Skubani motoru 1.7 DTR
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani motoru 1.7 DTR
Dobrá volba.. kup si Fiat Punto
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- Reklama
Re: Skubani motoru 1.7 DTR
143000km ...koupil jsem to se 103 000km....celou dobu leju vif a tankuju jen v nemecku a auto celej zivot jezdilo jen po nemecku na tzv. "Nemeckou kvalitni naftu" takze nevim kde je problem. Ted jsem se jeste docetl na nemeckym astra h foru ze mam do nafty lit olej do dvoutaktu v pomeru 1:200. Tak to uz me pripada jako uplna alchymie Co musi majitel dieselu vsechno podstoupit aby mohl splehlive jezdit:-)
Omlouvam se vsem ze se k oplu ted tak pesimisticky vyjadruji, ale dnes me to vazne dostalo
Omlouvam se vsem ze se k oplu ted tak pesimisticky vyjadruji, ale dnes me to vazne dostalo
Opel Astra Caravan Sport 1.7 CDTi 81kw
Re: Skubani motoru 1.7 DTR
Ja si myslim ze nas kazdyho opel minimalne jednou vysplouchnul ja si to uzil hlavne u Vectry B, ale presto se slo zase do oplu a ten mi to ted oplaci absolutni spolehlivosti
Opel Vectra B 1,6 16V 74kw 1999
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006
Re: Skubani motoru 1.7 DTR
Ja koupil s 89.000 km a ve 110.000 repasoval motor za 65.000 kč a taky nenadávám na Opel a už vůbec ne Astru. Prostě auto něco stojí. Letos 9000 u Romana, nové zadní brzdy = 11.500 kč a to neskončil leden. Jinak mě to u konstantní rychlosti v nízkých otáčkách také zaškubávalo a po opravě (čištění sání + výměna lambdy) už to nedělá.
Opel Astra H Caravan 2007 1,6 77 kW (105 k) a 150 Nm modrošedá metalíza
http://lukinb6.rajce.idnes.cz/Opel_Astra_H/
Prodej motopříslušenství - http://www.motoprislusenstvi.com
http://lukinb6.rajce.idnes.cz/Opel_Astra_H/
Prodej motopříslušenství - http://www.motoprislusenstvi.com
Re: Skubani motoru 1.7 DTR
nevi teda nekdo jak je to z repasi vstrikovacu denso? jde to nebo nejde? nerad bych platil nove vstrikovace pokud jdou jeste zachranit.
diky
diky
Opel Astra Caravan Sport 1.7 CDTi 81kw
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: Skubani motoru 1.7 DTR
Tak Roman měl zase pravdu. Obrať se na toho nejpovolanějšího, brnkni mu. http://carteam.cz/ Třeba by to šlo vyřešit i korespondenčně.RomanK píše:Myslím, že tohle dělají vstřiky. Ale u tohoto motoru se špatně hledá co to přesně je. S diagnostikou projet a za jízdy sledovat live data.
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
Re: Skubani motoru 1.7 DTR
jojo...opet mel pravdu, jde videt ze se vyzna!! timto bych mu chtel moc podekovat!!!! skoda ze jsem se k nemu nestavil kdyz jsem byl doma.
