Turbo / DPF ? Astra H Z19DT

petrz
Příspěvky: 14
Registrován: 05 pro 2015, 20:23

Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT

Příspěvek od petrz » 08 pro 2015, 13:46

quicky píše:Neostal nejaky olej v potrubi? a teraz sa tam vypaluje... ja byt tebou tak sa radsej sustredujem na to co sa robilo okolo toho turba
Olej se do výfuku snad nedostal, turbo se zaseklo, ale zůstalo pohromadě. Pochopil bych to, kdyby se celé rozpadlo a olej začal "hořet". No nevím, to už budou muset zjistit mechanici. Můj servisák zkoušel všechno možné a nic.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Mauro
Příspěvky: 173
Registrován: 30 črc 2015, 21:02
Bydliště: Verona - Italia

Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT

Příspěvek od Mauro » 08 pro 2015, 16:36

Schvalne jsem to dneska na rovince zkusil, a na sestku pri 80-tce tam mam rovnych 1400 ot/min.
Zrychlovat to sice zrychlovalo, ale normalne jsem citil i pres kapotu, jak se ten motor na me nevericne diva a hodne vycitavym pohledem se pta "co mi to delas ?! " :? :oops:
ZAFIRA 1.9 CDTI Cosmo; 120 PS; 7 mist; Sky Flex; 17" alloy wheels

Romano77
Příspěvky: 28
Registrován: 06 bře 2012, 20:52

Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT

Příspěvek od Romano77 » 08 pro 2015, 17:41

Zdravím.
A co intercoler.?. Nenatlačilo do něj turbo olej než odešlo? A teď motor nemá vzduch?
Po výměně turba se může trochu oleje dostat do výfuku a pak to klidně 5-10 km vypaluješ a není za tebou skoro vidět :D
Astru máš z německa? Mám astru s tímto motorem Z19DT (nová z ČR) a DPF tam není.
Zdar Roman.

P.S. souhlas s Mauro. 80km na šestku = podtáčení.Příliš málo vzduchu pro motor.Ani z kopce netočím míň jak 1750 otáček.
Astra Caravan 2006 1.9CDTI 88kW 8V (Z19DT)

Uživatelský avatar
exford
Příspěvky: 153
Registrován: 19 črc 2013, 21:36
Bydliště: Česka Lípa

Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT

Příspěvek od exford » 08 pro 2015, 18:25

V Čr byli DPF povinné az od roku 2010,jinde treba v nemecku dřív
nyní:Opel Astra Caravan cosmo 1,9CDTI 88kw. r.v 2010 s DPF a s MKJ
ex:Ford Focus 1,6 16V r.v 1999
Ford Escort 1,6 16V r.v1994
Op-Com v okolí Česká Lípa k dispozici

petrz
Příspěvky: 14
Registrován: 05 pro 2015, 20:23

Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT

Příspěvek od petrz » 08 pro 2015, 20:18

Romano77 píše:Zdravím.
A co intercoler.?. Nenatlačilo do něj turbo olej než odešlo? A teď motor nemá vzduch?
Po výměně turba se může trochu oleje dostat do výfuku a pak to klidně 5-10 km vypaluješ a není za tebou skoro vidět :D
Astru máš z německa? Mám astru s tímto motorem Z19DT (nová z ČR) a DPF tam není.
Zdar Roman.

P.S. souhlas s Mauro. 80km na šestku = podtáčení.Příliš málo vzduchu pro motor.Ani z kopce netočím míň jak 1750 otáček.
Na intercooler jsem se ptal hned když jsem si bral auto zpátky po opravě turba a prý tam olej nebyl. 5-10 km by bylo fajn, ale já už najel přes 150 km a stále hulí. Astru jsem si dovezl z Německa.

petrz
Příspěvky: 14
Registrován: 05 pro 2015, 20:23

Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT

Příspěvek od petrz » 08 pro 2015, 20:23

Mauro píše:Schvalne jsem to dneska na rovince zkusil, a na sestku pri 80-tce tam mam rovnych 1400 ot/min.
Zrychlovat to sice zrychlovalo, ale normalne jsem citil i pres kapotu, jak se ten motor na me nevericne diva a hodne vycitavym pohledem se pta "co mi to delas ?! " :? :oops:
Každý máme nějaký styl jízdy ;) kdyby to motor nezvládal, samozřejmě bych ho zbytečně netrápil. Ať teda neslovíčkaříme, 1500rpm točí přesně v 85km/h. Nejsem žádnej spořílek, dálnici jezdím 140 - 150, průměrná spotřeba dle BC dlouhodobě 5,7/100km, ale v reálu to je o 0,5 litru víc, když si spočítám najeté km a natankované litry - to že BC kecá jsem si už zvykl.

petrz
Příspěvky: 14
Registrován: 05 pro 2015, 20:23

Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT

Příspěvek od petrz » 08 pro 2015, 20:28

Napadá mě, jestli třeba ještě nemůže mít souvislost - když turbo odešlo, auto samozřejmě nemělo výkon, takže jsem domů a pak do servisu jel s plným plynem na podlaze a na rovince max. 80 km/h. Už tenkrát to hulilo, ale přikládal jsem to špatnému spalování když turbo netočilo. Tak jestli to tam někde nemůže být přicpané? můj servisák má kromě DPF podezření i na přicpaný katalyzátor, ale prý do něj nejde vidět, takže by to zjistil jen výměnou. V autorizáku zase tvrdili, že kdyby byl katík přicpaný, auto nepojede vůbec.

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT

Příspěvek od Oťas » 10 pro 2015, 19:13

Romano77 píše:Ani z kopce netočím míň jak 1750 otáček.
Kolik máš najeto? Co tomu říká dvouhmota, jestli brzdíš motorem ve vysokejch otáčkách.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
honzap
Příspěvky: 629
Registrován: 14 bře 2014, 14:30

Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT

Příspěvek od honzap » 11 pro 2015, 12:31

Při brzdění motorem při vyšších otáčkách by se nemělo dvouhmotě dít nic špatnýho, ne? Vadit by jí mělo pod nějakých 1800-1600 otáček jak při zrychlování, tak brzdění?

S autem jezdím, až dvouhmota odejde, koupím novou... vždyť je to spotřebka, jako ostatně všechno na současných autech.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE

Uživatelský avatar
Q-čko
Příspěvky: 478
Registrován: 28 říj 2010, 20:34
Bydliště: HC, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT

Příspěvek od Q-čko » 12 pro 2015, 00:50

podla mojho nazoru auto trpi najma pri malych otackach ked sa dlho nechava, radenie 1800 a menej si myslim a zotrvaku najviac vadi statie v kopci na rychlosti, podtacanie motora moj nazor :) Hm nepocul som este o tom ze trpi zotrvak pri brzdenim motorom ale vsetko je mozne :)
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kw chip

Odpovědět