Tak s tímhle nájezdem bych o dieselu vůbec neuvažoval. Zvlášť o ojetém, o kterém nevíš, jak se k němu předchozí majitel choval. To co ušetříš na palivu pak můžeš několikanásobně vrazit do údržby a oprav.DenyKr píše:...počítám asi tak s max. 15 000km ročně...
Přemýšlení o novém voze...
Re: Přemýšlení o novém voze...
- Reklama
Re: Přemýšlení o novém voze...
no,s tím "max." jsem to asi přehnal, spíše průměrně tolik, ne-li více, ale přes 30 tisíc by to nebylo ani náhodou, maximálně asi těch 25 tisíc, kdybych jezdil více
Ale jinak souhlasím, že kupovat ojeté diesely je trošku risk, nicméně co se tak koukám, aktuální nabídka je taková, že jsou diesely paradoxně levnější, než benzíňáky..
Každopádně pokud benzín, nemýlím-li se, mám na výběr mezi 1,4, 1,6 a 1,8 (jsou-li i dvoulitry, o tom bych ani neuvažoval)..1,6 je tedy ten zlatý střed?
Ale jinak souhlasím, že kupovat ojeté diesely je trošku risk, nicméně co se tak koukám, aktuální nabídka je taková, že jsou diesely paradoxně levnější, než benzíňáky..
Každopádně pokud benzín, nemýlím-li se, mám na výběr mezi 1,4, 1,6 a 1,8 (jsou-li i dvoulitry, o tom bych ani neuvažoval)..1,6 je tedy ten zlatý střed?
Re: Přemýšlení o novém voze...
tak u benzínu můžeš ještě jít do 1.6 turbo a 2.0 turbo, možná 2.2 direct, ale ten možná dávali jen do zafiry, nevím. ideální motorizace do kombíka je určitě 1.8.
Re: Přemýšlení o novém voze...
Souhlasim s emvee..Ale když combi tak v nákém 2 litrovém dieselu.
BLACK GTC Irmscher Grill//Remus Exhaust
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
Re: Přemýšlení o novém voze...
samozřejmě záleží na nabídce, ale pokud bych měl 2 identické Astry za stejné ceny, jednu s turbem a druhou bez, raději bych šel do té bez turba... Turbo není levná záležitost a nechci investovat x- desítek tisíc do nového turba
TO colli: no to ani omylem.. platit za takové kubatury, nakonec by mi nezbyla ani koruna.. Jak jsem psal: čím menší objem, tím lépe.. U Oplíka asi nebudu věčně, časem si chci koupit Land Rovera Discovery, nebo přímo Range Rovera - jenže to bude až za mnoho let, pokud vůbec.. Tam s vysokou spotřebou a vysokým pojištěním počítám, ale tady chci něco únosného
TO colli: no to ani omylem.. platit za takové kubatury, nakonec by mi nezbyla ani koruna.. Jak jsem psal: čím menší objem, tím lépe.. U Oplíka asi nebudu věčně, časem si chci koupit Land Rovera Discovery, nebo přímo Range Rovera - jenže to bude až za mnoho let, pokud vůbec.. Tam s vysokou spotřebou a vysokým pojištěním počítám, ale tady chci něco únosného
Re: Přemýšlení o novém voze...
DenyKr: Tak ono nejde jen o turbo, tam těch věcí, co, když se pose.ou, tak je to sakra drahý, je víc
Re: Přemýšlení o novém voze...
určitě máš pravdu s tím, že by se mi diesel nevyplatil.. Faktem totiž je, že i kdyby bylo vše OK, už jen samotný servis je mnohem dražší, než pro benzín.. 1,8 a vyšší kubatury jsou pro mně zcela zbytečné..
Upřímně: jsem relativně mladý a lidé do 30 let jezdí, jako hov*da.. Za cenu té Astry bych si mohl koupit klidně starší BMW, nebo M-B, které bych sehnal třeba v šestiválci, stav km by až takovou roli nehrál, do 300 tis. jsou to držáky.. Jenže já nechci, aby když mně někdo uvidí za volantem, řekl "aha, další blbeček, který jezdívá 200km/h i přes město".. Já chci, aby viděli relativně nové, pohledné auto, klasický "usedlý" kombík.. Samo, mohl-li bych za danou cenu získat třeba 1,8, možná bych oželel vyšší náklady a koupil bych si ji.. Ale bude-li dobrá nabídka třeba na 1,4, koupím si 1,4, o výkon mi v případě tohoto vozu nejde
Ještě jedna otázka, tentokrát ne pro milovníky Opla, ale třeba pro někoho, kdo má zkušenosti s oběma vozy a jeden je třeba služebák:
Za takřka identickou cenu, za níž bych si mohl koupit Astru, je také Focus (2006 +) .. Nebudu diskutovat o designu, neb Focus moc hezký není, zatímco Astra se mi opravdu líbí, nicméně Focus je větší a má údajně nejlepší podvozek ve své třídě.. jaký je tedy v porovnání s Astrou? Kdekoli kdykoli někdo tyto 2 vozy srovnával, každý radil Focuse..