Opel Astra Caravan Sport 1.7 CDTi 81kw
Re: Skubani motoru 1.7 DTR
Vstřiky se nedají repasovat, ale pasují z Astry J, a pokud se seženou z auta, co má málo najeto, tak je velká pravděpodobnost, že budou v pohodě.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Skubani motoru 1.7 DTR
Zkus to tady, za zavolani skoro nic nedas
http://www.diesel-tp.cz/html/Denso
Denso - Japonec, opravy až nakonec
Japonská technika bývá synonymem odolnosti a spolehlivosti, pokud tedy nejde o diesel. Vyloženě odolné byly snad jen první vstřikovače Denso, jež se ve výrobním závodě kalibrovaly rezistory a sloužily například v původním litinovém agregátu 2.0 D-4D od Toyoty. Jejich nástupci s kódy zlobili krátkou životností, zejména do roku 2009, než výrobce v souvislosti se zvýšením tlaků na 2000 barů náležitě upravil i materiály. Respektive brzký nástup hlučnosti (jež zde navíc snadno vyústí v propálení pístů a destrukci motoru) nemusí být dán jen opotřebením, ale i chybami v ovládací logice. Diesel-servisy jsou již dlouho schopny tyto vstřikovače měřit, ale opíraly se spíš o zkušenosti, jelikož výrobce neposkytoval potřebná data. Na konci roku by se to mělo změnit a rozeběhne se pilotní projekt oprav vstřikovačů nejběžnějších typů v diesel servisu TP Spol Kladno. Zatím jsou motoristé odkázáni na nákup nových, které mají v disesel-servisech levnější, než u značkových prodejců. Nejlevnější jsou zřejmě ty nejpotřebnější: na evropské dodávky Transit, Jumper, Boxer a Ducato stojí 5400 Kč. Dražší jsou typy určené na běžné toyoty (přes 8000 Kč), nejdražší je pak vzácný piezoelektricky ovládaný model na vrcholný motor Toyoty 2.2 D-CAT/130 kW, který vyjde na zhruba 13 000 Kč bez DPH.
Podstatně radostnější je to s vysokotlakými čerpadly. Zlobí málo a vše na nich se dá opravit. Generálka vyjde do dvanácti tisíc Kč, což je čtyřicet procent ceny nových vstřikovačů.
Příklady aplikací (solenoid): Toyota 2.0 a 2.2 D-4D, Nissan 2.0 a 2.2 dCi, Mazda 2.0 a 2.2 MZR-CD, Opel 1.7 CDTi (kromě Astry G a H), Ford Transit, Citroën Jumper, Fiat Ducato, Peugeot Boxer 2.2 od roku 2006, Subaru 2.0d.
http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vst ... isic-67684
http://www.diesel-tp.cz/html/Denso
Denso - Japonec, opravy až nakonec
Japonská technika bývá synonymem odolnosti a spolehlivosti, pokud tedy nejde o diesel. Vyloženě odolné byly snad jen první vstřikovače Denso, jež se ve výrobním závodě kalibrovaly rezistory a sloužily například v původním litinovém agregátu 2.0 D-4D od Toyoty. Jejich nástupci s kódy zlobili krátkou životností, zejména do roku 2009, než výrobce v souvislosti se zvýšením tlaků na 2000 barů náležitě upravil i materiály. Respektive brzký nástup hlučnosti (jež zde navíc snadno vyústí v propálení pístů a destrukci motoru) nemusí být dán jen opotřebením, ale i chybami v ovládací logice. Diesel-servisy jsou již dlouho schopny tyto vstřikovače měřit, ale opíraly se spíš o zkušenosti, jelikož výrobce neposkytoval potřebná data. Na konci roku by se to mělo změnit a rozeběhne se pilotní projekt oprav vstřikovačů nejběžnějších typů v diesel servisu TP Spol Kladno. Zatím jsou motoristé odkázáni na nákup nových, které mají v disesel-servisech levnější, než u značkových prodejců. Nejlevnější jsou zřejmě ty nejpotřebnější: na evropské dodávky Transit, Jumper, Boxer a Ducato stojí 5400 Kč. Dražší jsou typy určené na běžné toyoty (přes 8000 Kč), nejdražší je pak vzácný piezoelektricky ovládaný model na vrcholný motor Toyoty 2.2 D-CAT/130 kW, který vyjde na zhruba 13 000 Kč bez DPH.
Podstatně radostnější je to s vysokotlakými čerpadly. Zlobí málo a vše na nich se dá opravit. Generálka vyjde do dvanácti tisíc Kč, což je čtyřicet procent ceny nových vstřikovačů.
Příklady aplikací (solenoid): Toyota 2.0 a 2.2 D-4D, Nissan 2.0 a 2.2 dCi, Mazda 2.0 a 2.2 MZR-CD, Opel 1.7 CDTi (kromě Astry G a H), Ford Transit, Citroën Jumper, Fiat Ducato, Peugeot Boxer 2.2 od roku 2006, Subaru 2.0d.
http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vst ... isic-67684
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....