DPF http://www.sandyblogs.com/techlink/2008 ... ation.html , kde se píše o možnosti spouštění dynamické regenrace
Pokud je vše OK a hodnota zanesení filtru určené dle modelu odpovídá realitě, proces dynamické regenerace se spustí automaticky, ale pokud tomu tak není (motor ve skutečnosti kouří víc, než předpokládá model procesu zanášení DPF filtru), zákonitě dojde ke stavu, že dle modelu je filtr DPF ještě dobrý (nechápu, proč model také nepoužívá údaj o měřeném rozdílovém tlaku před a za DPF filtrem k rozhodování, zda spustit či nespustit regeneraci DPF) a regenerace se tedy nespouští, ale ve skutečnosti je DPF již ucpaný a auto nejede.
Kam směřuji? Na možnost, že by si obeznámený uživatel při pohledu na stav zanesení svého DPF filtru (na displeji uvidí stav zanesení dle modelu a rozdílový tlak charakterizující stav zanesení v realitě ) a při vědomí, že jede ve vhodném režimu (větší rychlost, otáčky, teplota) a že takto pojede ještě několik desítek minut, SÁM SPUSTIL PROCES DYNAMICKÉ REGENERACE DPF FILTRU. Samozřejmě je na místě později zjistit, proč se DPF filtr zanáší více, než by měl (EGR, chiptunning apod.).
Článek od GM o DPF http://www.sandyblogs.com/techlink/2008 ... ation.html , kde se píše o možnosti spouštění dynamické regenrace