Přelakování drobnějších šrámů na laku
Re: Přelakování drobnějších šrámů na laku
Ta tycinka se steteckem se da objednat u Oplu. Stoji to tusim kolem 300,- a je to primo pro dany odstin karoserie. V baleni jsou 2 tubicky, jedna barva a jedna lak. Zasycha to celkem rychle a vydrzi to i pokud se to nepretre tim lakem. Stetecek uvnitr vicka je dost velky, takze mensi poskozeni (2*2mm) se s tim delaji spatne, ale s trochou trpelivosti to jde.
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"
- Reklama
Re: Přelakování drobnějších šrámů na laku
Koupil jsem si balení laku a barvy v Renocaru za 210,-. Našli mi to podle VINka. Ale zdá se mi, že ten lak je nějakej tmavší, než zbytek originálního okolo. A s tím štětcem je to fakt hrozná piplačka
Re: Přelakování drobnějších šrámů na laku
Piplačka to celkem je a výsledek bůh ví,jak dlouho trvající,minimálně do prvního mytí Ses měl minimálně zeptat,jaký to je vůbec druh čirého laku nebo čehopower2 píše:Koupil jsem si balení laku a barvy v Renocaru za 210,-. Našli mi to podle VINka. Ale zdá se mi, že ten lak je nějakej tmavší, než zbytek originálního okolo. A s tím štětcem je to fakt hrozná piplačka
Astra H Hatchback 1.8 92kw r.v. 2004
Re: Přelakování drobnějších šrámů na laku
Borci tu psali, že to právě vydrží dlouho, když to přelakuješ i bezbarvým. Takže uvidíme
Re: Přelakování drobnějších šrámů na laku
No když to přelakuješ tak asi jo,ale tim štětečkem nevim Zase je fakt,pokud to jsou malé oděrky,tak by se to mělo chytit a lak na tak malé plochy snad ani tužitpower2 píše:Borci tu psali, že to právě vydrží dlouho, když to přelakuješ i bezbarvým. Takže uvidíme
Jinak kdybys potřeboval,tak ti seženu barvu za lepší kačky,jen se ti to vyplatí počítám až při větším množství,když jsi z Brna a já z Prahy
Astra H Hatchback 1.8 92kw r.v. 2004
Re: Přelakování drobnějších šrámů na laku
Terezo ja to kupoval v Číně a i s poštovným to vyšlo na nějakých 50,- Kč.
Ale není to přesně můj odstín barvy, takže to používám jen na malé škrábance a malé díry v laku od kamínků.
Úplně stejný odstín ti buď někde udělají podle VIN auta, nebo objednat v Opelu. Já si byl zrovna včera vyzvedávat v Auto Steiger za 450,- mojí barvu ve spreji. Někdo tu psal, že to dávají i jako malou lahvičku se štětečkem a to je snad levnější. Ono to asi bude stejně vždycky trochu vidět, protože lak na autě oxiduje a časem mění barvu, takže ten nový lak pak nemá stejný odstín. Proto se ideálně lakuje celý díl. Me v autorizáku po výměně levých zadních dvěří přestříkali i blatníky a dveře u řidiče, aby nebyl vidět přechod.
Je to na objednávku a trvá jim to cca 2 týdny. Potřebuješ vědět kód barvy tvýho laku a to je napsaný na B sloupku u spolujezdce. Jak tak koukám na tvůj profil, tak máš asi to samý so já (Z 157).
Ale není to přesně můj odstín barvy, takže to používám jen na malé škrábance a malé díry v laku od kamínků.
Úplně stejný odstín ti buď někde udělají podle VIN auta, nebo objednat v Opelu. Já si byl zrovna včera vyzvedávat v Auto Steiger za 450,- mojí barvu ve spreji. Někdo tu psal, že to dávají i jako malou lahvičku se štětečkem a to je snad levnější. Ono to asi bude stejně vždycky trochu vidět, protože lak na autě oxiduje a časem mění barvu, takže ten nový lak pak nemá stejný odstín. Proto se ideálně lakuje celý díl. Me v autorizáku po výměně levých zadních dvěří přestříkali i blatníky a dveře u řidiče, aby nebyl vidět přechod.
Je to na objednávku a trvá jim to cca 2 týdny. Potřebuješ vědět kód barvy tvýho laku a to je napsaný na B sloupku u spolujezdce. Jak tak koukám na tvůj profil, tak máš asi to samý so já (Z 157).
Re: Přelakování drobnějších šrámů na laku
Docela jsem si s tím dneska vyhrál. Měl jsem tam pár 1 - 2 mm direk. Trošku jsem to ještě mírně oškrabal nožíkem, aby barva líp chytla a nebyl tam bordel. Pak jsem tam kápl lak ze štětce a nechal 10 min zaschnout. Vzal jsem si hadřík z mikrovláken a nalil na něj trošku tech. lihu. Povrch jsem vyleštil tak, aby lak nepřesahoval z dirky - je zároveň se starým. Ještě jak to časem vytvrdne, tak se lak ještě smrskne a udělá se tak místo na bezbarvej. Je to piplačka, ale snad to k něčemu bude.
Na kapotě už jsem měl jednu dirku hlubokou, že šel vidět kov.
Jinak byl jsem se optat v pár lakovnách a snad všude mi řekli, že mám děsně slabej nástřik laku
Na kapotě už jsem měl jednu dirku hlubokou, že šel vidět kov.
Jinak byl jsem se optat v pár lakovnách a snad všude mi řekli, že mám děsně slabej nástřik laku
Re: Přelakování drobnějších šrámů na laku
takže to měřili tloušťkoměrem nebo na to přišli od oka?power2 píše:Docela jsem si s tím dneska vyhrál. Měl jsem tam pár 1 - 2 mm direk. Trošku jsem to ještě mírně oškrabal nožíkem, aby barva líp chytla a nebyl tam bordel. Pak jsem tam kápl lak ze štětce a nechal 10 min zaschnout. Vzal jsem si hadřík z mikrovláken a nalil na něj trošku tech. lihu. Povrch jsem vyleštil tak, aby lak nepřesahoval z dirky - je zároveň se starým. Ještě jak to časem vytvrdne, tak se lak ještě smrskne a udělá se tak místo na bezbarvej. Je to piplačka, ale snad to k něčemu bude.
Na kapotě už jsem měl jednu dirku hlubokou, že šel vidět kov.
Jinak byl jsem se optat v pár lakovnách a snad všude mi řekli, že mám děsně slabej nástřik laku
Každopádně není problém dokoupit pouze lak s tužidlem a nechat nastříkat jen tu čirou vrstvu.
Astra H Hatchback 1.8 92kw r.v. 2004
Re: Přelakování drobnějších šrámů na laku
Jeden týpek tam řikal, že by na laku neměla byt vidět jeho struktura - takový to jemný zvlnění
Re: Přelakování drobnějších šrámů na laku
měl by být rovnoměrný,bez jakéhokoli zvlnění,krásně rovný čistý,bez pomeranče a dalších nečistot,bordelu,špíny.....power2 píše:Jeden týpek tam řikal, že by na laku neměla byt vidět jeho struktura - takový to jemný zvlnění
Astra H Hatchback 1.8 92kw r.v. 2004