odchylka vstrekovania

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od RomanK » 28 úno 2013, 00:05

dogee píše:... Řekněte sami, jestli ty kousíčky obrobenýho kovu mají hodnotu, jakou si potvory od Bosche účtují. Fak se mi chtělo ble*t, když jsem to viděl. Výrobní cena pár stovek :(
Nemají. Ale někdo musí zaplatit několik let vývoje systému common rail.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

Reklama
 

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od x-father » 28 úno 2013, 18:57

Za jakych okolnosti je relevantni sledovat odchylky vstrikovani?

Studeny motor, teply motor, na volnobeh,v otackach, za jizdy?

Ty hodnoty se dost meni!

Vcera jsem koukal name odchylky vstrikovani.

Teply motor, volnobeh.
1 OK
2 OK
3 -1.5
4 0.9

Dnes studeny motor, volnobeh. Hodnoty prvni minutu po startu postupne rostou, at se ustali.
1 1.22
2 -1.15
3 -2.18
4 2.11

Nasledne behem jizdy
1 chvilemi až na 2.5
2 OK
3 -1 až -1.5
4 OK

A pojizde a chvilce stani s teplym motorem (tj.stejna situace jako v prvnim pripade) se hodnoty ustali
1 0.82
2 -0.26
3 -1.15
4 0.58

Co z toho plyne?
1 Na volnobeh se zda byt OK za tepla i za studena, ale za jizdy leze nejvice do plusovych hodnot.
2 Jako jediný se zdá být OK, jen po studeném startu je "na hraně", ale po ohřátí je vcajku.
3 Má vždy mínusovou hodnotu. Po studeném startu až -2.2, ale po ohřátí se drží -1 až -1.5
4 Za studena má vysokou plusovou hodnotu až 2.2, ale po ohřátí padá pod plus 1.

Co z toho vyvodit?
Že si tady srovnáváme obrázky co vlastně nic neříkají, protože hodnoty korekcí se dost razantně mění i na stejném voze v řádu minut a podle režimu zátěže motoru, takže v jeden okamžik lze vyfotit krásné hodnoty v normě a o chvilku později na stejném voze děs běs.

Zkuste to schválně někdo na čerstvě repasovaných vstřicích, nebo někdo kdo máte třeba ještě původní a najeto řekněme do 100.000.

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od falconik » 28 úno 2013, 19:09

x-father

teply motor, pouze na volnobeh a pri vyple klima a pak pri zaple klima "pod zatezi"

podivej se zpatky par stranek najdes moje vstriky pred a po repasi.....
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Uživatelský avatar
dogee
Příspěvky: 738
Registrován: 25 zář 2010, 00:18
Bydliště: Brno

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od dogee » 28 úno 2013, 21:23

RomanK píše:Nemají. Ale někdo musí zaplatit několik let vývoje systému common rail.
tak snad diky me budou priste generace CR motoru lepsi :)

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od falconik » 15 bře 2013, 15:38

Tak řekneme ze poznatky po "delším" km průběhu, cca 4000 km
spotřeba šla dolu a to dost markatne, na nadrz ted bezne ujedu kolem +750km drive max 680 co si pamatuju. Dpf regenerace drive max 650 km ted 750 + a hlavne při regeneraci mi tak razatne nestoupa prumerna spotřeba, dřív po regeneraci většinou sla spotřeba o 0,3-0,5l nahoru ted po regeraci max rozdil 0,1 nedky ani to ne a prijde mi, ze se zkratila doba po kterou bezi regenerace dpf.

Takze za me se to urcite vyplatilo ;)
Přílohy
2013-03-15 12.18.04.jpg
2013-03-15 12.18.19.jpg
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Uživatelský avatar
dogee
Příspěvky: 738
Registrován: 25 zář 2010, 00:18
Bydliště: Brno

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od dogee » 20 bře 2013, 12:46

o 100 km na nádrži? to je fakt dost :) při ročním nájezdu 20 000 km, spotřebě 7l/100 a 36 Kč/l ušetříš kolem 50 000 Kč

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od RomanK » 20 bře 2013, 12:59

A na to jsi přišel jak?
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

Uživatelský avatar
marek291993
Příspěvky: 26
Registrován: 23 úno 2012, 12:23
Bydliště: Bardejov

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od marek291993 » 20 bře 2013, 14:41

Zdravim su tie hodnoty este ok? najazdene 163tisic
Přílohy
04 (1024x576).jpg
Opel astra H caravan sport 1.9CDTI 88kw 8v
OP-COM

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od Oťas » 20 bře 2013, 14:53

dogee píše: ušetříš kolem 50 000 Kč
Bylo by to hezký, ale to jsi přepísk.... :D
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
dogee
Příspěvky: 738
Registrován: 25 zář 2010, 00:18
Bydliště: Brno

Re: odchylka vstrekovania

Příspěvek od dogee » 21 bře 2013, 09:28

dogee píše:o 100 km na nádrži? to je fakt dost :) při ročním nájezdu 20 000 km, spotřebě 7l/100 a 36 Kč/l ušetříš kolem 50 000 Kč
no, asi jsem u toho dost spal :) chytnul jsem se slovíčka "vyplatí" tak mě těch 50 000 netrklo, njn jako byste nikdy neudělali chybu :lol:

ale úspora mezi 1 000 a 5 000 Kč na těch 20 000 km reálná je, takže člověk to prostě musí "vyjezdit" jinak nemá cenu opravovat a vlastně ani auto mít ;)

Odpovědět