Vibrace do volantu
Re: Vibrace do volantu
Caute kluci mam ten sami problem pri rychlosti 100 se trepe volant i pri zataceni.pri 120 je klid i do zatacek zkusim prevazit mam pocit ze se ulouplo zavazi.nebo ma nekdo jiny nazor?
- Reklama
Re: Vibrace do volantu
Tak se hlásím jako další s problémy s vibrací kol - vibrace se projevují v rychlosti 60 - 90 km/h, při nižší a vyšší rychlosti nic nevibruje. A to pouze tehdy, pokud je motor v tahu, nebo naopak pokud motorem brzdím. Po vyřazení vibrace přestanou. Připadá mi, že to jde z pravé strany, ale na volantu necítím klasické "kmitání" kola. Nevyvážeností kola to není, silentbloky ramene jsem vyměnil, ostatní klouby jsou O.K. Nyní tedy zbývá už jen poloosa, případně ložisko ve kterém je uložen spojovací hřídel od převodovky. Netušíte jakou vůli má mít ložisko spojovacího hřídele, případně jaké tam je ložisko, ať si ho můžu koupit ještě než to rozeberu? Nebo mám rovnou koupit i celý kloubový hřídel?
Opel Astra H 1.9 cdti
Re: Vibrace do volantu
Tak to uz bych radsi vymenil celej homokynetak.
Re: Vibrace do volantu
Homokyneťákem myslíš ten kloub u kola nebo na straně k převodovce? A nebo oba, takže celou poloosu? A pak samozřejmě viz moje otázka, jestli to nedělá ložisko spojovacího hřídele.
Opel Astra H 1.9 cdti
Re: Vibrace do volantu
Mal som podobný problém pri rýchlosti 120 až 130 mi triaslo volantom pri nižšej alebo výššej v pohode dal som vyvážiť kolesá a problém prestal.Vaclav píše:Tak se hlásím jako další s problémy s vibrací kol - vibrace se projevují v rychlosti 60 - 90 km/h, při nižší a vyšší rychlosti nic nevibruje. A to pouze tehdy, pokud je motor v tahu, nebo naopak pokud motorem brzdím. Po vyřazení vibrace přestanou. Připadá mi, že to jde z pravé strany, ale na volantu necítím klasické "kmitání" kola. Nevyvážeností kola to není, silentbloky ramene jsem vyměnil, ostatní klouby jsou O.K. Nyní tedy zbývá už jen poloosa, případně ložisko ve kterém je uložen spojovací hřídel od převodovky. Netušíte jakou vůli má mít ložisko spojovacího hřídele, případně jaké tam je ložisko, ať si ho můžu koupit ještě než to rozeberu? Nebo mám rovnou koupit i celý kloubový hřídel?
Astra h 1,6 77Kw r. 2006, Mitsubishi ASX 1,6 86Kw r. 2015,
Re: Vibrace do volantu
Vyvážením kol to určitě není, to bylo první co jsem nechal udělat. Poté následovala výměna silentbloků a teď zřejmě dojde na poloosu nebo ložisko spojovacího hřídele.
Opel Astra H 1.9 cdti
Re: Vibrace do volantu
Zacal bych od nejlevnejsich varijant vyvazit kola pak stabilizatory to taky muze byt a pak bych az delal ten homokynetak to je v naboji kola ten hlavni kloub do ni vede i poloosa.
Re: Vibrace do volantu
keby to bol homokynetický klb, tak počul pukanie v zátačkách alebo na kruháči
Astra h 1,6 77Kw r. 2006, Mitsubishi ASX 1,6 86Kw r. 2015,
Re: Vibrace do volantu
Moja skusenost , pri brzdeni 130 do 90km/h triaslo volantom. Dal som to na zdvihak,ze urcite zvlnene kotuce, ale neveril som . Rok pred menene kompelt vsetky kotuce a platnicky zn.Zimmerman. Na oporucanie som siel na STK a zaplatil kontrolu na vybracnej stolici, zistenie zadny silenblok predneho ramena. Objednal som komplet rameno TRW / menil som komplet,kedze som mal original aj capy pri najazde cca 280 tis./ a geometriu. Teraz je to ine kafe
ASTRA H CARAVAN 1.7 CDTI 59kW/80 koní
chiping 74 KW/ 100
Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií
chiping 74 KW/ 100
Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií
Re: Vibrace do volantu
Tak ještě jednou to zopakuju, kola mám vyvážená, silentbloky vyměněné (byla v nich drobná vůle), vibrace se projevují při rychlosti 60 - 90 km a to pouze tehdy pokud jsou kola v záběru (akcelerace), nebo pokud brzdím motorem, při vyřazení ustanou. Podle toho, co píše nero by to homokynetický kloub být neměl, protože to v rejdu skutečně necvaká (tento projev opotřebeného homokyneťáku znám, ale nevím, jestli se nemůže projevovat i vibracemi), při brždění je to zcela bez vibrací. Vibrace se neprojevují ani tak na volantu, jako spíše vibrace celé nápravy, není tam to klasické "klepání" kol ze strany na stranu. Usuzuju z toho na nějakou nevyváženou rotační součást, takže mi fakt asi zbývají jen ty poloosy, zřejmě ten vnitřní kloub. Asi začnu výměnou pravé poloosy, pokud to nepomůže, budu pokračovat levou, pak spojovací hřídel s ložiskem. Nic jiného mě nenapadá. Pokud znáte levnější řešení, tak si rád nechám poradit.
Opel Astra H 1.9 cdti