Díky
Upřímně: jsem relativně mladý a lidé do 30 let jezdí, jako hov*da.. Za cenu té Astry bych si mohl koupit klidně starší BMW, nebo M-B, které bych sehnal třeba v šestiválci, stav km by až takovou roli nehrál, do 300 tis. jsou to držáky.. Jenže já nechci, aby když mně někdo uvidí za volantem, řekl "aha, další blbeček, který jezdívá 200km/h i přes město".. Já chci, aby viděli relativně nové, pohledné auto, klasický "usedlý" kombík.. Samo, mohl-li bych za danou cenu získat třeba 1,8, možná bych oželel vyšší náklady a koupil bych si ji.. Ale bude-li dobrá nabídka třeba na 1,4, koupím si 1,4, o výkon mi v případě tohoto vozu nejde
Ještě jedna otázka, tentokrát ne pro milovníky Opla, ale třeba pro někoho, kdo má zkušenosti s oběma vozy a jeden je třeba služebák:
Za takřka identickou cenu, za níž bych si mohl koupit Astru, je také Focus (2006 +) .. Nebudu diskutovat o designu, neb Focus moc hezký není, zatímco Astra se mi opravdu líbí, nicméně Focus je větší a má údajně nejlepší podvozek ve své třídě.. jaký je tedy v porovnání s Astrou? Kdekoli kdykoli někdo tyto 2 vozy srovnával, každý radil Focuse..
Díky
Re: Přemýšlení o novém voze...
A srovnávali hatchback nebo kombíka? kombík astry má prodloužený rozvor oproti hatchbacku, u focuse má hatchback i kombi stejný rozvor...
Re: Přemýšlení o novém voze...
kombíky, mohu poslat také odkaz.. Dle toho, co psali v krátkém shrnutí:
Astra i Focus mají moc dobré zpracování
Focus je větší
Astra má zase (jak sám píšeš) delší rozvor a tak je vzadu v podélném směru více místa
Focus je zase širší, takže interiér je vzdušnější
Astra má větší kufr (to je velké +)
Focus má vyváženější jízdní vlastnosti, které jsou sportovní, předvídatelné a dobře drží
Astra zase až ták moc nezaostává a navzdory tvrdšímu podvozku je komfortnější
Navíc má Astra údajně lépe odhlučněný podvozek a menší aerodynamický hluk
Psali sice, že na konečné hodnocení nemá cena auta vliv, ale stejně si myslím, že Focus skončil první především proto, že Astra byla v době testu dražší..
Čili kolem a koukolem dle tohoto testu jsou tato dvě auta na jedno brdo.. Pokud tomu tak vážně je, rozhodující by byl design -> čili by s náskokem 100% vyhrála Astra.. Nicméně pokud má někdo zkušenosti s oběma auty a řekne, že Focus je lepší, ačkoli je Astra hezčí, sázel bych na praktičnost a koupil bych si Focuse..
Astra i Focus mají moc dobré zpracování
Focus je větší
Astra má zase (jak sám píšeš) delší rozvor a tak je vzadu v podélném směru více místa
Focus je zase širší, takže interiér je vzdušnější
Astra má větší kufr (to je velké +)
Focus má vyváženější jízdní vlastnosti, které jsou sportovní, předvídatelné a dobře drží
Astra zase až ták moc nezaostává a navzdory tvrdšímu podvozku je komfortnější
Navíc má Astra údajně lépe odhlučněný podvozek a menší aerodynamický hluk
Psali sice, že na konečné hodnocení nemá cena auta vliv, ale stejně si myslím, že Focus skončil první především proto, že Astra byla v době testu dražší..
Čili kolem a koukolem dle tohoto testu jsou tato dvě auta na jedno brdo.. Pokud tomu tak vážně je, rozhodující by byl design -> čili by s náskokem 100% vyhrála Astra.. Nicméně pokud má někdo zkušenosti s oběma auty a řekne, že Focus je lepší, ačkoli je Astra hezčí, sázel bych na praktičnost a koupil bych si Focuse..
Re: Přemýšlení o novém voze...
Stejně jako JirkaF mám smíšené pocity z Háčka. Zaoxidované a uhnilé kontakty mám i já a to mě u čtyř letého auta mrzí. A to co jsem viděl na jeho pátých dveřích I já mám již někde malé puchýře. Takže auto krásné, ale nic moc zpacované.