Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Odpovědět
Uživatelský avatar
CandyX
Příspěvky: 302
Registrován: 03 zář 2008, 21:30

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Příspěvek od CandyX » 17 kvě 2011, 09:49

Sten, to uz nemyslis vazne :) Uvadzat priemerku o liter mensiu ako laboratorne EU normy a spojit to s "aniž bys byl ochuzen o zážitek z auta" mi pride ako reklama nejakej nebankovky s garantovanymi 20% vynosmi :)

Koxx neber to ako zabrdanie, ale tusim som sa este nestretol s prezentaciou krutaku na stupani pri co najvyssom kvalte a pri co najnizsej konstantnej rychlosti. Myslel som ze motory maju krutak na to aby vedeli v co najkratsom case zrychlit na rychlost aku im dovoluje dosahovany vykon v aktualnych otackach t.j. pruzne zrychlenie. Pricom jeho asi najzabavnejsia a pri jazde najefektivnejsia forma prejavu je ze vo vyjazde zo zakruty mozes znova letiet ako keby ani ziadna zakruta nebola. Viem, pokial tam clovek vozi otvoreny diferak tak sa v ostrejsich zakrutach z toho krutaku dostavy len pretacajuce sa vnutorne koleso :(

Pri tej 80tke a zaradenej 6tke aby motor vyvynul viac ako nejakych 100Nm, tak turbo musi ist uz do pretlaku, v tej chvily je aj palivo vstrekovane vyssim tlakom = vo vyssom mnoztve. To uz nehovorim ze s upravenym softom lopatky turba hned budu tlacit cez 1 bar, takze mas nonstop natlakovane turbo, prevodovka sa trapi s takmer maximom krutaku a v otackach pod 1500 ani dvojhmotak nebude zrovna nadseny. (prevodovky mame rovnake, cize 80 bude niekde lahko nad 2000) Skus to raz dat na stvorke, motor si dostatok krutaku vyprodukuje otackami, tym padom sa turbo bude len volne pretacat v prirodzene nasavanom vzduchu a s aktualnou spotrebou to moc nezakolise. S budikom plniaceho tlaku idu tieto veci velmi lahko odpozorovat. Pri udrziavani stalej rychlosti sa pokazde oplati radsej nizsi kvalt bez pretlaku v sani.
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts

Reklama
 

Uživatelský avatar
St3nl3y
Příspěvky: 124
Registrován: 22 úno 2011, 15:53
Bydliště: Děčín - Praha

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Příspěvek od St3nl3y » 17 kvě 2011, 11:00

ty seš hroznej rejpal, doufám, že se potkáme někdy na srazu, aspoň nebude nuda :D

koxx.fr
Příspěvky: 27
Registrován: 02 kvě 2009, 11:10

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Příspěvek od koxx.fr » 17 kvě 2011, 11:04

Ok, tak ja uz to radeji budu jezdit na ctyrku, dik :P

Uživatelský avatar
CandyX
Příspěvky: 302
Registrován: 03 zář 2008, 21:30

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Příspěvek od CandyX » 17 kvě 2011, 19:40

St3nl3y píše:ty seš hroznej rejpal, doufám, že se potkáme někdy na srazu, aspoň nebude nuda :D
"rejpal" jou, stava sa mi to ;) ..ale vzdy v mene objektivity :)

Namiesto zrazu by som daleko radsej keby ste sa s priatelkou pridali k Werewolfovi a isli s Driversweb grupou koncom juna na Stelvio a okolite "kopecky". Este jedna posadka by sa urcite dala dohodnut a boli by sme tam komplet trio GTC turbo benzinov ;)
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts

Uživatelský avatar
Samothe
Moderátor
Příspěvky: 4098
Registrován: 13 črc 2008, 09:34
Bydliště: Vratimov

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Příspěvek od Samothe » 17 kvě 2011, 20:27

do kompletu turbobenzínu vám chybí 2.0T 125 kW :mrgreen:

Uživatelský avatar
CandyX
Příspěvky: 302
Registrován: 03 zář 2008, 21:30

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Příspěvek od CandyX » 17 kvě 2011, 21:02

si trafil 8-) , ale az na tu dlhsiu prevodovku a software je to indeticke auto ako 200ps dvojliter
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Příspěvek od Kesi » 17 kvě 2011, 21:27

CandyX píše:Sten, to uz nemyslis vazne :) ....... Pri udrziavani stalej rychlosti sa pokazde oplati radsej nizsi kvalt bez pretlaku v sani.
Candy 8-) aspoň jedna triezva odpoveď. Na 6tke 50tkou to nejazdia ani autobusmi dole kopcom ;)
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
St3nl3y
Příspěvky: 124
Registrován: 22 úno 2011, 15:53
Bydliště: Děčín - Praha

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Příspěvek od St3nl3y » 18 kvě 2011, 09:16

CandyX píše:
St3nl3y píše:ty seš hroznej rejpal, doufám, že se potkáme někdy na srazu, aspoň nebude nuda :D
"rejpal" jou, stava sa mi to ;) ..ale vzdy v mene objektivity :)

Namiesto zrazu by som daleko radsej keby ste sa s priatelkou pridali k Werewolfovi a isli s Driversweb grupou koncom juna na Stelvio a okolite "kopecky". Este jedna posadka by sa urcite dala dohodnut a boli by sme tam komplet trio GTC turbo benzinov ;)
přítelkyně má dovču koncem června, otázkou je, jestli ji dostanu já, když jsem byl dlouho mimo.. uvidíme, zkusim se poptat ;)

koxx.fr
Příspěvky: 27
Registrován: 02 kvě 2009, 11:10

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Příspěvek od koxx.fr » 10 čer 2011, 20:24

:P
Přílohy
27052011029.jpg

Uživatelský avatar
CandyX
Příspěvky: 302
Registrován: 03 zář 2008, 21:30

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Příspěvek od CandyX » 11 čer 2011, 19:25

Koxx to si OPC-cku nadelil nekompromisnu skolu slusnosti 8-)

Tiez som skusil podobny sposob meditacie za volantom - 30km dialnica a ostatne boli pomerne rovinate okresky
Přílohy
IMG_2241.JPG
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts

Odpovědět